Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
No kyllä se 17-viikkoinen on vielä aika pentu. Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä.
Toi mattojen poisotto on ehkä hyvä idea sisäsiistettä ajatellen, liukkaalla lattialla taas pentuset voivat liukastella ja saada ikäviä revähdyksiä tai pahempaakin vauriota. Itse olen pentukaudella pitänyt vanhoja, huonoja pesukoneeseen mahtuvia räsymattoja. Helppo ja nopea pestä.
Toi oleskelutilan rajoitus on myös hyvä idea, pentu vapaana irrallaan kun jolla kulla on aikaa pitää sitä silmällä.
Eipä mulla ole nuo koirat ollut paljon ennen vuoden ikää totaalisisäsiistejä. Mutta normimittaisilla työpäivillä se usein saattaa siihen venyä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Helvatan eu: n häkkikanaladirektiivi!..kävin töiden jälkeen kiireellä kahdessa kaupassa ja niistä oli kaikki kananmunat loppu..hyllyt ammotti tyhjyyttää..vielä painelin CM:ään ja siellä ei ollut jälellä kuin muutama iso ja pieni kenno kaikista kalleimpia luomumunia joita en meinannu edes raskia ostaa. 12- munan paketti melkein kuus euroo..sillä saa keskitysleirillä kidutettujen kanojen munia monta kennoa..ostin sitte 6-pakkauksen ennen kuin loppuu ja sekin lähes 3 euroo..oliko 2,65e ???..jos ei loppuviikol saa niin eipä pääsiäisenä munia maalata :P
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite...&ssbinary=true
Sitten maalataan noi omat pienet munat, ja niihin ei paljoo maalia kulu. :D Joo munathan ei suomesta lopu vaikka tuo direktiivi astuikin voimaan, tässä on taas taustalla se VITUN ahneus, siis se mitä kauppiaat hallitsee S ja K ryhmä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
siis se mitä kauppiaat hallitsee S ja K ryhmä.
Perskeles hyökkäsin Lidliinkin ja sieltäkin oli munat myyty :(..omat munat saa vissiinkin maalata..ne mitä tänään sain menee kyllä aamupalaksi :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Perskeles hyökkäsin Lidliinkin ja sieltäkin oli munat myyty
Itse kävin just paikallisessa K-marketissa ja hyllyt olivat täynnä munia. Olin iloisesti yllättynyt koska tiedän että esim. Prismassa olivat ihan finaalissa. Olivat näköjään paikallisen tuottajan kanalasta.
Vittu,....nyt meni kait analoogiseen viikoksi ainakin ja juuri kun saanut lempimaut sekoitettua.Hammaslekurissa aamulla ja revittiin tulehtunut hammas veke.(sattu saakelisti ei puudutus auttanut).Jokainen ien ruiskii verta joten penisilinikuuri ja kymmentä suuhuuhdetta ja lisäksi Hammaslekuri suositteli ettei mitään höyryjä sillä ei voi taata,että paranee muuten hyvin.PG neste varsinkin vaikuttaa lääkkeiden tehoon????Oli kyllä nuori neitokainen tuo hammaslekuri eli kaippa tietää nää asiat.Sittenkin mietityttää asia ???
Onkohan täällä hammaslekuria paikalla tai taidan soitella muutamalle hammaslekurille ja kysellä.Mitään vitun nikotiinipurkkaa tällä suulla ei vedellä :-[ eli 3kuukauden tupakoimattomuus katkee ny.
En kyllä itse luottaisi tuohon neuvoon kysymättä toisen lääkärin mielipidettä. :-\
Tupakan kuuma savu on ihan takuulla suurempi paha kuin lämmin tai jopa viileähkö höyry. Kuumuus laajentaa verisuonia ja lisää verenvuotomahdollisuutta varsinkin juuri suun limakalvoilla, joten...
Tuohon pg:n vaikutuksesta lääkeen tehoamiseen en osaa ottaa kantaa, mutta aika erikoiselta kuulostaa. Kysy ihmeessä vielä jostain muualta, ennen kuin pistät tupakan palamaan. Jaksamista!
ihan ei taas modini rakennus suju jumalauta. puukoteloon paksuhkosta alumiinista päätyjä yritin vääntää. sulakkeet ei yllättäen kestä sekä kompuraa että täysillä virroilla puhaltavaa plasmaa. no eihän siinä mitään leikkelin loput rälläkällä. nyt ois pitäny vaihtaa rälläkkään terä että pääsee viimeistelemään päätyjä. eipä vain lähde enää 2 minuuttia aikaisemmin asennettu terä irti. siinä vääntäessä hajoaa rälläkästä terän irrotus lukko, ei muutaku lukon hilut irti ja poran terä lukon reikään, tässä vaiheessa vääntyy sitte se irrotus työkalu. voi jumalauta kai se huomenna on lähdettävähankkimaan uusi rälläkkä ja käytettävä nykyisellä vain tuo leikkuu laikka loppuun.
miten voi rälläkän terä tarttua parissa minuutissa ja noin 10cm leikkauksen aikana noin lujaan kiinni. terä siis kiristetty normaalisti käsipelissä.
Vituttaa kun ei höyryttelykään enää maistu. Vehkeet on nyt OK, mutta noi nesteet prkl :-\ Kaikki toinen toistaan huonompia.
WizMix RY4: tunkkainen, ei jälkeäkään makeudesta. Ei ollenkaan niin hyvää kuin silloin kun aloitin höyryttelyn. En osta enää ikuna.
FSUSA RY4: kitkerä, ei jälkeäkään mistään mausta. Arrgh! Paskin neste ikinä!
PSV G-Spot: pieni maku siellä tuntuu, jotain marjaa, ehkä mustikkaa, mutta turha neste tämäkin kaiken kaikkiaan. Ei paha, mutta ei maistu millekään kumminkaan.
FSUSA JägerBomb: no tätä nyt kyllä menee vielä, mutta jotenkin tähän kyllästynyt
Decadent Vapors Premium Absinthe: Postissa vielä. Jos ei tämä maistu, niin ei sitten mikään. Ääh, paskaa se on kumminkin sekin.
Ettei vaan olisi LR-Bogeja käytössä? Meikäläisellä niiden kanssa maku tuntui kärsivän (lue: mautonta) joka nesteellä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Vituttaa kun ei höyryttelykään enää maistu. Vehkeet on nyt OK, mutta noi nesteet prkl :-\ Kaikki toinen toistaan huonompia.
WizMix RY4: tunkkainen, ei jälkeäkään makeudesta. Ei ollenkaan niin hyvää kuin silloin kun aloitin höyryttelyn. En osta enää ikuna.
FSUSA RY4: kitkerä, ei jälkeäkään mistään mausta. Arrgh! Paskin neste ikinä!
PSV G-Spot: pieni maku siellä tuntuu, jotain marjaa, ehkä mustikkaa, mutta turha neste tämäkin kaiken kaikkiaan. Ei paha, mutta ei maistu millekään kumminkaan.
FSUSA JägerBomb: no tätä nyt kyllä menee vielä, mutta jotenkin tähän kyllästynyt
Decadent Vapors Premium Absinthe: Postissa vielä. Jos ei tämä maistu, niin ei sitten mikään. Ääh, paskaa se on kumminkin sekin.
LOL :D, sulla on makuaisti turtunut.
Tuo on totta.Ensin makuaisti paranee,mutta jos höyryttelee paljon(6-10ml)päivässä alkaa makuaisti menemään kokonaan.Mitä voimakkaampia makuja sitä pahemmin makuaisti kärsii ja vaatii aina vaan makua enemmän ja sitten ei maista enään mitään.
PS.Komemusta on.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Ettei vaan olisi LR-Bogeja käytössä? Meikäläisellä niiden kanssa maku tuntui kärsivän (lue: mautonta) joka nesteellä.
On mulla niitäkin, mutta nämä maistiaiset on kaikki uusilla SR-Bogeilla (XL).
Päätin et rupeenpa vaihtaa ton SSD levyn käyttikselle nyt, eli vaihdan käyttislevyn uuteen. noh... vietin rapiat puol tuntia ku piti purkaa puol koteloa ja irrotella kaikki johdot et sai ees kiintarit irti. ruuvasin sen(oletetun käyttislevyn) irti ja iskin SSD:n tilalle. noh kaikki kamat paikalleen koppa kinni ja paikalleen. JA KAS! otin sit D aseman irti enkä sitä mis käyttis on! Nyt niinkun Vi****aa ja saa odottaa wintoosan asennus huomiseen asti.. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pol
En kyllä itse luottaisi tuohon neuvoon kysymättä toisen lääkärin mielipidettä. :-\
Tupakan kuuma savu on ihan takuulla suurempi paha kuin lämmin tai jopa viileähkö höyry. Kuumuus laajentaa verisuonia ja lisää verenvuotomahdollisuutta varsinkin juuri suun limakalvoilla, joten...
Tuohon pg:n vaikutuksesta lääkeen tehoamiseen en osaa ottaa kantaa, mutta aika erikoiselta kuulostaa. Kysy ihmeessä vielä jostain muualta, ennen kuin pistät tupakan palamaan. Jaksamista!
Laita nikotiinilaastareita niinmaan perkeleesti...tai vedä VG:tä tai molempia. Tsemppiä!
No voihan perkele.Eilen mukava aurinkoinen keli ei lunta nimeksikään ja aamulla heräsin täyteen talveen.20cm lunta yössä.Onneksi olen niitä nastarenkaiden ropistelijoita,jotka vaihtaa kesärenkaiksi,kun poliisi käskee. :D
Pakko ottaa viinaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
No voihan perkele.Eilen mukava aurinkoinen keli ei lunta nimeksikään ja aamulla heräsin täyteen talveen.20cm lunta yössä.Onneksi olen niitä nastarenkaiden ropistelijoita,jotka vaihtaa kesärenkaiksi,kun poliisi käskee. :D
Pakko ottaa viinaa.
Osuit asian ytimeen! Just huuhtelin lörtsyn alas Aalla, nyt täytyy kaivaa absinthi lusikka esiin. Noh äläs sano, VIDDU ei yhtään toppasokeria KOKO talossa!
Vituttaa ihan perkeleesti kun en nakkisormillani saanut PoorVaria kasaan ja nyt se makaa laatikossa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Geotrix
Vituttaa ihan perkeleesti kun en nakkisormillani saanut PoorVaria kasaan ja nyt se makaa laatikossa.
Joo se on paha kun omistaa nakkisormet ja peukalon mikä on väärässä paikassa. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Geotrix
Voin tehdä urhoollisen yrityksen vaikka peukalo onkin täsmälleen kämmenen geometrisessä keskipisteessä, jos vain osat ovat suurinpiirtein ehjiä... maksaa paluupostin verran :)
Nyrkkeilysääntö numero yksi:
Peukalo keskellä kämmentä saa sinut tuntemaan tuskaa, jota et voi edes kuvitella kun luulet olevasi kova jäbä!
Toisaalta on aivan saatanan hienon kuullosta, kun otsaluuhusi mäjähtää nyrkki jossa on peukku sisällä! Se on "äiti" äänen kanssa yksi varmimmista indikaattoreista omasta tilanteestasi pikku painin voittajana :D