ei kyl omat protankit kumpikaan provariin,tai porvari miniin,jätä minkäänlaista rakoa,vaan istuu täydellisesti.. Lovet pohjas onneks hoitaa et ilma kulkee.
Liite 6971
Printable View
ei kyl omat protankit kumpikaan provariin,tai porvari miniin,jätä minkäänlaista rakoa,vaan istuu täydellisesti.. Lovet pohjas onneks hoitaa et ilma kulkee.
Liite 6971
Veikkaan että noissa on pientä vaihtelua istuvuuden suhteen. Itse huomasin toisessa Pro Tankissa olevan laitteeseen kiinnitettynä "toinen reuna" irti laitteen pinnasta ja toinen kiinni.
Joo noi omat proot on esmokesta peräkkäisinä päivinä ostettu,ni kaikinpuolin varmaa samaa erää ja aikalailla identtisiä..
Hieman ollut viime aikoina ongelmaa vuodon kanssa. On siis wickannut liikaa. Omilla ja myös tehdassetupeilla.
Eilen taas vaihdoin uuden tehdassetupin joka ostettu suomikauppiaalta ja hyvin on toiminut. Onko muut huomannu setupeissa eroja kotimaasta tilatut(varmasti aidot?) vs. ulkomailta tilatut?
Vai onko taas sitä kangerin laadunvaihtelua :confused:
Mulla on vaan kiinan aitoja. Tiedän kun on luotettava paikka mistä tulivat. Ne on kyllä ollu kaikki ihan sairaan jees!
Totta turiset. Mulla on ollut kyllä poikkeuksellisen hyviä kokemuksia tästä laittesta. Vähän joutuu välillä nesteestä riippuen hakemaan makua, mutta kyllä on jokaisella kerralla löytynyt se sweet spot!
Kyllä itekin tyytyväinen olen. Viime aikoina vaan ollut ongelmia. Ensimmäinen hankkimani kappale vielä käytössä.
Hyvä vehje, ja kavereillekkin suositellut. Hiukan ikävästi hukkaa makua, mutta lisää tiivaria tai jyrkempää makua niin avot. Onkohan nyt ollut kuukauden käytössä? Yhä edelleen, paras clearo mitä eteen on osunut. :thumbup:
Olis typerä kysymys... (ok, ei ole ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä ihmisiä). Mulla on Twist ja nesteet yleensä 70/30 pg/vg. Normi ego-c tankki setillä yleensä vapotellu. Saisko tolla Kangerilla enemmän irti? Oon ajatellu tilata kun ei muovitankkeihin uskalla Tervalakua yms litkua laittaa.
Hienoo! Tilaukseen lähtee.
Halkeama ilmestyi viime viikonlopun jälkeen protankkiin, alkoholilla osuutta asiaan. Ihme ettei aiemmin ollut jo haljennut kun on kyllä sen verran monta kertaa tiputettu ja kolauteltu tota tankkia. Onneksi halkeama on sen verran pieni ettei nesteet pääse vielä ainakaan vuotamaan. Hyvä tankki, hyvä höyryt ja pirun simppeli vehje käyttää.
Värkkäilinpäs ekan oman setupin prohon ja täytyy kyllä sanoa että johan pöhisee! Tasan 2 ohm. tuli vastukseksi ja 7 watilla pöyhyttelen :)
Duunasitko pelkällä kanthalilla vai laitoitko hopealankaa mukaan?
Mistäköhän voisi johtua tuo suuhun räkiminen? Laite ei kuitenkaan kurlaa, mutta jostain syystä ampuu suuhun nestettä. Keskiputkeen ei ole päässyt nestettä ainakaan täytön yhteydessä. Nesteenä 100% VG, ohmit 2,3 ja 4,5 volttia antanut vehkeelle.
Kokeiles laskea voltteja.
Taisi räiskintää tulla jos wicki liian märkä, miksi se sitten olisi liian märkä.. syynä voi olla liian liru neste, jota 100% VG tuskin on joten toinen vaihtoehto olisi liian kova imuvastus tai liian rajut imuttelut jolloin liian raju alipaine imaisee nestettä wickille liikaa ja se poksahtelee suuhun asti.
Kuulostaa vähän oudolta, että se coililla pärskivä neste lentäisi tuosta aton ~2cm pitkästä ja 1-2 mm reijästä läpi ja jatkaisi matkaansa vielä seuraavat 4cm suuhun asti. Lottoa vetämään jos useinkin tuollainen tuuri.
Mitään en tästä tiedä, kun ei ole tuollaista ongelmaa ollut.. mut kommentoin kuitenkin. ;)
Tarpeeks kovaa kun imee niin saa nesteet suuhun. Huh. :D
Putsasin koko värkin ja laskin voltit 4,0. Käytännössä ei mitään vaikutusta. Putsaus uusiksi ja 3,7 volteilla. Räkiminen ei loppunut, mutta väheni huomattavasti. Maku vaan olematon tuolla 3,7 voltilla.
Edit: Lisätään vielä, että ainakaan omasta mielestäni ime kovinkaan voimalla, vaan suht pitkiä ja maltillisia höyryjä. :D
Melko oudolta kuulostaa kyllä tuo. Ootko ottanu sen kumitiivisteen pois ja nykässyt sen etopään näkyviin? Kannattaa viel tarkistaa että sulla istuu kaikki kunnolla paikalleen ja laite on tiivis. Toi viittaa kuitenkin vuotoon joka tapauksessa. Laita ihan huvikseen putsattuus ja kuivaan tankkiin nesteet sisään, anna olla vaikka 30min ja käännä pöydälle nurinpäin. Pitäis jossain kohtaa alkaa nestettä valuu päästä jos se tiiviste ei pidä
Onko nyt tosiaan kyse ProTank atosta? Ihan vaan varmistuksena, ennen ku revitään kynsinauhat verille syytä pohtiessa?
Electronic Cigarette,kanger,E-Cigarette,E-Cigs,quit smoking,Health Cigarette
mulla tuli kanssa nesteitä suuhun kun niitä makukarvoja nyhtäsin pois yhdestä alkuperäisestä atosta..
On nuo protankin atot mullakin välillä paukkunut ja nesteitä tulee tippa pari suuhun asti, en ole mitään järkevää syytä keksinyt. Atopään vaihto on aina auttanut... Kai niissäkin sitten on maanantaikappaleita, mene ja tiedä.
No nyt tuli postissa uusi ProTankki... atomisaattori kiinni pohjaan ja ruuvaamaan kiinni. No eihän se mennyt loppuun asti! Otin atomisaattorin pois niin johan meni helposti loppuun asti. Testasinpa vanhaan tankkiin niin siihen toimi sentään pohja aton kanssa normaalisti. Tarttis varmaan lähettää tankki takasin toimittajalle...
nyt ei jäänyt sitä väliäkään enää provarin ja tankin väliin mitä edellisessä pohjassa...
Itselläni toiminut loistavasti tuo Kanger Protank. Alussa oli jotain säätöö, mutta loppujen lopuksi toimi ongelmitta. Tahtoo välillä tulla
palaneen makua, mutta se voi johtua myös käyttäjästä. Höyryntuotto on erinomaista, kurkkutuntuma hyvä ja maku tulee hyvin. Tilattu
Startsmogilta ja hintaa oli 15 euroa. Hintansa arvoinen vekotin! http://youtu.be/zvuC2JpBfSQ
kyllä tulee joskus kärymakua mullakin kun noilla kiinanpulssivehkeillä ajelee. Ei voi ihan puhtaiksi dry-hiteiksi sanoa, sen verran harmittomia kuitenkin .
Kokeile ihmeessä. Mulla ei oo kyl vastaavaa tapahtunut ja oon nyt kahta käyttänyt aktiivisesti
Kyl on pakko kehua Protakkia. Eilen Peleonilta tuli ja päivän ollu käytössä ja tyytyväinen oon ollu.
Ehkä hitusen läpimämpi saisi olla höyty. :smoke: Vamon kanssa hyvän näköinen peli. :thumbup:
Viileetä on juu vaikka kuinka latais voltteja. Puhuinkin siitä jossain aiemmassa postissa
Olisi postissa protankki odottamassa, huomenissa vois kipasta hakemassa niin pääsis testailemaan..
Odotukset ei nyt kovin korkeella ole vaikka sitä kehutaan. Varmaan ihan toimiva laite..
Sä kokeilet selvästi käänteis-psykologista lähestymistapaa :cool:
Tai sitte mun innostus on laantunut uusiin tuotteisiin, kun ne kaikki tuppaa olemaan samaa tavaraa eri ulkomuodoilla..
Tossa on pointtia kyllä. Totuus on se, että mulla ei ainakaan oo pienintä käryä tulevasta, jos ei oteta huomioon Philin väläyttämää, no coil, no mesh no wick atoa tms, joka tulee joskus, jollei oo jo tullutkin. En oo noita videoita nyt ehtiny muutamaan viikkoon väijyy.
Mä pidän Pro Tankia ja Evodia tavallaan mullistavina laitteina omalla alueellaan, koska ne on toiminut laajassa katselmuksessa joka paikassa aika hyvin.
Toisekseen ne ei näytä mun silmään pahalta kumpainenkaan. Ainoana miinuksena tuo protankin paino, joka on hämmentävä.
Johtunee siitä, että chiinalaiset saa nyysittyä messinkiä halvalla jostain.
Kolmas asia jota arvostan monessa muussakin kiinalaisessa tuotteessa, on hinta-laatusuhde. Täällä pohjolassa, eikä kyllä muuallakaan pystytä tuottamaan mitään tuon viimeistelyn ja fyysisen tasalaatuisuuden veroista tuotetta tuolla hinnalla. Täällä maksaa pelkän cnc koneen päälle kytkeminen vähintään sen 60 € ja tuntiveloitus ei varmasti tuon alle putoa, jos meinaa saada elantonsa niillä hommilla. Siihen matskut, viimeistelyt ja kasaus. Mission impossible!!!!
Dodi, hainpa postista paketin missä oli myös Protankki mukana.
Ensivaikutelmat, pienempi mitä luulin. Aika perkeleen hyvän näkönen udt-l modin nokassa. Lähempää katseltuna näkyy noi liimaukset, ne ei oikeen vakuuta ja se sisäputki on hitusen vinossa.
Yksi mt3 on ollut ennestään ja sen perusteella otin kummatkin "makuwikit" pois heti kättelyssä. Eiku fsusa nallea tankkiin ja imua. Höyryä tulee mutta maku on kadoksissa. Vaihoin nesteeksi siihen sitten psv georgia peach, sehän maistuu. Ei toi höyrykään mitään kylmää ole, ei kuumaakaan, lämmittää kielen päätä vähäsen akkujänöllä ajeltaessa.
Eiköhän toi käyttöön jää, voisin väsätä hieman pienempiohmisen vastuksen vara-atopäähän (2.0 ja 1.9ohm päät oli mukana)
Joo kyllä ne vaan omat räkimisongelmat tuntuvat johtuneen huonosta atosta. Reilun tankillisen nyt höyrytellyt toisella atolla ja ongelmat katosivat. Nesteen tosin vaihdoin, mutta molemmat Capellan 100% VG, joten tuskin siitä kuitenkaan johtui. Ilmeisesti näissäkin on laatuerot huomattavia.
nyt reilu 2kk ollu jokapäiväisessä käytöss,ei _mitään_ ongelmia ilmenny. Ylimääräiset makuwickit pysyny paikallaan,ja atopään kaks,ehkä kolme kertaa vaihtanu. 1.8ohm/Provari. Kaikki litkut (sekä 100%VG tai PG) menny ja tullu hyvällä maulla,ja hyvillä höyryillä. Parin nesteen kanssa ainoastaan joutunu tiputtaa 4.2v--> 4.0v,mm. Sweet Georgia peach tulee mieleen. Ei kurlausta,eikä palanutta makua kertaakaan. Pelkästään hyvää sanottavaa ko. laitteesta edelleen! :D