Laitetaan tämä myös tänne kun kaikki eivät välttämättä tuota huumoritopikkia lue :D
Alkuperäinen:
http://wumocomicstrip.com/img/strip/...K_20121226.jpg
Daily strip. 26. December 2012 - / Wumo by Wulff & Morgenthaler - a commentary on life
Printable View
Laitetaan tämä myös tänne kun kaikki eivät välttämättä tuota huumoritopikkia lue :D
Alkuperäinen:
http://wumocomicstrip.com/img/strip/...K_20121226.jpg
Daily strip. 26. December 2012 - / Wumo by Wulff & Morgenthaler - a commentary on life
Näin se vaan Diablo ilmestyi tännekin! :D
Ei voi muuta sanoa kuin, että kaunis ja toimiva on laite! Tosin tuo pieni tiivisteongelma vaivaa allekirjoittaneenkin laitetta. Korjautui ihan hyvin, kun varovasti tuhlasi jostain jäänyttä nichrome lankaa vähän tiivisteen alle, niin johan lakkasi valuttamasta.
Siinä mielessä varmaan virhehankinta, että nykyään tulee höyryttyä aivan liikaa!!! ;);):p
Kyllä Diablo on hypetyksen arvoinen! Tulittaa mahtavasti ja löylyt suurenmoiset, vaatii kyllä pientä harjoittelua että pelaa ja wikkaa kunnolla, mutta palkitsee kyllä lopulta. Itsellä #13 Gixxer siihen lähetti jo leveämmän lukitus renkaan nyt on parempi kun jenkaa näkyy vähemmän, Kiitos Gixxxer!
Vähän häiritsee tuon 18350 akun kolina putkessa! Mutta tuolla 18650 akulla ei moitteen sijaa.
Tuo 18350 akku ei muutenkaan ole suosikki koko, reisussa niitä saa olla taskut pullollaan! Olisi ollut hieno homma kun olisi mahdollisuus tuohon 18490/18500 akkuun, josta tullut oma suosikki, kahdella akulla mennään koko päivä ja koko on viellä siedettävä eikä ryhtikään huonone tuolla painolla kun povarissa pitää
Itse en ole edes kokeillu 18650 putkea paikoilla, 2 pikkuakulla pärjää todella hyvin duunit ja muut kauppareissut. Diablo ehdoton suosikkilaite omassa käytössä. Kulkee nykyään aina mukana mihin sitten menenkin, ja onhan tuo tosiaan nättikin :thumbup:
edit. eikä muuten kolise akut omassa putkessa.
Kiva kuulla että porukka on tyytyväinen laitteeseen.
Toivotaan että Onesta tulee yhtä toimiva kokonaisuus.
Ja pieni paljastus tulevaisuuteen. Kun One on saatu tuotantoon niin sen jälkeen tulee "black edition" ja "red edition" hybridistä.
Mikäs tämä One nyt sitten on? Jääny kokonaan infot välistä..
-Spellgoth
18500 aluhybridi 4ml tankilla ja kokonaispituus kiinteän tipin kanssa n. 110mm.
Alkuun tulee musta ja punainen.
Miten Diablolle tehdään setuppi vaikka El Toron Edenille?
Nyt on makua paljon. Ongelmana vähäinen höyryn määrä ja höyry iskee kurkkuun ja keuhkoihin liikaa.
Jos ei tule höyryä niin kokeile käyttää paksumpaa vastuslankaa = matalampi vastus = enemmän tehoa = enemmän höyryä.
Jos taas tulee keuhkoihin/kurkkuun liian kovaa hittiä niin tiputa nikotiinipitoisuutta.
Captain Obvious täällä, mutta onhan Blankon ilmareikä auki ja kohdallaan?
Oma kokemukseni puoltaa #400 meshiä melko kookkaalla keskireiällä, sillä sai wickauksen (imo) parhaiten kohdilleen ja uusi omistajakin raportoi kyseisen wick-vinkin toimivaksi. Tämä siis 50/50 tai satapinnasille VG.
Ilmareikä on kohdillaan.
Annan nyt tuon setupin olla kun uusia nesteitä tulossa alkuviikosta.
Kokeilen josko tuollainen setuppi mikä nyt on toimisi vg-nesteellä.
Nikotiinia pitää vissiin tiputella kun kaikki nesteet joita löytyy taitaa olla yli 20mg.
Mulla ainakin toimi ihan OK #400 meshistä mahdollisimman isolla reiällä oleva setuppi ja ympärille 3/4 kierrosta 0.25 A1 kanthalia (1.3ohm tmv). Siitä meni Toron Edenit hyvin läpi...
Omalla kohdalla on ollut pakko tiputtaa nikotiinin määrää 18 -> 10-12 tasolle, kun tuntuu gennyt höyrystävän sitä ilmoille aika paljon reippaammin, kuin vanha kalusto! :D
Itse olen kans hyvin tyytyväinen tähän laitteeseen. Nappi tuntuu kanittavan välillä, mutta saa varmaan hoidettuu kun jaksais jossain vaiheessa avata sen. Sääli kun one tulee tolla isommalla akku putkella. Itse tykkään pienistä laitteista.
110mm 18500 putkella on vähemmän mittaa kuin Diablo Hybrid 18350 koossa. Todellakin positiivista, että saadaan isompi akkukoko tuohon, eritoten 18500.