Pystyykö pelkällä vg nesteellä höyryttelee?
Printable View
Pystyykö pelkällä vg nesteellä höyryttelee?
Pystyy, siinä on aavistuksen makeahko maku itsessään.
Heips.Noobiena tulin tilanneeksi liian vahvaa 18mg 70VG/30PG niksa pohjaa,sekä SpaceJam(Andromeda) 18mg valmista e-nestettä.SpaceJamista totesin tuon 18mg tujun kurkkutuntuman ja mietin näiden laimestamista.SpaceJamia laimensin mutu tuntumalla kahteen 30ml puteliin,15ml SpaceJamia ja 10ml vg pohjaa ja 5ml pg pohjaa.Eli jäikö tästä sekoituksesta nyt noin 9mg niksat?kurkkutuntumaa löytyy jonkin verran mutta maku laimeni aika radikaalisesti,sen jo tiesin sekoituksia tehdessäni en tuota 18mg:na voinut höyrytellä.Nyt on vielä toi 100ml puteli tuota 18mg:sta pohjaa niin miten siitä sais tehtyä noin 6mg 70VG/30PG pohjaa vaikka 100ml pulloihin tasan jaettuina?.Tiivisteet tietysti vielä hieman laimentaa tuosta 6mg tavoite pitoisuudesta,ei haittaa vaikka jää alle 6mg:aa niksa pitoisuus.Pohjanesteitä löytyy 500ml putelit VG ja PG:tä.
Liite 24969
edit: tässä siis 70pg/30vg
Kiitos Kuuzi vastauksesta.Tuon kuvan kautta sain linkin tuohon niksa-laskuriin jota olen ettinyt ja näyttäis toimivan juuri noihin valmiisiin pohjiin.
ps onko kuvan pg/vg väärinpäin :) vai pitääkö tuota pg olla noin paljon?.
On väärin tuo pg/vg suhde, tästä saat helposti laskettua oikeat suhteet. Esim. 100ml näyttäisi suunnilleen tältä.
Liite 24973
Sporassa kun istuin niin näköjään meni suhteet vastakkain, mutta noita laskureita on netti pullollaan.
Olis semmonen ongelma että menin tekemään itse omat nesteeni ja tuloksena kipua kurkussa joka kerta kun otan sauhut uudesta nesteestä minkä tein
resepti miten tein :
nikotiinia 12ml
pg 18ml
vg 60ml
makua 10ml
yhteensä: 100ml
Mitä olen tehnyt väärin? tuota nestettä ei voi kertaakaan sauhutella kun niin kova kipu tulee kurkkuun
Joko liikaa niksaa, tai maku ottaa kurkkuun. Mitkä tehot käytössä, ohm/watit?
tein 2 pullollista 100ml toinen minttu ja toinen spearmint
kummatki ottaa kurkkuun , ja koneesta ei ole kiinni koska kokeilin kaupasta ostettua nestettä ja se ei satu missään kaupan litku oli kans 12mg nikotiinia
Jos kovilla tehoilla vetelet niin tuo 12mg (oletan että niksa oli 100mg/ml) on aika rajua tavaraa. :teaching:
evic vt
240c
40.0w
0.20 atomizer
Kai ravistit kunnolla kaikki sekaisin?
oon ravistellut ja viikon antanut sen kyteä tuolla kaapissa pimeässä korkki auki
ei tässä muuten mitään mut kuitenki 200 ml satsit menossa roskiin jos ei saa korjattua:(
otin nyt 30 ml tota nestettä ja laitoin toiseen purkkiin ja päälle 20 ml pg nestettä jos on tosiaan liian kovat niksat
Liquan nestettä ostin
http://www.finnvape.com/files/conten...s/b_img_31.jpg
ei kenelläkään tietoa :O?
Mitkäs tiivarit on teidän mielestä sellaisia joissa kuvaus vastaa makua? Erittäin yllättynyt höyrykeisarin IDCLIP:istä ja IDKFA:sta, kerrankin maistuu sille kuin kuvaus sanoo :D
Perusmaut yleensä on sitä mitä pitäisikin, varsinkin Flavour artit ja Perfumers apprenticet. Sekoitukset monesti kokin oman mielikuvituksen tuotetta.
Ainoa mitä tulee mieleen, on että jossakin aineessa on vikaa, tai atomisaattori ei ole kunnossa. Makua noissa sun liemissä on niin vähän ettei ainakaan sen luulis kurkkuun käyvän. Nikotiinilla saa melkoisen raaston kurkkuun jos sitä on liikaa. Mutta jos olet noin vahvaan tottunut niin vika laitteissa olis varmaan todennäköinen syy. Paha toisaalta sanoa mitään varmaa. Kokeile nyt eri nestettä samalla vahvuudella, ja toista atoa jos mahdollista.
No jaaaa. Meinasin just perustella noita, mutta oli kiire saunaan. Otetaan vaikka TPA:n banana. Tulee mieleen joku david beckham limited summer edition eDt vol 101, maistuu samalle kun suihkuttaisi jotain tropical axea kielelle. Koitin huvikseni yhdistellä näitä KYSEISTEN valmistajajien tiivareita (mm. ripe banana, cocos, graham cracker (clear), irish cream), menivät viemäriin kypsytyksen jälkeen, jotta on hyville nesteille pulloja vapaana. On tosi parfyymimäiset ja epäluonnolliset maut. Flavour arttia ei montaakaan ole ollut testissä (defun ry4 tarvittavat madagascar vanilla ja ry4), mutta eipä se tässä ollutkaan se idea, vaan se, että saataisiin semmosia makuja, joissa oikeasti kuvaus vastaa makua. Nyt otan riskin ja yleistän että kaikki "tupakka"-nesteet (ry4, truetobacco, jnejnejne) maistuvat aivan jollekkin muulle, sillä savuketupakan maku tulee palamisreaktiosta. En haasta riitaa, vaan haen oikeasti semmoisia joissa on vaikka kuvaus: "Hattaraa ja keksinmuruja kera kookoslastujen". :)
Makunsa kullakin. Tosi moni laittaa aivan liikaa tiivaria, ja jos tiivarissa on raakana taipumusta parfyymimäisyyteen, niin isolla tiivarimäärällä maistuu juuri tuo Axe. Ei kaikki TPA:t tietysti hyviä ole, ja noista luettelemistasi Ripe banana ja Cocos(extra?) on ihan HC kamaa. Molemmat mun mielestä siedettäviä siinä 1-3% nurkilla. Irish Cream on paholaisen pallihikeä.
Mutta joo. Valmisnesteet/tiivarisekoitukset mitkä maistuu siltä minkä lupaa, en oikein osaa sanoa. Ehkä Health potion on aika autenttisesti se minkä lupaa. Eli salmiakki, vadelma ja mansikka.
Laimensin nestettä ja ei enään satu kurkku!
Eli kun neste on noin paksua ja nikotiinia noinkin paljon ( 12mg) niin se sitten kärventää kurkkua ,tai en ainakaan muuta selitystä tähän keksi
eli laitoin 50ml pulloon 30 ml tuota vanhaa ja päälle 20ml pg nestettä niin johan rupes pelaamaan
tiedoksi näin muille jos omalle tai kaverin kohdalle sattuu nesteitä tehdessä :)
Onko joku huomannut, että ainakin Elektrosavun myymissä Aroma Sensen tiivareissa maku häviäisi pullon avattua?
Tuoreeltaan hyvin riittoisia, mutta jokusen viikon kaapissa pidettyä tiivistettä saa lyödä tuplat tuoreeseen verrattuna?
Maku tuntuu häipyvän valmiistakin nesteestä. Tän siitä saa kun kaikki hyvät myrkyt nesteistä poistetaan. Fornax oli mielettömän hyvää raakana, mutta jo viikossa maku häipyi olemattomiin. :( Noh, virheestä viisastuneena teemme pienen satsin kerrallaan, ja tiivarin jämät pakkaseen.
Wizmix Menthol Eucalyptus tyylinen tiiviste ois hakuses. Oisko jotaa vastaavaa?
https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuote/mentholyptus/ tuo vois olla aika sopiva, joka tapauksessa erittäin hyvä tiivari.
Mentholyptus oli omaan makuun vähän homeinen. Samasta kaupasta kannattaa samalla ottaa Molinberryn Eucalyptus & Mint ja TPA Menthol. Luulisi saavan jotain miellyttävää aikaiseksi. Itse tosin muutakin seuraksi laittanut.
E: Ja vaikka eksytäänkin eucalyptuksesta niin 8% TPA Creme de menthe, 2% TPA Menthol, mm'm.
Varasto loppu:( edit: totahan mul kaapist jo löytyy:DEtin just enemmän sellast pehmeempää ja makeempaa
Kiitti
Mites tää
https://www.chefsvapour.co.uk/the-re...s-menthol.html
Kertokaa mulle että miksi kaikki nesteet maistuu tosi vaisulta ja jokseenkin samalta? Ainoastaan joku health potion maistuu suunnilleen siltä miltä pitääkin mutta muut ei... Alkaa kyllästyttämään tämä touhu, setuppina 0.85 ohm lemo drop ja ajelua noin 20-60w välistä. :crying:
Vapers tongue? Vaper`s Tongue: What it is, what causes it and how to cure it!
Kuinka kauan porukka on kypsytellyt viskin makuisia nesteitään ja millä prosenteilla ootte tiivistettä laittaneet? TFA:n Kentucky Bourbon 10% suhteella ei oikein parin päivän jälkeen (Pikakypsyttelyä lämpöhauteessa eka päivä) maistu kuin hennosti viskille...
Ottaako nää viskitiivisteet aikaa samaantapaan, kuin hyvä viski, eli tässä ei ihan kohta puoliin pääsisikään tuota höyryttelemään? :D
Eikös tää mee oikei jos haluaa näillä suhteilla olevaa nestettä 30ml pulloon
90vg/10pgsuhde, 30ml pullo:
vg:0,90% x 25 = 22,5ml
pg:0,10% x 25 = 2,5ml
tiiviste:0,20% josta puolet
banaania:0,10% = 2,5ml
päärynää:0,10% = 2,5ml
Tuli tässä mieleni kysäistä täältä neuvoa vaivaani e nesteiden kanssa eli minulla on ongelma siinä että kaikki omat nesteet mitä vetelen polttaa erittäin paljon keuhkoihin ja kurkkuun ja sitten kun höyryttelee pidempään niin se alkaa lievittyä, vaiva on erittäin turhauttava koska minulla menee mielenkiinto heti höyrytellä kun en voi nauttia mauista vaan joudun joka höyryttely kerralla totuttelemaan kurkkutuntumaan. nesteiden vahvuudet ovat 6mg ja 10pg/90vg tai 30pg/70vg olen tehnyt omia makuja joissa olen kokeillut jättää nikotiinipohjaa vähemmälle ja olen kypsyttänyt niitä pitkään mutta kurkkutuntuma on kuitenkin sama kuin muillakin kerroilla ja valmisnesteitä kun höyryttä niin sama juttu. olen nyt lähes vuoden sähkötupakkaa vetänyt ja olen korvannut tupakan sillä lähes kokonaan ainoastaan baari iltoina pari tupakkia vetäsen jos sitäkään. Tämä vaiva on ollut jo siitä asti kun aloitin höyryttelyn.
Millä vetelet? Kuulostaa kärähtäneeltä atopäältä. Kunnon kostutus atopäille ennen käyttöö [emoji106]
Tuskin voi nesteissä olla vikaa...
Sanoisin että liikaa niksaa:teaching:. Onko laitteet vaihtuneet oireiden alkaessa tehokkaammiksi? Kokeileppa tehdä pikkusatsi samaa nestettä puolella nikotiinimäärällä, pystyt sillä toteamaan onko vahvuudessa vika.