Johan mää siihen pari viestiä aikasemmin vastasin :o
Printable View
Aijahas... no pitää ens kerta olla tarkempi :D my bad....
:hatsoff:
Capellan tiivareita myynnissä 38 eri makua,mutta äsken kattelin,niin 22 niistä on loppu varastosta...Se on aika iso määrä.
Tainnut se akku kuormakin jäädä johonkin muhimaan:crying:
Edit. Joo sori. Tilausvahvistukset teiltä jne oli tullu roskapostiin. Mun moka! Kiitokset!
Supporting finnish ecig supplyers !! 😘😍
Flawor Westiä tuloillaan? Jungle Juice alkaa olemaan lopussa :mellow:
E:Ilmeisesti lisätty saldoille...
Verkkokaupassa oli ongelma tilauksen lähettämisessä yön ja aamun aikana. Nyt ongelma on korjattu!
Hyvä...vielä kun vastaatte tukipyyntöihin tilausta koskien niin homma kuosissa
koska vg:tä?
Olisi mukavaa jos vastasitte sähköpostiin lähetetty 6.5 koskien tilausta.
Terkuin
thomas.bymark at pp.inet.fi
Moro! Kauppiaalle kysymys että koska olis tulossa tätä aloituspakettia varastoon? Ismoka IGO MOD BUNDLE - Aloituspaketit & Bundlet
Miten tuon alotuspaketin hinta muuten on puolittunu kun vasta äsken oli 60 euroa? Tuon ostosta pitkään haaveillu ja kohta palkkapäivä :D
Moro, kyselen nyt täältä kun ei sähköpostiin vastata.
Perjantaina 2.5. tuli viestiä, että tilaus käsitelty ja sen pitäisi olla ylihuomenna perillä. Vieläkään tilausta ei kuitenkaan näy. Myöskään viestissä luvattua lähetystunnusta ei siinä ole, vaikka tilauksen toimitustapana on Itella economy -paketti. Osaatteko sanoa missä lähetys kuppaa tai edes antaa sen lähetystunnuksen? Tilausnro. on # 100000823.
Yakousei>Kyllä, ainakin 10 kertaa..
Yes, nytt tuli ticketti kun yritin äsken uudelleen, mutta ei auta minua enää tähän hätään, perjantai ja kello on 21:08..
"Teidän viestinne (1544) on vastaanotettu ja on asiakaspalvelijoidemme käsittelyssä."
Avaimenperäruuvari osoittautui ihan mahtavaksi. Eipä tarvinut paljon momenttia lisätä niin talttapäästä biitti pois. No ei se taloutta kaada, mutta olisin odottanut siltä vähän enemmän.
Onkos esmokella kiire Eboxien kanssa kun ei sähköposteihin kerkee vastaamaan??? Toki olen liian hätäinen mut ei tällä menolla 1-2 arkipäivän toimitus toteudu :crying: :p Ehkä Puffi laittanut heikko hermosen päähän tietyt kriteerit :D
Joo eipä noi mitään LM:ä ole, mutta toimii hätävarana mainiosti. Itsellä tosin autossa, repussa, olohuoneen pöydällä, tietokonepöydällä, yöpöydällä ja työpöydälle tollaset, parista on kans talttapäästä pala pois, mut ristipäällä vielä tankkailee kaiffaria mainiosti.
Jos noi nyt ekalla käytöllä kolahtaa niin pistää viestiä mulle seuraavan tilauksen jälkeen/yhteydessä niin huolehdin et pakkaamo paiskaa uuden matkaan.
miksei 15% alekoodi kelpaa vaikka vanhenee vasta tänkuun lopussa:mellow:viidennellä kerralla meni läpi:)
Ei varmaan oo Novumin hattuja vielä tiedossa? :whistle:
Itse olen ainakin näin puolen vuoden odottelun jälkeen jo luopunut toivosta...
Toisaalta eipä tuota enään tulisi hankittuakaan kun käytetyn atomisaattorin arvo on nykyään pienempi mitä uusi hattu luultavasti maksaisi.
Onhan siellä nyt kuitenkin tarjouskamppanja, osta hattu niin saat loppu aton kaupanpäälle!! :laugh:
(ehkä pientä katkeruutta havaittavissa)
No vaan entäs somnium hybrid sitten? Saako siitä olla katkera? Ostat 200€ laitteen ja alle vuosi laitteen saamisesta erinäisten käänteiden jälkeen, koko hybridin reaaliarvo on n.20€
Onko kirjautumisessa jotain ongelmaa? En pääse kirjautumaan asiakastilille vaan herjaa virheellisestä asiakastunnuksesta / salasanasta. Kun yrittää tilata uutta salasanaa niin mitään ei mailiin tule.. hmmhmhm :)
Sama juttu. Mutta kun tein uuden asiakastilin niin alkoi toimia.
Samat tunnukset ja salasanat.
Mitään ei ole muutettu. Kai teillä on uudet tunnukset uusille sivuille. Vanhojen sivujen tunnukset ei enää kelpaa.
Millos näitä tulisi? 5 kpl Vapeonly BDCC -vaihtoato
Ei oo pitkään aikaan näkynyt, ja atopäät alkaa olemaan loppu. Vaiko saako tuohon vapeonly bdcc muita atopäitä teidän verkkokaupasta?
Vieläkö tulli lutraa niitten teiän pohjanesteitten kanssa? :mad:
Ei tulli lutraa, tulevat EU:sta, mutta UPS kuppaa.
Kangerin Aero Megat ja minit suomessa, pitäisi huomenissa lähteä ennakkotilaukset ja joitan kappaleita jäi saldoillekin.