Otat tankin pois ja työnnät sen ulos ylä tai alakautta...
Printable View
Kyllä se wick saa olla tiukka siihen reikään, jos siellä on eriste välissä.
Väljä wick vähentää oikosulkujen mahdollisuuksia niissä atoissa missä eristettä ei ole itsessään.
Josta sitten seuraa tulvimista?
Väljällä tarkoitin että menee lähes tiputtamalla reikään.. rakoa ei reunoille silti jää kuin ehkä millien kymmenyksiä, jos sitäkään.
Ei ne gennyt yleensä wickin ulkoreunoilta vuoda vaan täyttöaukosta ja/tai wickin keskireiästä.
Kokeilin ilman eristettä isommalla wikillä sillä seuraamuksella että lanka paloi poikki heti, eli ilmeisesti otti sitten runkkoon wick kiinni. Kyllä mä taidan nyt edeta ton eristeen kanssa. Kyllä tämä vaatii aika paljon enemmän kuin nuo silica atot. Hitto että videolla kaikki näyttää niin helpolle. No eriste takaisin ja mukana tulleista wickeistä yksi käyttöön. Nyt sentään taas saa höyryä, mutta meinaa noita hotspotteja vielä väkisin tulla... Onneksi ei ole kuin 2 meshatoa vielä tulossa *huoh*. Menen imemään Odyä suruuni, kun ei taidot riitä..
edit: en luovuta kuitenkaan. Katson taas mestarien videot uudestaan ja jatkan joku toinen ilta :D
Hyvä valinta;)
Tänään on testailtu #500 meshiä ja hapetin sen ihan normaalisti ja ai että sitä hotspottien määrää. Pitäs testata vielä tuota meshiä ilman hapetusta.
Mennään nyt tuolla setupilla kun pitää jotenkuten toimiva olla kun huomenna tulee sinne miittiin. Vielä pitäis tuon Kayfunin saloihin yrittää perehtyä kun tahtoo sen kanssa olla ongelma että ei nouse neste riittävästi vastuksille kun pidemmissä höyryttelysessioissa tulee dryhittiä.
Otetaan huomenna miittiin mukaan rakennussarja niin voi sitten ammattilaisten kanssa vielä vaihtaa sanoja tekniikoiden ym. suhteen ja tehdä tarvittaessa uusia setuppeja.
Mulla on toi sama toho ja ihan ok se on pelannut vaikka voisi kyllä olla vähän tehokkaampikin.
Biltemassa oli visiin joku tehokkaampi toho. PItänee tänään pyörähtää siellä. Samalla voisi ostaa poranteräsarjan jonka ympärille voi pyöritellä meshejä.
Onhan tuossa Bilteman tohossa pikkanen ero tuohon vanhaan :)
Teflonteippi on myöskin ystävä. Siitä kieppiä wickin ympärille eristeeksi, niin ei läpivienti tuo päänsärkyä.
Joo, en usko että tämä olisi pelkästään syy. Toi pikkutoho ei oikein toiminut kunnolla. Räki jotenkin ihmeellisesti välillä. Ja isolle toholle on muutakin käyttöä... Uskon että harjoittelemalla tuo setupin teko alkaa pikkuhiljaa sujua. Onneksi on noita silicavehkeitä niin ei aina tarvi ilta päättyä onnistumiseen että saa savut :)
TOISAALTA tavoitehakuista ihmistä moinen motivoisi kivasti.
Fallbackeissä on se vika, että niihin on NIIN helppo turvautua, kun ei lähde.
Luulen että löysin oman kompastuskiven tähän hotspot ongelmaan. Ja se oli meshin huono hapetus. Olin varmaan tohotellut sitä vaan liian vähän. Nyt vedin se puolisen minuuttia tolla isolla toholla ja mesh oli sellainen tasaisen harmaa operaation jälkeen. Sen näköinen se ei ollut koskaan ollut ennen. Nyt rokkaa huomattavasti paremmin :esmoke:
Kauan teillä yleensä kestää yksi setuppi?