Andy toimitti seurantakoodin. Puolan posti oli hautonut paketia pari päivää, mutta nyt se lienee matkalla. Toivottavasti 100ml pullo tulee tullista läpi, ettei siitä tartte avautua erikseen.
Printable View
Andy toimitti seurantakoodin. Puolan posti oli hautonut paketia pari päivää, mutta nyt se lienee matkalla. Toivottavasti 100ml pullo tulee tullista läpi, ettei siitä tartte avautua erikseen.
Jukkiss Jukkiss...ei noin voi tapahtuu.
Joko sulla on liian pieni nikotiinipitoisuus nesteessä, tai...eiku ei mitään tai. Röökin himo on suoraan verrannollinen nesteen nikotiinipitoisuuteen.
Vedä suosiolla kaljotellessa vähintään 24 mg nestettä...niin itsekin teen, niin ikuna ei tuu röökin himoa.
24 mg nesteellä varustettuu tykkii sit imen hyvinki ahkeraan palttiarallaa koko ajan. Mut ite oonki aika nikohirviö promilleissa.
Mutta kuten sanoin...vaihda vahvimpaan mahdolliseen kännäyksen ajaksi.
että semmoista...
tänään vituttaa eniten nuo "sähkösavuke" asiantuntijat ei minkään laista kokemus pohjaa mutta lausuntoja pitää antaa VITTU.mikä näistä taaveteista tekee "asiantuntijan" puhutaan ihan puuta heinää ja pelotellaan ihmisiä VITTU.
männöö hermo perkeles :antismoke:
nojoo kiitos ja anteeks höyryt sille. ugh olen puhunut.
Jos tuon tietämättömyyden ohi pääsis niin kaiketi noilla on huoli siitä että suomeen saadaan laadukasta nestettä mitä käyttää. Toistaiseksi asiat on hyvällä mallilla eikä mikään pulju ole alkanut oikomaan nesteen kokkailussa. Raaka-aineet toki on niin halpoja että pirun vaikea sieltä on saada edes euroa hintaa alemmas per tuhat litraa. Tuotantotilat ainakin isoilla firmoilla on hyvällä mallilla.
nonni no nyt sitte jo naarattaa... vai selvii normi pikku tankilla 1-2 päivää voi video mä vissiin vedän kammo överit kun mulla kestää tollanen tankki max 3h ja taas saa täyttää ja 1000mah eGo-t akku kuolee noin 6h.
mut ei ihan hyvä jos joku oikeesti selvii tolla määrällä itellä ei toivoakaan..
häpili vapiling buli :D
Normaalia vaihtelua tuo on. Eipä hätää siis.
Kiukuttanut koko kuluvan viikon nuo "uutiset" sähkösavukkeesta :D Samalla on saanut pelätä, mihin tämä kaikki raittiusseuramainen fanaattisuus vielä johtaa. Noin niin kuin meidän ex-tupakoitsijoiden terveyden puolesta ???
Mutta perskale. Aikas matkan tekoa kaikki kehityksen tuskien taival taitaa aina olla, joten nyt meitsin kantsii vetää välillä henkeä O0 Ja höyryä :smoke: Ja että on hyvää tämä perus USA-MIX from Genesis :P Oho, Jess!! Varsinkin nyt, kun olen näemmä "Täysjäsen" :D
Alkaa pikkuhiljaa nyppiä tämä harrastuksen saama huomio mediassa. Mua ei viddu vieköön kiinnosta alkaa selitellä "asiantuntijoiden" lausuntojen tulkinnanvaraisuuksia. Jos joku sotanorsu vielä tulee avautumaan nikotiinin haitoista samalla kun heittää BicMäcciä tuulensuojaan niin alkaa läski hyllyä.
Tuo melkein kuuluisi Huumori-threadiin :Drepesin ihan helvetisti ku tuli vaan mieleen näitä legendaarisia snägäri-jono tilauksia <3
"Moi! Mä ottaisin Big Mäk-aterian isoilla ranskalaisilla ja juomalla. Ja juomana LAITTI KOLA!" <- Ja elopaino 120kg
Ja jotta omassa ketjussa pysyisin asiassa; Ei v*ttu tullu Brittilandiasta mulle viikonlopuksi yhtään uutta peliä - SSX Tricky / THUG2 / THAW :-X
Kuka perkele keksi, että lauantaina ja sunnuntaina pitää olla töissä! ???
Vähän menee vielä ot, mutta harmitti tämä tietysti aikanaan hieman...
Noi ruokatilaukset menee itsellä ainakin aina ihan putkeen, varsinkin kun on ottanut muutaman neuvoa-antavan pohjalle. Provinssirockissa sain joskus nekkuun kebabinkääntäjältä kun tilasin: Kebab ranskalaisilla, tuplalihalla ja ilman ruokamyrkytystä. Ei kaveri arvostanut tuota tilausta, vaan kävi niiltä sijoilta kimppuun... tiedä sitten mikä oli syynä. ???
Ottaa niin päähän yks tuttu, joka facebookissa kommentoi, kun olin myymässä e-savukettani. "ai joku saamarin sähkörööki vai?" "Tommosta en kokeilis edes vahingossa", ennemmin 260 rasiasta, ku grillaan sähköröökillä". Että pistää vihoiks tommoset tyypit, ku ei oo koskaan kokeillut ja kritisoi. Just tommonen kohta 4-kymmenissä oleva "vanhan aikainen" jamppa.
Näin arvelinkin ja jees, tiedän. Että aina onkin se joku, joka osaa latistaa hyvät vibat. Ja niin tärkeä juttu kun toi sähköpeli meille henkilökohtaisesti on. Itsekin kuullut pari kertaa alkuunsa mitätöivältä kuulostavan kommentin, että onhan siinä sitä nikotiinia. Sitten kun on juteltu pidempään niin olen huomannut, että johan alkoi sympata asiaa ja taisi vaan ensin reagoida pelkillä lihasreflekseillä :D Niin, ja aivan varmasti saattaisin kuulla asteikolla "törkeempääkin loanheittoa", mutta enhän mää taida oikeen käydä missään... joko tämä mesta on niin tylsä tai sit se olen vain minä :-[ :laugh:
Hei älkää moisita lannistuko jos tietämättömyyttään haukkuvat se on ihan turhaa 8). Kaikkia ei voi vain auttaa niin se vain on että jotkut kulkee edellä ja toiset tulee sit perästä .Minä kerron asiallisesti asian toiselle ja siinä se on ,mielestäni se riittäköön :)
tällekkin päivälle riittää ahtistusta neste maistuu en tiiä leivän, hernekeiton ja jotain välimaastosta (dekang desert ship vg) hyyyyiiiii y-äk mutta eipä nyt tullu otettua töihin mukaan muutakaan NIII ja vittu täällä sitä vaan viikonloppuna painetaan yö vuoroo ..
ei taaskaan oo v...lla rajaa
mä meen mököttää UGH!
Harmittaa että ei ole vielä mitkään paremmat laittee saapuneet, vaan pitää kitkutella vieläkin tällä 510 starter kitillä :(
Tilauksessa onkin jo aika iso kasa kamaa: e-power 1865 + 14650, mega patteri 510aan, 50 kartoa ja yli 200 ml litkuja. :D
Mutta odottavan aika on pitkä :-\
lukasin tuossa tota allen carr:in kirjaa ja voi herranjestas mitä kuraa :).
joitain pieniä asioita jäi itseäni häiritsemään (ei niistä sen enempää lukekaa itse) verran että seuraava osoite olisi tolle takan sytyke :D
kyllä taas herkkäuskoisia viedään :D .
ei ilmeisesti toimi e-höyryttelyyn tai sitten mulla on väärä kirja koska edelleen höyrytten :laugh:
"pahoitin mieleni" taas :D
BF3 raiskaa mun vuorokausirytmin :(
Bf3 takia myöhästyin eilen töistä...
Ärsyttää kun foorumin kello on kesäajassa. klo 12 lueskelen klo 13 kirjoitettuja viestejä :D
Voisiko joku mode laittaa sen oikeaan aikaan?
ViZi korjaa sen serverille jahka kerkeää.
Harmittaa, ettei posti kulje tässä maassa viikonloppuisin. Peleonin paketti viettää aikaa ulkomaanterminaalissa.
BF3 sexual molester edition
ja aiheeseen http://blogit.tietokone.fi/lexoksane...ata-piratebay/
Perkule, mulla on vain Limited eli rajoitettu versio!!!
Onnea vaan Elisalle, tosi helppo urakka edessä. Vaikka eipä ne taida tuohon tuomioon ihan helpolla tyytyä. Kiintoisasti oli tuomari laittanut: "...voidaan sen arvioida vaativan ainakin jossain määrin aikaa, vaivaa, taitoa ja aiheuttavan kustannuksiakin..." tarkoittaen estotoimien kiertämistä. Enemmän tämä Elisalle == asiakkaille tulee maksamaan kuin ns. hakkereille, kun konstit on keksitty ja toteutettukin jo.
voi V*tun eBay! Sain juuri kaksi meiliä samalla kertaa:
Hello Jani,
We have opened an unpaid item case for Vegetable Glycerin VG USP 99.7 1/2 Gallon 4Lb NtWt.
If payment isn't received by 02-Nov-11, the seller may withdraw from the contract and you would no longer be entitled to receive this item. Additionally, an unpaid item may be recorded on your account, which could lead to your account being suspended.
If you've paid and believe payment should have been received by now, please contact Customer Support.
Vegetable Glycerin VG USP 99.7 1/2 Gallon 4Lb NtWt
Vegetable Glycerin VG USP 99.7 1/2 Gallon 4Lb NtWt
Item # : 250847150037
End time: 25-Oct-11 18:19:07 BST
Seller: fulluvscent
Case Opened: Saturday, 29 Oct, 2011 19:19:58 BST
View purchased item
JA
Dear xxxxx,
Thank you for shopping on eBay! Your total amount due is $50.10. More details about your purchase are included below.
Noi paskiaiset meni nappaan rahat itse ilman, että tein tuon ostoksen. Lopetan eBayn tilin saman tein, kun tää jupakka on ohi. Täysin epärehellinen paikka. Tuo kirottu ostos jäi roikkumaan "tallennettujen" kohdalle (mikä lienee), kun ostoskärryä ei voinut edes tyhjentää! Yritin vielä ottaa yhteyttä eBayhin, mutta nämähän rahastavat vain puhelinsoitoilla. Mitään mailiosoitetta missään. Nyt jurppii niin, että haen kohta varanäppiksen, mihin voi kirjoittaa vasaralla :D :D :D :D :D
Siis etkö voi laittaa paypalista disputen ja rahat takaisin. Sinne vaan viestiksi etten koskaan näitä ole tilannut.
Ai sillainko se menee :-[ Luulin, että sin mänt... Laitoin vain pari riviä kaunokirjoitusta eBayn palautteeseen (nyt sekin löytyi, kun aiheena oli maksettu tuote) ja diilerille kans, etten ole mokomaa tilannut.
Kiitti, Sibbe :) Mukava tietää, miten toimia, kun hommat ei mee putkeen verkkokaupoissa. Tähän asti kuitenkin aina mennyt O0
Ei hemm... Nyt menee jo niin huumorin puolelle, että riittääkö tämän jampan itseironiakaan siihen :-[ ::) :laugh:
Ne mitään viäny........... Se pankissa näkyvä varaus olikin se Kiinan tilaus, joka vaan sattui merkityksi samalle päivälle ja vieläpä samalle summalle. Kunpa osaisi ajatella ennen kuin vetää pultit
Samaa asiaa hämmästelly ja kummastellu, tankissa piisaa mehua kymmeniksitunneiksi ja 1000mah akku vaatii latausta vain kerran viikkoon. Sinänsä hassua, koskapa makuasioista ei ole juurikaan kiistelty, mutta tietyn amppeeritunnin akuista tiedetään heti montako vuorokautta kestää. Ei mitään herneitä, vaikkakin minulla on vaan niin huonoja 2-3Ah:n akkuja ettei ne kestä mitään ja tankit lienee seuloja, kun ei neste vaan säily, ei niin millään. ::)
No just niin, tankki taas tyhjä ja paras vaihtaa akkukin, yli 6 tuntia kuitenkin ollut käytössä jo.....