-
Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
overflow
"Pakko" kommentoida ;), mieluummin koskisin nimenomaan carton keskinapaan, koska siellä on vastassa vastuskierukan muodostama "vieteri", joka ottaa liikkeen vastaan rikkoutumatta. Akun puolella sensijaan on keskinavassa tinattuna kiinni hyvin ohut yksisäikeinen johdin. Se katkeaa tinauksen reunasta kun liitosta heiluttelee. Ei ensimmäisellä kerralla, mutta muutaman kerran jälkeen tilanne on huono.
Jos carton vaikka saisikin vioitettua, sen voi heittää pois. Mutta akku, no jaa, voi senkin heittää pois :) :D.
Jaa.a , voit olla oikeassa. Itselläni tosin kävi köpelösti erään carton kanssa kun kikkailin sen navan kanssa... :(
Olen sittemmin neppaillut akkujen napoja... Mutta pitää testata uudestaan carton napa homma, jos tulee tarvetta.. :antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vaporik
Jaa.a , voit olla oikeassa. Itselläni tosin kävi köpelösti erään carton kanssa kun kikkailin sen navan kanssa... :(
Mulla on toiminut yhtä cartoa lukuunottamatta carton päästä säätäminen. Sitä yhtä tuli nostettua vissiin ainakin kaksi täyttä kierrosta, muihin on riittänyt aina esim. 1/2 krs säätö.
Mun lempimodina on e-power, jossa ei saa nypittyä keskiosaa, joten ei ole vaihtoehto. En ole kokeillut liikkuuko bombsellissä keskiosa, kun ei ole ollut tarvetta.
-
Kiitoksia kaikille auttaneille! Jätin toimimattoman carton yöksi töihin ja nyt aamulla päätin vielä testaa sitä ennenkuin rupean mitään napoja säätämään niin täähän toimii kuin junan vessa. Hyvät höyryt ja tätä ei varmaan tartte kauheen usein täytelläkään. Oon noita LR atoja käyttäny niin vuorokaudessa kuluu se 2-3 tankillista niin ei tätä cartoa varmaan tartte ainakaan kun kerran päivässä täytellä. Mikähän siinä sitten eilen oli, täytinköhän sen liian märäksi vai mitähän?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ahis
Kiitoksia kaikille auttaneille! Jätin toimimattoman carton yöksi töihin ja nyt aamulla päätin vielä testaa sitä ennenkuin rupean mitään napoja säätämään niin täähän toimii kuin junan vessa. Hyvät höyryt ja tätä ei varmaan tartte kauheen usein täytelläkään. Oon noita LR atoja käyttäny niin vuorokaudessa kuluu se 2-3 tankillista niin ei tätä cartoa varmaan tartte ainakaan kun kerran päivässä täytellä. Mikähän siinä sitten eilen oli, täytinköhän sen liian märäksi vai mitähän?
Ei sitä voi täyttää liian märäksi. Keskireijän pitää tosin jäädä auki. Sen voi puhaltaa akun päästä auki ja tarkistuksena voi katsoa, että valo näkyy keskireijän läpi.
-
Onneksi tuli luettuä tätä foorumia ja paljon ennenkuin hommasi vermeitä. (GreenSmoke erehdystä ei lasketa eihän)
Tänään kävin läjän smokin kartoja noutamassa, postista tuli Halon nesteitä. Pistin Tribecaa muhimaan yhteen kartoon ja menin tirsoille. Tiputrelin reilut 100 tippaa pipetillä vanun päälle reunoja myöten tasaseen tahtiin, odottelin hetken ja kun alko kartosta tulla läpi, keräsin pisarat talteen ja täytin vielä vähän lisää. Kun alko samantien puskee läpi sitä mukaa ku tiputteil olikin homma valmis. Jätin valumaan ylimääräset ja karton tosiaan muhimaan pariks tunniks. Varmaan huomenna toimii vielä paremmin.
Toimi ku unelma, mieletön höyry ja maku. Ei maistu normi ego tankki miltään kyllä enää.
-
Mikähän on vikana kun tuli toissapäivänä postista smok techin dual coil-cartoja ja libertyflightsin 1000mAh kopioegoakku, ja höyryä tulee kyllä mukavasti, mutta tuntuu että kaikki nesteet maistuu melkolailla samalta, hyvin pienin eroin. Täytin muutaman karton eri nesteillä, nesteet tilasin libertyltä kans, oli tuota XO sarjaa. Täytin jokasen tuolla kondomimetodilla ja kyllä niitten täynnä pitäs olla. Vai paraneeko maku vain ajan myötä?
-
Libertyn sivuilla lukee, että sekoittavat XO-nesteet vasta tilatessa, ja että ne ovat todennäköisesti parhaimmillaan pienen kypsymisen jälkeen. Ainakin oman XO Peach Melban maku kasvoi sitämukaa kun putelin antoi vain olla.
-
Hyvää huomenta. Kohta pitää korkata bisse ja lähteä pikkujouluhin, kyllä aamu yhdeltä, älkää edes kysykö!
Mutta asiaan...
EN nyt näin noviisina ihan ymmärrä miten tätä DualCoil cartomaizeria oikeen käytetään? Siis täyttö on hallussa mutta itse käyttö nyt tökkii.
Mulla on tommonen 900mHa usb läpivienti akku (eGo) ja siinä toi karto kiinni.
Nesteet ollut hautumassa koko päivän. Otampa ihan lyhyet pikku tötsyt (1 sec imasu):
Hyvää höyryä naminami bumtsibum.
Odotan 10sec, otampa toiset tötsyt, nyt vähän pitemmät (2sec imasu), hmmm. hyöryä juu mutta maku on jossain.
Odotan taas 10sec, otampa vielä tötsyt, (3sec), maistuu todella palaneelta ja pahalta.
Odottelen 10min, otan pienet lyhyet tötsyt (1sec) maistuu taas hyvältä. :antismoke:
eGon tankin kanssa sain "pumppailla" aton tulikuumaks enneku alko maistuu palanut. Eikös tällä kartolla voi vetää pitkiä höyryjä? Pitkät maistuu aina palaneelta ja kirvelee keuhkoissa ku wanha työmies (jos joku on tuota rajua analogista koskaan päässyt maistamaan :p )
Karto ei tasan ole kuiva, ihan märkä, yks tippa lisää ja tulee samantien läpi. Myös keskiputki on puhdas, kattelin tuhat ja yks videota miten karto täytetään.
Jäi kattomatta miten sillä höyrytellään ???
Nesteenä siis edelleen Halo Purity Tribeca 18mg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
sigge
kaunko teillä kestää nuo dual coilit ennen kuin alkaa tuntua ettei enää irtoa kunnolla ? itsellä ei mene kuin pari päivää kun alkaa tuntua tukkoiselta ja makua ei tule enää niin hyvin ja sekin tuntuu vaikuttavan kestoon mitä nestettä käyttää, onko joku keksinyt toimivaa puhdistus tapaa ? toi pakastaminen ei mulla toiminut.
Pelkällä vg:llä menee helpommin tukkoon, mutta keskireikään puhaltelun pitäis silti auttaa. Kestoaika on suurinpiirtein 3 viikkoa, riippuen yksilöstä.
Puhdistukseen ei auta keittäminenkään, koska hajottaa mokoman. Tämä
http://www.smoktek.com/CartomizerAto...ons_p_107.html toimii, kunhan liittää siihen Driptipin (DTeGoB) esimerkiksi täältä
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7707. Älä vaan tilaa tätä
http://www.smoktek.com/Drip-tip--bla...Echo_p_79.html. Se istunut yhteenkään Smokin Megaan.
Puhdistussetti tuli viikossa perille ja on hyvä, mutta jos haluaa päästä halvemmalla niin hommaat vaan sopivan kokoisen putkenpalan jostain liiteristä :) Ja muista käyttää kuumaa vettä, ei kiehuvaa.
Onko tosiaan näin, että mega dual ei kestä keittämistä? Mitä sille tapahtuu? Olen keräillyt erilaisia käytettyjä kartoja (joo itse käyttänyt) jemmaan kun alkaa maistumaan pahalle ja ajattelin jossain vaiheessa tehdä niistä keiton. Jossain ohjeissa oli juutuupissa neuvottu miten kartot keitetään (niin kuin se eroaisi kananmunan keittämisestä).
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vaporaattori
eGon tankin kanssa sain "pumppailla" aton tulikuumaks enneku alko maistuu palanut. Eikös tällä kartolla voi vetää pitkiä höyryjä? Pitkät maistuu aina palaneelta ja kirvelee keuhkoissa ku wanha työmies (jos joku on tuota rajua analogista koskaan päässyt maistamaan :p )
Kyllä mulla pystyy hyvin imuttamaan pitkiäkin vetoja, PG ja PG/VG 50/50 -nesteitä olen vedellyt.
Työmies on mun "urani" lähtökohta! 16 vuotiana vetelin työmiestä pokkana lukion ekalla luokalla koulun rappusilla, eikä kukaan tullut sanomaan mitään. Mä olin "kova" jätkä. En muista miltä se maistu, mutta kun ei siinä filsua ollut ollenkaan niin kai se aika tömäkkää oli.
-
Löydettiin joskus vuosia sitten muutama rasia työmiestä sukutilan kätköistä, liene kuinka kauan sielä olleet. Olivat vähän kuivahkoja ja taju niistä meinas lähteä :D
Mutta pitää antaa noiden kartojen muhia nesteiden kera koko vuorokausi, näemmä pari tuntia ei riitä.
Tää on niin monimutkasta tää höyryttely! :D
-
Koskapa kohtalotovereita näemmä on, tuli mieleen kysymys: Olet siis vedellyt Työmiestä ja Cameliakin? No kummallako oli karvaisempi per...? Jaa wanha.
-
Oon sen verran kokenut vetelijä ettei karvat haittaa ;)
-
Ottaa aivoon, kun en enää saa kunnon hatseja perus patteri-karto-yhdistelmästä niin kuin ihka ekan kuukauden aikana. Dualeista vaan lähtee kurkkutuntumaa niin reippaasti. Vaikka vetäis vähän laimeenpaakin kamaa. Onks tää tuttua teille? Pitäiskö tehdä jotain, esimerkiksi laittaa peruskartoihin tuplavahvuudet niksaa niin saiskohan kiinni Dualin tehoja? Aattelin vaan sillä, että nuo 650mahin eGot ja 2,5 ohmin eGo-W clearot olis niin näppärä ja näyttävä tsydeemi roudata mukana kylillä ::)
BTW: Olen iloinen siitä, että olen ajan kuluessa oppinut täyttämään megakarton niin, ettei vuoda. Hitto, eikä vienyt kuin puolitoista kuukautta :-[ :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vaporaattori
Nesteet ollut hautumassa koko päivän. Otampa ihan lyhyet pikku tötsyt (1 sec imasu):
Hyvää höyryä naminami bumtsibum.
Odotan 10sec, otampa toiset tötsyt, nyt vähän pitemmät (2sec imasu), hmmm. hyöryä juu mutta maku on jossain.
Odotan taas 10sec, otampa vielä tötsyt, (3sec), maistuu todella palaneelta ja pahalta.
Odottelen 10min, otan pienet lyhyet tötsyt (1sec) maistuu taas hyvältä. :antismoke:
Karto ei tasan ole kuiva, ihan märkä, yks tippa lisää ja tulee samantien läpi. Myös keskiputki on puhdas, kattelin tuhat ja yks videota miten karto täytetään.
Ei kuulosta normaalilta. Omaa cartoani voin imeä vaikka kuinka pitkiä vetoja peräkkäin. Sitten kun se alkaa kuivua eli nestettä on vähän, tulee tuo maun katoilu ja taukojen tarve, sen jälkeen palaneen tunne.
Ensimäisenä mieleen olisi tullut tuo liian kuiva, mutta jos laskee heti läpi, tuntuisi tuossa olevan jotain vikaa. Voihan olla että litkut ei jostain syystä imeydy lähemmäs keskiosaa kunnolla. Käytetyissä cartoissa alkaa jossain vaiheessa tulla vastaan tuo nesteiden huono pidättelykyky. Ehkä jollain sopivalla valmistustavalla tuon saa aikaa uusiinkin?
Kokeile toista cartoa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Ottaa aivoon, kun en enää saa kunnon hatseja perus patteri-karto-yhdistelmästä niin kuin ihka ekan kuukauden aikana. Dualeista vaan lähtee kurkkutuntumaa niin reippaasti. Vaikka vetäis vähän laimeenpaakin kamaa. Onks tää tuttua teille? Pitäiskö tehdä jotain, esimerkiksi laittaa peruskartoihin tuplavahvuudet niksaa niin saiskohan kiinni Dualin tehoja? Aattelin vaan sillä, että nuo 650mahin eGot ja 2,5 ohmin eGo-W clearot olis niin näppärä ja näyttävä tsydeemi roudata mukana kylillä ::)
BTW: Olen iloinen siitä, että olen ajan kuluessa oppinut täyttämään megakarton niin, ettei vuoda. Hitto, eikä vienyt kuin puolitoista kuukautta :-[ :D
Piru että jotkut on nopeita oppimaan :D
Mutta ihan tuttu on tuo ilmiö, jonkin aikaa mennyt 1.5ohm dualeilla ja nyt kun taas otin 2.5-ohmiset käyttöön niin ainoa toimiva jännitelähde niille on vv-boksi. Ei vaan kertakaikkiaan saa mitään irti eGo-akulla. Onneksi on Bogeja taipaleella.
Mahtaiskohan nikotiinilisäyksestä tulla yliannosvaaraa... jos höyryä ei irtoa niin irtoaako sitten mitään muutakaan? Mites ne eGo-vv-akut, saisikohan niistä isoimmalla asetuksella tarpeeksi löylyä?
-
Tänk Vepsi, vaikka täytyy tunnustaa, ettei nopeus ja oppiminen taida yleensäkään olla ihan meikäläisen alaa :D
Noi Boge-puheet kiinnostaa nyt.. Laittaisitko vähän linkkiä soppailumonsterille näin joulun alla ;)
Yliannosvaaraan olis semmonen ennakkokässäri, ettei sitä varmaan tulis vedettyä niin kiihkeästi peruskartosta, kun jo sais sen tarvittemansa. Mutta piruako mä tiedän, ja siksi kysyinkin nääs :D
BTW - Irqaatteks te jossain ja missä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Tänk Vepsi, vaikka täytyy tunnustaa, ettei nopeus ja oppiminen taida yleensäkään olla ihan meikäläisen alaa :D
Noi Boge-puheet kiinnostaa nyt.. Laittaisitko vähän linkkiä soppailumonsterille näin joulun alla ;)
Yliannosvaaraan olis semmonen ennakkokässäri, ettei sitä varmaan tulis vedettyä niin kiihkeästi peruskartosta, kun jo sais sen tarvittemansa. Mutta piruako mä tiedän, ja siksi kysyinkin nääs :D
quake netti ja e-savuke
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
quake netti ja e-savuke
Homma selkee, kiitti :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
quake netti ja e-savuke
Homma selkee, kiitti :D
np :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Näitä: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615 ja LR-versiota.
Kehuvat kovasti, itsellä on yksi (1) käytössä ja toimii - tosin tuolla liemellä tulee kurkkuhittiä vaikka salaojaputkesta. Vaaleanpunainen, vielä!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Näitä:
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615 ja LR-versiota.
Kehuvat kovasti, itsellä on yksi (1) käytössä ja
toimii - tosin tuolla liemellä tulee kurkkuhittiä vaikka salaojaputkesta. Vaaleanpunainen, vielä!
Jess, kiitti :D Ihan sairaan halpojakin, behana :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Jess, kiitti :D Ihan sairaan halpojakin, behana :)
Kiitä sitten kun haukun ne hiiden syövereihin... about 30 tilattuna tällä kokemuksella :)
-
Tuli noita dualeita ja täytin yhden. Höyryä ja makua irtoo ihan ok, mutta pihisee niin per*anasti... kuuluuko asiaan vai mitähän oon sössiny? eGo-T vakoitankeilla on paljon vaimeempi pihinä, mut tämä on kuin höyrypilli ;-)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
outska
Tuli noita dualeita ja täytin yhden. Höyryä ja makua irtoo ihan ok, mutta pihisee niin per*anasti... kuuluuko asiaan vai mitähän oon sössiny? eGo-T vakoitankeilla on paljon vaimeempi pihinä, mut tämä on kuin höyrypilli ;-)
Eiköhän se ole voiman merkki, niinkuin musta savu diisselistä :D
-
Tulossa huomenna eka DualCoil-cartot. SMOK Tech eGo Mega Dual Coil Cartomizer.
Pitääkö ne täyttää tiputtelemalla? Ruiskua ei ole. Tavalliset täytin kondomimetodilla. Niihin menee 5 ml. Montako tippaa se on? 50?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Tulossa huomenna eka DualCoil-cartot. SMOK Tech eGo Mega Dual Coil Cartomizer.
Pitääkö ne täyttää tiputtelemalla? Ruiskua ei ole. Tavalliset täytin kondomimetodilla. Niihin menee 5 ml. Montako tippaa se on? 50?
Noin 90 tippaa sinne on hyvä alkuun tiputella, joka on noin 4,5ml. Tiputtelemalla itse olen täyttänyt, kun kortsuja ei löydy kuin makkarista ja ne ei tähän käy. Ihan hyvinhän nuo tiputtelemallakin saa täytettyä.
-
90 tippaa niin alkaa olla aikas täysi eli 4.5ml.
-
Millin ruiskulla laitoin tänään ekoihin Mega Dualeihin 4,7ml meni.Ei jaksa edes näin alussa tiputella vaan ruiskulla menee nopeammin.Kortsu oli käytössä :D:laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ajar
Hei nyt on jotai hämärää :D tilasin smok dual coil cartomiserin ja mulla on patterina ego. Täytin sen ja aluks se vuoti hulluna ja sitte höyryttelin nii se maistu sukkahieltä eikä vissii tullu oikein höyryä mutta alko yskittään paljon. Nesteenä kentucky applewood vermillion riveriltä
Itse täytin kyseisen Dual coilin ajatuksella ja ajalla. Koska se (ainakin minun) on läpinäkyvä niin sen näkee mistä kohti vanu on märkä sen jälkeen odottelua n.10-15 min wc paperin päällä. Paperiin valuu pieni ylimääräinen neste josta tiedän että vanu on kostea kaikin puolin märkä ja toimii näin ollen kuin juna. Sekoituksella 50%pg ja 50vg ^-^
-
Näköjään vaihtunut cartojen toimittaja tuolla. Tilasin kolmannen kerran ja nyt tuli cartot ilman smok logoa. Nämä on minun mielestä huonompia. Ei tule yhtä hyviä höyryjä.
http://www.uk-eliquid.co.uk/collecti...tomisers-4-5ml
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
htwt
MadVapesilta tilatuissa läpinäkyvissä malleissakaan ei enään ollut smok printtejä päällä, mutta tuntuvat toimivat ihan samalla tavalla kuin ennen. Tosin ovat jo nykyään vähemmällä käytöllä. Olisko Smok vaan lopettanut tekstejen laittamisen?
-
Tuli peleonista 3.3 Giantomizeri. Huh mitä sähläystä ton neulan kanssa että sai kamat siitä pikku reijästä näin ensikertalaisena :).. Onkos ihan normaalia näissä, että höyryt on todell lämpöset verrattuna vaikka tankkeihin? ihan pelästyin tankkeja käyttäneenä että mites se höyry onkin lämmintä :)..
Toinen vekotin olikin tämä mega dual coil carto jonka täyttö pahasti kesken. ei vaan valu alas asti ja neulakin liian lyhyt :(. Lisää kamaa ku puskee, niin samat roippeet tulee akkupäästä vaan veke. Täytyy varmaan vielä reenata.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Tuli peleonista 3.3 Giantomizeri. Huh mitä sähläystä ton neulan kanssa että sai kamat siitä pikku reijästä näin ensikertalaisena :).. Onkos ihan normaalia näissä, että höyryt on todell lämpöset verrattuna vaikka tankkeihin? ihan pelästyin tankkeja käyttäneenä että mites se höyry onkin lämmintä :)..
Toinen vekotin olikin tämä mega dual coil carto jonka täyttö pahasti kesken. ei vaan valu alas asti ja neulakin liian lyhyt :(. Lisää kamaa ku puskee, niin samat roippeet tulee akkupäästä vaan veke. Täytyy varmaan vielä reenata.
Joo kyllä se neula olis hyvä saada pohjaan kalahtamaan, jos sillä haluaa täytellä. Lyhyellä neulalla on vähän sama kuin ei käyttäisi ollenkaan, vaatii malttia ja imeytymistä. Mulla on 40mm pitkät neulat, niitä ne myy apteekissa kun sanoo sähkötupakka, taikka esavukekaupoissa.
-
No niin. Ekat kokemukset SMOKin cartoista ovat kaikin puolin positiiviset. Ihan erilaista on homma kun BUDin tankeilla. Höyryä ja makua on runsaasti enemmän. Vermillionin Applewoodia toisessa, Caramellized Cappucinoa toiesssa ja kyllä maistuu. Ei malttais lopettaa.
Kannattaisko vielä hankkia 1000mAh akku eli onko siinä eroa nykyiseen 650 akkuun?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Joo kyllä se neula olis hyvä saada pohjaan kalahtamaan, jos sillä haluaa täytellä. Lyhyellä neulalla on vähän sama kuin ei käyttäisi ollenkaan, vaatii malttia ja imeytymistä. Mulla on 40mm pitkät neulat, niitä ne myy apteekissa kun sanoo sähkötupakka, taikka esavukekaupoissa.
Pitää käydä hakemassa parempi neula sitten vain. Toi neula kun tuli joyn 510 alotuskitin mukana joskus. Todella hepponen ja ohut.. No nyt on myös tuo dual core täytetty kiitos Sibin youtube opetusvideoiden. Pikku puhaltelut ja ravistelut tepsivät mainiosti. tässäkin suht lämpöset savu ja puhdas maku.. Onneksi teiltä saa jelppiä aina. Muute olisi hätä suuri :)
-
Kyllä noi Smokingin megat toimii hyvin.Muistaa kostuttaa illalla pari tippaa ja aamulla täyteen niin savut peremmat ja kestää.Yksi maku yksi Carto on minulla motto.En vaihda niitä kuin mustalainen hevosta :laugh:Säilytys muuten pystyasennossa jos nesteitä cartossa ja voi parantaa jos kääräsee yöksi tuorekelmuun.
PS osa ohjeista tuttujen sillä itse vasta aloittelija :antismoke: :smoke:
-
Kokeilin tuossa äskettäin kuukausi sitten korkattua megaa, ollu 3 viikkoo käyttämättä ja ihan hyllyssä on ollut vanhat liemet sisällä, hyvin pelittää ego 1100 akulla mutta, E-power antaa liian tiukat ja kuivat hatsit. Pommilla ei voi koittaa kun toi adpteri on jossain kuun ja taivaan välillä menossa,niinkuin kaikki muutkin mitä yleensäkin tilaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Pitää käydä hakemassa parempi neula sitten vain. Toi neula kun tuli joyn 510 alotuskitin mukana joskus. Todella hepponen ja ohut.. No nyt on myös tuo dual core täytetty kiitos Sibin youtube opetusvideoiden. Pikku puhaltelut ja ravistelut tepsivät mainiosti. tässäkin suht lämpöset savu ja puhdas maku.. Onneksi teiltä saa jelppiä aina. Muute olisi hätä suuri :)
Toi giantomizer on clearomizer, ei siis dual coilin kanssa mitään tekemistä ja neulan mitaksi riittää se että menee reijästä läpi.
-
Joo kyllä toi itelläkin niin pirun kauan kesti että mikä on mikä, on atomisaattori on carto,tankki ,dual coil, mega dualcoil ,tankkicarto, Giantomizeri,mega dual giantomizeri(mahtaako olla edes keksitty) puff daddy, lill mama,j-tank,boge,low resistance,standart resistance, näitähän riittäää loputtomiin, onneksi tätä saittia lukemalla ja heittämällä väliin tyhmiä kyssäreitä olen aina saanut hyviä vastauksiaIso D kaikille jotka meitätyhmiä autatte. Ja toi iso D on Danny :D :D