Noissa o-renkaissa on jonkun verran toleranssieroja. Voit laittaa laitteen tulemaan myös mulle ja voin katsoa sen läpi jos pystyisin sille jotain tekemään.
Printable View
Noissa o-renkaissa on jonkun verran toleranssieroja. Voit laittaa laitteen tulemaan myös mulle ja voin katsoa sen läpi jos pystyisin sille jotain tekemään.
Hätä korjauksena vois toimia kun laitat kierroksen kanthalii uriin o-renkaiden alle ja sitte gixxxeriltä uudet o-renkaat. Minkä ikänen toi diablo on? luultavasti vaa o-renkaat kulahtanu.
E:kauppias oli hereillä :)
Kierroksen kanthalia orenkaiden alle, normaalisti käytetään hammaslankaa :D
Vanhemmasta mustasta onesta vaihtamalla löytyi sopivemmat tiivisteet nyt on hiukan tiukemmin yläpää paikallaan, eiköhän tällä nyt parjää.
Terve!
Oisko kellään vinkkiä minkälainen setuppi toimii hyvin PipeSaucen nesteillä? Lähinnä mietin sitä että voiko setupilla vaikuttaa siihen karstoittumiseen. Wikkaamisessa ei ikinä itsellä ongelmia vaan lähinnä sen kanssa että tankillisen tai parin jälkeen menee niin tukkoon että ei oikein saa höyryjä ja makukin kärsii.
Eipä sillä setupilla oikeastaan ole merkitystä, jotkut nesteet vaan karstottaa niin paljon että joutuu jatkuvasti kuivapolttamaan. Onneks tuo ei meshillä iso homma ole.
Vähän myöhässä mutta: Mullahan taitaa kohta olla keräilyharvinaisuus tässä käsillä :D
On edelleen the One kun poistun kotoa lähikauppaa pidemmälle, siihen ei dna+h-atty riitä (niistä loppuu mehu jo ulko-ovella, niin akusta kuin tankista). One se vaan pöhisee, tankilla koko päivä töissä jne.
^aika pitkälti noin. Ainoa nillityksen aihe on liian lyhyt tippi, huulet ottaa kipiää.
Myös 18350-putki olisi ihq näin kevyeen pakettiin olkoonkin tosin, että akkua joutuisi vaihtamaan useammin per tankkausväli.
Ainiin, kerrotaanpa eräs onen seikkailujen helmi.
Oli tuossa keväällä karppauksen sijaan hörppäys päällä ja eräs aamu kattelin ettei onea näy missään, vittu tiputtanut jonnekin päissään.
No mitä vielä, ulkona kaatosateessa oli ollut kyljellään maassa yön yli, otin ja siivosin pahimmat roskat ja tyhjensin ruiskulla tankin ja uudet liemet sisään ja One ei ollut moksiskaan, sama akkukin olisi pöhissyt (vaihdoin toki testin jälkeen).
Tällä hetkellä jäissä
Voi olla, että tällä langalla on jo ollut aiheesta keskustelua, mutta ihmettelenpä nyt kummiskin....
Mulla on ollut One parin kuukauden ajan. Olen tehnyt samanlaisia setuppeja kymmeniä... Vaijeri, muutama rullaus 400# meshiä ja kolme kiekkaa 0,32 lankaa. Homma toimii hienosti, puskee höyryä jne. Mutta en kertaakaan ole onnistunut saamaan hommaa wickaamaan niin, ettei dryhittejä tulisi. Käytännössä tekniikkani on aina sellainen, että pyörittelen/rullailen Onea sormissa imujen välissä. Näin toimiessa, ei ole mitään ongelmia, mutta jos tuon jättää tekemättä, tulee väistämättä nokea suuhun. Olen kokeillut kaikenlaisia tukkeja ilman vaijeria ja erilailla leikattuja ja käärittyjä meshejä vaijerilla. Melkein valmis olen väittämään, että jos joku sanoo saavansa tuon toimimaan ilman jonkinlaista venkoilua höyryttelyn välissä, niin puhuu soopaa....
Älyttömän hieno laite, mutta ihan aukottomasti en vaan saa sitä toimimaan...
Sulla ei wiklaa tai kanthaali on irti messistä joka alkaa hohkaamaan jos vähänki pidempään tulittaa.
Vaiha nelisatanen meshi silkkiseen #200:n (ilman vaijeria), niin homma toimii ja peitto heiluu. ;)
Hyviä vinkkejä molemmat... Mutta en kyllä tajua, miten lanka voi olla liian irti meshistä...? Olen mä yrittänyt kaikenlaisia tiukkuuksia, vähänkin kun tiukkaa niin on kyllä mahdoton pulssittaa siistiksi... #200 meshiä en ole testannut...
Itse ainakin jättäisin pienen keskireiän, tosin sen saa kyllä jätettyä ilman mitään neulaakin.
Väittäisin että meshissä ei ole niin merkitystä onko se 200# vai 400# kunhan se vaan on 25micron meshiä, eli sellaista silkkistä. Sellaista 50-100micronin peltimeshiä taas ei saa toimimaan kunnolla vaikka mitä tekisi. :teaching:
Mä pyörittelen #200 meshin neulan ympärille ja neula rullan sisällä pyöräytän siihen kanthalin. Koko helahoito paikoilleen neulan kera, neula pois ja pulssittelua. Ton neulan avulla tuntuu saavan kanthalin sopivan kireälle ja niin, että se on koko matkaltaan kontaktissa meshiin.
edit. Ja tosiaan meshillä on väliä, mullakin on tonne kertynyt vaikka ja mitä ja parasta tähän mennessä on ollut eka tilaamani #200 arkki.
Ihan sama miten tekee kunhan käyttää 200 meshiä. Wickkaa jopa 0.3-0.4 ohmin setupeilla.
Mulla toimii 2mm vaijeri, #200 mesh ja .32 lanka oikeen hyvin itellä oli kans välillä tota että ei oikee joka asennos pelannu mutta sitä pitää vaa räpeltää niin kauan että toimii. 0.6 ohmia näyttää yleismittari tolle setupille ja hyvin pelaa täydestä tankista tyhjäksi ja silloon tulee eka dryhit ku mehu loppuu.
No nii… Nyt on Esmokesta oikeanlaista meshiä ja on se tosiaan paljon hennompaa kamaa kuin noi mitä olen käyttänyt…. Mutta, mutta..
Ei tää nyt ihan silti täydellisesti mene. Väliaikatietoja kummiskin… Eli 2 mm vaijeri, n. 10 x 10 mm mesh ja 0,32 lankaa kolme kiekkaa. Käryttelin tuota ilman hattua aika huolella. Laite vaakatasossa, coili alapuolella, toimii hienosti, eli kestää todella pitkään ennen kuin kuivuu. Kaikki muut asennot tarkoittavat, että alin lanka alkaa hehkua liian nopeasti… Jatkan harjoituksia.
Kai saat ilman nestettä keskeltä alkaen kaikki kiepit hehkumaan tasaisesti?
Nii… kyllä mielestäni saan. Olen näitä kuitenkin jo muutaman kuukauden ihmetellyt. En mä tajua, kun ne loistaa niin berkkeleesti ja ihan tasaisesti. Alimmainen lanka kuitenkin kuivuu, kun märkää tulittaa… Sitten hiukan tökkään lankaa ja seuraavaksi kuivuukin ylimmäinen lanka. Mulla on paha epäilys, että tuossa on joku sudenkuoppa, jossa olen ja syvällä….
Eihän tuo ihan toimivalta kuulosta. Sen näkee siitä meshistä kuivana tulitellessa jos virta kulkee verkon kautta aiheuttaen hotspotteja. Katso, ettei missään meshissä näy juovia tulittaessa kuivana. Vaikuttaisi, että lanka on joko löysällä tai liian kireällä. Paremmin tietävät korjatkoon jos olen väärässä. Itse muuten tein setupit Oneen viidellä kiepillä :)
Mikä lanka sulla on?
Noita kieppiin tiukkuuksia olen testaillut vaikka miten… siis jo tuon vanhan meshin kanssa. Nyt tulittaa kaksi Diablo Hybridiä ja yksi One oikein hyvin, mutta joo, vastus pitää olla vapottaessa alapuolella… Hittolainen, te varmaan vaan höynäytätte mua? Taatusti, jos pääsisin teidän torvia maistaan, ni sama ongelma olisi. En ikinä usko, että noita saa ihan varmoiksi. hymiö
Ööö... Tottahan sen wickin pitää olla nesteessä oli sitten meshi-, silica-, tai vaikka pumpuliato..?
Jos kallistat laitetta siten, että setuppi on ylhäällä, niin silloinhan neste on tankin alaosassa, eikä wicki koske nesteeseen..?
Kyllä varmasti maistuu kaikkien muidenkin torvet paskalle jos wicki on yläpuolella ja vastus ei saa nestettä ollenkaan. En ole onea pitänyt kädessä edes ikinä, mutta väitän kyllä että sen saa kyllä wickaamaan vaikka 0.3ohm setupilla aivan täydellisesti, nestettä vaan pitää olla tankissa ja wickin osua siihen nesteeseen :laugh:
Juu totta ilmareiät alaspäin tai sitten pitää todella Jenkki tyyliin höyrytellä.
Aika nopsaan siihen tottuu, että ottaa Onen käteensä ns. oikein ilmareiät alaspäin. Mulla menee nyt jo ihan automatik, ei tarvi ajatella, että mitenkäs se vehjes nyt kädessä onkaan. Pimeässä tietty omat haasteensa, mutta kyllä ne ilmareiät tuntee ja punaisessa tiedän, että on oikeinpäin, kun peukalo on kanjien kohdalla. Mä en kyllä pidä läheskään vaakasuorassa, se tuntuu luonnottomalta ja siltikään ei ole dryhit ongelmaa ja kun suurinpiirtein tietää oman nestekulutuksensa niin välttyy nesteen loppumisen aiheuttamalta dryhitiltä.
Tankkaa samalla kun vaihtaa uuden akun ei ole pelkoa että neste kesken loppusi, 2ml mulla yleensä menee tankkiin kun akussa virtaa jäljellä 3.5-3.6 volttia.
Vaijerisetuppeja olen tähänsaakka käyttänyt, tein kokeeksi 200 meshistä tukin tuntuis toimivan paremmin kuin vaijeri, taidan jättää vaijerit pois käytöstä.
No nii…, Tämä homma alkaa selviään. Tässä on siis ollut sudenkuoppa, ihan niin kuin oletin. Olen aina kuvitellut, että wickaamisen tulee olla niin tehokasta, että tankin pystyy periaatteessa tulittamaan tyhjäksi, jos Onen pistää pöydälle seisomaan. Olenko ihan väärässä, jos luulen, ettei noilla videoilla ihan kamalasti muistuteta, että ilmareijät tulee olla alhaalla? Ei siellä mielestäni myöskään muistuteta, että meshin pitää olla tiettyä laatua…? Nämähän on toki ongelmia vain tällaiselle yksinäiselle sudelle, joka ottaa hommaa haltuun pelkästään netin välityksellä. Oishan tämä hitosti helpompaa, jos olisi joku kokeneempi jannu, jolta kysellä apua.
Nyt ollaan siis siinä, että esim Diablo Hybridini on toiminut aivan loistavasti noilla paskoillakin mesheillä. Eli pitämällä coilia alapuolella, olen oikeastaan voinut ketjuvapottaa tankin tyhjäksi.
Toinen mikä noilla filmeillä on aina yhtä siistiä, on se märän vastuksen testitulittaminen ilman hattua… TSSSSssiiit…. 1,5 sekunttia roiskeita ja toteaminen, että hyvin pelaa. No, jååmalöeissön, kai se nyt sen hetken pelaa tosi hyvin, mutta tulittakaa nyt ihmeessä sen aikaa kuin vapotuskin kestää...
Kummiskin, kysyvä ei tieltä eksy, eli kiitos kaikille… Mun One pelaa nyt tuon uuden meshin avulla täydellisesti. Mikäli se tarkoittaa, että ilmareikä alhaalla voi imeä ketjussa. Ainoa mikä siinä ajoittain ottaa quubbaan, on se ilmareikien pörpötys, mutta sen nyt kestää kyllä…..
Eikö sulla kärvähdä huulet jos ketjussa vapottelet? :D
Mutta joo, itse lueskelin täällä ahkerasti ja katselin videoita, joitain juttuja useampaankin kertaan. Eli "kokeneempi jannu" oli mulla ainakin tämä foorumi.
Tuon "pörpötyksen" jos se haittaa? Saat pois kun käännät ala asennosta joko kello 5 tai 7, noin ainakin itsellä? Ja viellä wikkaa!