Huomatkaa: nyt puhuu mies!! :D
Printable View
:D
Tosimieshän ostaa kiinalaisen alle 40€ pommin ja virittää sitä 100€ että siitä saa toimivan. Vaihtoehtoisesti jos sinulla ei ole mahdollisuutta tai osaamista laitteen paranteluun voit valehdella itsellesi että "se mitään hukkaa" ja yrittää tulkuttaa samaa myös muille keskustelupalstalla useammalla sivulla.
No ei kyllä 100€ maksa santapapperi ja fairy.
Läppäri ja mokkula?
Ei maksa, mutta et niillä saa droppeja HE-putken tasolla. Jos saat niin haluan nähdä, sillä minä en ainakaan tuohon pysty mainitsemillasi välineillä.
Sää et sitten ilmiselvästi olekkaan tosimies.
Raaka-Ekin rinnalla chuckistakin tulee chick norris :)
Joko se Raaka-Eki luovutti, vai etkö keksinyt enää mitään älyttömiä vastaväitteitä? :laugh:
Edit. Vai mittasitko hävikit? :lol:
Chuck Norris kuuli ku vertasin sitä Ekiin ja meni kokeilemaan. :D
Tää oo helppoo ku osa raivoaa hullunkiilto silmissä ja toinen puhuu jostain kelloista ja kännyköistä.
:confused: Mä oon pihalla ku postilaatikko :blink: No eipä siinä mitään, jatkakaa ihmeessä :hatsoff:
:crazy:
Jasso: kai on lämpösesti päällä. Alkaa oleen jo kalsa keli :)
Joo elkää viel ei oo työpäivä näin nopeesti ihan hetkeen menny :D
tl;dr
Raaka-Eki: miksi ostit 200€ 12 senttiä rosteri putkea?
Charun: koska kellot on kalliita
Eikö ole aika halpa putki kun sun rolexissa on vain puolet tuosta rosterimäärästä vaikka hintakin on kymmen kertainen:lol:
Kokis on parempaa ku pepsi!!
Vissy on parempaa kuin vesi ja lähden tästä keulimaan kohti jyrsinkonetta pärpär
tl;dr
Raaka-Eki: Miksi ostaa yli 40€ putki
Useampi sivu vastauksia, perusteluja ym. useilta eri käyttäjiltä
Raaka-Eki: Mun putki mitään hukkaa
Ei oo mitää järkee ostaa vissyy ku vettä saa hanasta
Aamulla kurkkasin tänne ja luulin et nyt se loppu.. mit muutamassa tunnissa tullu melkein 100 postausta lisää eikä missään mitään järkeä :o
Ja suurin yllätys on et puolet ei oo jasson :D
Jätkät vaahtoo putkista :confused:
Tuossa 110€ tipit :D
Köyhät voi haistaa pitkät
Äkkiä uutta ketjua, onko järkeä maksaa yli kahta euroa tipistä :lol:
2€ tipeillä palaa huulet :D
Ja melkein voisi väittää että tämmönen Rsm pyrexi tippi on mukavamman tuntunen tuossa Hattyssä joka istuu nätisti Swanin nokalla kuin joku parin euron silikoonijööti ;) Ja kyllä, uskon vahvasti että höyryttely on mukavampaa kuin natural+rsst combolla.
On täällä kyllä idiootteja ihmisiä. Ne joilla on varaa ja halua ostaa kalliita putkia niin ostaa niitä ja ne joilla ei ole varaa ja/tai halua niin ei osta. yksinkertaista. Näistä on ihan turha vääntää, koska mitään ratkasua ei tule koskaan koska aina joku idiootti on enemmän oikeassa kun se toinen urpo joka oli ensin oikeassa. Kaikki tietää kaikesta kaiken ja kaikki muut taas on väärässä vaikka nekin tietää kaikesta kaiken.
Itseä lähinnä vituttaa että on tultu siihen pisteeseen missä ei näköjään HE-kamojen omistajat voi elää sovussa niiden muiden kanssa. Joku dissaa et miks sä urpo ostat kalliilla kun kiinasta saa 20€ saman tuotteen ja vastaus on et miks itse olet niin köyhä ettei ole varaa ostaa parempaa.
Sit viel kehdataan hehkuttaa et tää on hieno yhteisö, vitut ole. Täällä on muutama erittäin hieno ja ystävällinen ihminen ja loput vaan vääntää turhuuksista. En käsitä miten ihmiset jaksaa tehdä omasta elämästään niin vaikeaa että aina on pakko väittää vastaan ja kaikin keinoin yrittää kumota se toisen mielipide vaikka tosissaan kyse on mielipideasioista ja näin ollen se väittäminen on aika vitun turhaa touhua.
Lopettakaa nyt se turhanpäiväinen paskanlätinä ja keskittykää olennaiseen. Tämä on kiva harrastus ja tällä on moni päässyt röökistä eroon joka on käsittääkseni se alkuperäinen tarkoitus.
Ps. Ootte kaikki väärässä ja mä oon oikeessa.
Edit: ei siis paskanlätinää voi lopettaa kun sitten ei foorumilla olisi keskustelua lainkaan.
Meinasin jo lukottaa Bolen viestin jälkeen, kun oli niin mukavan tyhjentävä eka lauseke. Sittenhän sekin repes, eli jatkaa saa.
Tossa vinkki kaikille : Mielenterveysviikko 18.-24.11.2013 - Mielenterveyden keskusliitto ry
Bole kiteytti aika hyvin