Kaataja vinkki haistas niitä pottuja kun tuli paketin mukana yksi pottu on samaa kamaa ja samalla niksalla
Eli mitä opimme tästä ? Jassolla sama lempiväri kun minulla :smoke: Hyvä jos vihree kelpas :hatsoff:
Printable View
Kaataja vinkki haistas niitä pottuja kun tuli paketin mukana yksi pottu on samaa kamaa ja samalla niksalla
Eli mitä opimme tästä ? Jassolla sama lempiväri kun minulla :smoke: Hyvä jos vihree kelpas :hatsoff:
Seuraavassa satsissa tulee isompi pottu toista vihreetä kun saadaan resepti kohdilleen olisko 100ml hyvä ?
T:Satakuntalaiset
Tiivisteenä :confused: Joo vois just riittää vähäks aikaa :thinking:
:hatsoff:
Katsotaan voinko vaikuttaa asiaan :)
Viikon päästä olis tarkoitus mennä sekoituslabraan ja ottaa potut mukaan :evil:
Ammattilaisilla omat sekoituslabrat :o
Pluidi ensitestissä, mitähän mieltä tästä nyt olis :crazy:
Aamun tukkoisella nenällä ja heikolla makuaistilla ei tosin pääse vielä oikeuksiinsa. Mutta varsin mainiolta vaikuttaa! Ei oo absintti liian hyökkäävä :thinking:
Jaha, Jassokin on siirtynyt drippailun "kokeiluun":D Siitä se lähtee. Kohta gennytkin pumpulissa valjastettuna "autodripping" käyttöön;)
Olen nähnyt valon :worship:
Ei kyllä gennyihin bompbulia tungeta :teaching:
Perkeleestäkö sitä tietää :evil:
Kokeilemisen arvoinen homma. Suosittelen kokeilemaan :thumbsup: Taas tää mekaaninen putkihomma miellyttää, jos ton gayfunin oisin saanut toimimaan haluamallani tavalla niin oisin varmaan ruvennu haalimaan wattivehjettä mut nyt taas mekaaniset vie. Kyllähän se on pakkohankinta jossain vaiheessa toi dna30.
Ei paljoo muuta tarvii ku dna30 modi ja kaiffarin ;) toki hifistelyyn/pelleilyyn / shits and giggles dripperi hervottomilla ilmarööreil :)
Ei oo Absintti ees vihreetä :)
Liite 13309
Nam :confused:
Ja maku myös ;)
Kerrohan jasso, mistä taikoa tarpeeksi pieni kuusiokoloavain tuohon GKMFään, ei meinaan taloudesta löytyny. :D