Lopeta, kohta sä saat banaania :D
Printable View
Harmillinen mutta varmaankin tarpeellinen rajoitus..
Harmillinen minulle siksi koska liityin foorumiin että voisin kirppistä katsella notta löytyisikö sieltä minulle joku kiva mod kun sellainen kiinnostaa :)
Ei vaadi ku ensiks yhden harmistusviestin tähän ketjuun,toinen esittelyketjuun,kolmannessa kysyy jotain aloittelu/laiteketjussa,neljännes kyssäri mehuista nesteketjuun,ja viidennel voit kysästä joltain kauppiaalta kauppaketjussa jotain. Sit pieni ventta,ja gogo! ;)
enpä uskonut että mutkin laskettiin vielä uudeksi käyttäjäksi o.0 tarviiko olla vissii yli 2vuotta vanha käyttäjä ettei toi rajoitus koske :D
Vaikka et ymmärrä, älä silti tee tuplapostauksia :rolleyes:
Kaippa tämä ihan hyvä juttu on... Itse en kyllä pahemmin kirjoittele, mutta luettua tulee sitäkin enemmän.
Miten mulla ei nyt enään näy kirppis ollenkaan vaikka on viestejä yli
tarvittavan määrän...
pitäs näkyä. nollaa keksi, logout login. :thinking:
Ettet olis vahingossa tuolla etusivulla painanut oikeasta reunasta alueen piilotuskuvaketta? http://www.e-savuke.com/vb/styles/pe...llapse_40b.png
Hyvä rajoitus, murolla on aikalailla sama juttu ja hyvin on jäännyt suurin osa näistä "ketkuista" tulematta kun eivät jaksa odottaa/olla aktiivisia :D
Uutena tällä Foorumilla kuulostaa ihan reilulta säännöltä
En pane pahakseni itsekkään, eipähän tule per**iltyä ;)
No johan on
Hyvä uudistus!
Yli 14 vrk kulunut ja 5 viestiä jätetty mutta ei näy tori vieläkään :/
ymmärrän että jossain tapauksissa tää on ehkä hyvä mutta itse kirjauduin ekaa kertaa tänne foorumille.
Olen höyryttänyt nyt vuoden ja kaiken näköstä on tullut kokeiltua coileista clearoihin.
Nyt tulin tänne kauppamielessä ja 14vrk? jää tämäki foorumi mun osalta kokonaan hyödyntämättä...
Jos ei malta viittä järkevää viestiä kirjoittaa ja kahta viikkoa odottaa niin ehkä se on parempi myydä kamat vaikka pakkiksella.
no oon vuoden facessa tehny kauppaa hyvin tuntuu sieläki liikkuvan.
tuntuu vaa vähän suomalaiselta holhoukselta taas tämmöne.
Kannattaa sitten vaikka selata foorumia ja selvittää kenen syytä nämä säännöt on ja käydä niille huutamassa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis tai tässä tapauksessa parista tyhmästä käyttäjästä kärsii koko foorumi.
Vapottajat kirpputorin yksi ylläpitäjä häipyi ja kertoi syyksi että on niin helvetin väsynyt saamaan postia jatkuvista epäselvyyksistä mitä siellä oleviin kauppoihin liittyy. Täällä nyt on lopulta hyvin harvoin mitään väärinkäytöksiä.
Mutta kun tämmöinen rajoittaminen on literally hitler.
Menee vaikka Suomi.24 foorumille siellä ei paljoa rajoituksia ole. Senhän takia siellä ei asiattomuuksia ole:D
No ei ne kyllä totta puhuen tältäkään poissa ole.
Aika asiatonta nyt hei.
Mulla viestit tähs ja päivät silti rajotukset päällä...hienoa
Kirjaudu ulos, poista evästeet cookiet etc. Kirjaudu takaisin.
Ei toimi :)
Facessa tehny kauppaa, sen takia kelasin että pitää tääkin katsastaa ja muutenkin eiköhän nää foorumit oo enemmän se "suola" kun fb. Luulis kyl että röllit yms vähenee noitten rajoitusten tultua.. =)
Vähän harmillisesti kyllä kävi kun päädyin selailemaan kirppistä vasta nyt vaikka account onkin ollu jo heinäkuusta lähtien tehtynä. Noh... Enpä sitten tietenkään ollut aktivoinut sähköpostiosoitettani. Vähän ihmettelin kun en pystynyt vastaamaan ketjuihin.
Tästä voikin taas opetella sitä kuuluisaa aivojen käyttöä :)
:)Tykkää napit löyty..täytyy muut tsekata myöhemmin..:D
Rekisteröidyin juuri jäseneksi ja saman tien etsimään sitä kirppari. Olisi tietenkin voinut lukea tämän viestiketjun ensin, niin olisi säästynyt parilta kirosanalta. Ikävää että täälläkin on jouduttu turvautumaan tähän. Aloittakaamme siis ajan kuluttaminen ja viestimäärän täyttö tällä kommentilla :)
Just oli joku tarjonnut kirpparilla 50€ jostain boksista ja hänellä oli foorumiviestejä vain 3. Luulin jo, että tämäkin sääntö on poistettu, mutta ollutkin ilmeisesti joku kämmi :eek: