Ei?
14500 akkukesto aikas onneton plus tuon atopäät eivät ihan heti vakuuta.
Nappaa Finnvapelta tuo 2043-kitti, jos egot ei houkuta ja jotain erilaista tarvis.
Tokihan siinä on 18350-akku, mutta niitä voi kantaa useammankin kerralla mukana!
Printable View
Ei?
14500 akkukesto aikas onneton plus tuon atopäät eivät ihan heti vakuuta.
Nappaa Finnvapelta tuo 2043-kitti, jos egot ei houkuta ja jotain erilaista tarvis.
Tokihan siinä on 18350-akku, mutta niitä voi kantaa useammankin kerralla mukana!
Tuon lavafire:inn sijaan ehkä ennemmin minilambo jos halpaa ja siroa modia haluaa. Löytyy ego ja 510-kierteet, joten saa vaihdettua myöskin höyrystintä.
Tai sitten todella ihan ne egotyyppiset akut, noihin kokeilukokemukseen varmasti vaikuttanut myöskin se, mikä höyrystin päässä.
Kiitän paljon, mietintä jatkuu... Sinänsä siroa en etsi, löysin hauskan keskustelun Smallmod Syndrome tosiaan pineimodisuus-syndroomasta, ja aikas omaa silmää miellyttäviä laitteita löytyy! Helppohan se on kokeilematta kehua ulkonäköä vain. sinänsä vv-vw ominaisuus olis kiva, siksi Gripperiäkin harkitsen..
Moro. Nyt on tullu pari viikkoa höyryteltyä ja pitäis joku parempi clearo saada itelle, joten kysympä täältä että mikä olisi paras ratkaisu. Ihan perus egon ce4+ setin tilasin parisen viikkoa sitten. Jonkun evod clearon tilasin mutta ei tuntunut hyvältä koska on niin pieni tilavuus ja "imuvastusta" ei ole ollenkaan :( Eli hakusessa siis olis isompi tilavuus kuin tuo 1,6ml ja ei olis mikään vuotava paska (vivi nova?) :) Kiitos jo etukäteen.
Kanger AeroTank tahi Aspire Nautilus. Tosin Nautilus on jo aika hurjan näköinen ego-patterin päässä. Imuvastuksella on muuten muitakin tarkoituksia kuin tuottaa tuntumaa. Innokin iClear 30B tai X.I ovat myös ehkä vaihtoehtoja, mutta en osaa vielä kehua kun ei ole tarpeeksi kokemusta aiheesta. Kangerista taas voisin pari sanaa lausua, mutta kun se lopputulos on kuitenkin niin paljon käyttäjästä kiinni.
eGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh MUSTA vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V Eli olisiko tämä hyvä uudeksi laitteeksi ku tuo ce4 alkoi pännimään ja heittelee usein juissit suuhun :/ ihan ok hinta ja tosiaan jos tuosta voi säätää sitä höyryä niin ei nyt haittaa vaikka onkin matkaa höyrystimeen. Akku tossa on ainakin parempi ku mun 900amh
Varsin päteviä noi Evodit tuntuu olevan, etenkin jos hakusessa on helppokäyttöinen/täyttöinen vekotin.
Akuissa 900mAh vs. 1100mAh ero on melko pieni (jos siis ilmoitetut ampeeritunnit ovat totuudenmukaiset), mutta Winderin säätö on hyvä "päivitys", mikäli tuossa sun nykysessä ei säätöjä ole. Muutenkin akkuja kannattaa aina olla vähintään 2, niin ei tule suru puseroon jos toinen hajoaa tai vaikka loppuu kesken päivän. ;)
Ps. Jos näistä laitteista savut tulee, niin sitten se on rikki. :D
Edit. Niin ja kannattaa heittää samaan tilaukseen myös vaihto atopäitä esim. 5-10 kpl.
Luultavimmin se vanhan paketin akku on ihan käyttökelpoinen, heität vaan sen CE4 mäkeen ja tilaat lisäksi siihen Evodin tai jonkun muun nokkaan(Tarkista löytyykö akusta ego-kierteet(ulkokierteet) vai onko vain 510-kierteillä) ja todella vaihtoatoja niihin.
Jos sulla on jo sellainen normaalin ego-akun laturi ja se verkkoadapteri, niin pitäisi käydä.
Eli jos sun laturissa on 510kierteet niin kuin egolatureissa yleensä, eli se laturin pää on pienempi kuin se siihen ruuvattava, niin silloin se käy siihen.
enpä ole vielä nähny itse ainakaan laturia edes joka olisi siis eGo kierteillä, eli niin että ruuvautuisi sen akun ulkokantille ^^
Ja tekstintuotanto kykyni ei ole parasta, mutta toivottavasti selvensi.
Siis, katso onko se laturi niin että sielä on sellanen pieni pää joka menee sen sun akun pään "sisälle", tai kato vaikka kuvaa tarkemmin Akkulaturi eGo/KGO/Twist -akulle USB 420mA tuosta.
Ja vanha akkukin tietysti käy vara-akkuna.
Lisäys:
Verkkovirta-adapteri on kätevä jos sitä ei vielä ole (2.50€)
Ja muistat varmaan käyttää alennuskoodia.
Juu on se pienempi ja menee juurikin tavallaan ton akun sisälle kun ne yhdistää :) Iso kiitos vastauksista kaikille ja huomenna lähtee uusi tuttavuus tulee minulle :) harmi vaan ku nestettä saa sit odotella niin kauan ku nyt kestää kirjattuna tull briteistä.. Taino on mulla vielä vermilton river classic blendii mut en tykkää sen parfyymisesta ja sikarimaisesta tunkkaisuudesta.
Tässä kaverille koitin/koitan etsiskellä sopivaa settiä, jotta sais jatkettua tätä harrastusta. Ainoat vaatimukset olis noin 50-60€ hintahaarukka ja mahdollisimman hyvä laite.
Innokin iTaste VV/VW 3.0
Kanger eVod Glass
+ 5kpl atopäitä
Tossa olis n. 50€ setti, mutta mitä muut on tuosta mieltä? Muita ehdotuksia?
Akunkesto myös mietityttää tossa iTastessa hiukan, mutta ostakoon sitten myöhemmin toisen samanlaisen jos osoittautuu hyväksi kamppeeksi.
Kiitos. :)
Toi nyt varmaan on paras aloitus setti minkä kasata voi :) 800mahia ei hirveesti oo mutta tossa on kumminkin micro usb lataus eli höyryttelyä ei tarvi lopettaa vaikka akku hyytyisikin.
Joo ja toisaalta jos tuo laite miellyttää muuten niin voihan sitä ostaa toisen samanlaisen, jota kuljettaa mukana varalla kun on menossa. :)
Morjens! Kopsaanpa suomi24 alotukseni tähän kun sieltä ei saanut vastausta. Ei jaksa uutta aihetta ruveta väsäähän.
Haluaisin tilata sähkötupakka pakkauksen koska ensimmäinen on onneton. Kyseessä on paul saaren aloituspakkaus. Heikko akku. Ei kestä edes 2 päivää kevyellä käytöllä. Lisäksi patruunat kalliita ja nekin loppuu pian.
Nyt olen ajatellut parempia. Nimenomaan itse täytettäviä mihin nuo nesteet pistetään. Olen niin uusi sähkötupakin maailmassa että teidän mielipiteitä kyselisin näistä aloituspakkauksista. Tulisi olla helppokäyttöinen ja pitkäkestoinen akun osalta ja tietenkin päiväkäytöllä. :) Monesti hyppää foorumeilla tällaset sanat kuten atomisaattori nuilla kauppa sivuilla ja näistähän minä en ymmärrä mitään :DD
Työkaverilla käytössä tällainen tehopakkaus paul saarelta. Olen itse tykännyt mitä kokeillut.
Sähkötupakka | Suomen suurin sähkötupakka-kauppa | PaulSaar | PaulSaar® Tehopakkaushttp://suomi24-static.fi/b/img/wot/unknown.png
Sitten tällaset osunneet kohdalle. sanokaa mielipiteenne ja voitte ehdottaa omia. Budjetti 50 euroa.
FinnVape iMist sähkötupakka | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
FinnVape CE5 BDC aloituspaketti, 900mAh, musta | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Osta tuo yllämainittu
Innokin iTaste VV/VW 3.0