Mukana kimpassa myös jos joku järjestää. :) Itsellä ei riitä aika epäsäännöllisten työaikojen vuoksi..
Printable View
Mukana kimpassa myös jos joku järjestää. :) Itsellä ei riitä aika epäsäännöllisten työaikojen vuoksi..
itekkin laitoin kyssäriä tuonne päin, katotaan mitä ne vastaa. ja kimppa kiinnostaa myös jos joku muu laittaa pystyyn.
Täältäkin mukana, mut yksi kimppa kerrallaan, joten tätä en järjestä :D
Veikkaan etteivät toimita yksityisille :-\
Mäkin voin vaikka sen 10ottaa jos kimppaa tulee... Tarkottaakohan toi short tota dripperi mallia?
Meikäläisellä voi kans kimppakiva kiinnostaa. Katellaampa mitän se etenee tämä homma.
Kaksinki kappalein jos hinta on tuonne päin.
Mäki voisin olla messissä!
Saksan kaupassa ois hinta laskenut aika reippaasti.
https://www.vapor-freak.de/zubehoer/...us-SW/Nautilus
voihannyt perse. vaikka 12 pv tilasin tuolta jenkeistä nii olis varmaan saanut nopeemmin tuolta saksasta kun olis odottanu. ja samaan hintaanki vielä.
On tämä sen verran soiva peli, että tulen myös kimpaan jos sellainen järjestetään... pitäähän tätä nyt toinenkin saada missä voi nesteitä vuorotella. :)
Tilattu. :esmoke:
Oliko siellä setupissa jotain vikaa ja mikä oli ody miehen kommentti laitteests :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jipatsu
kimppaan voisin tulla mukaan jos sellaista joku alkaa duunaamaan, parit voisi ottaa vaikka yksi on jo tulollaan :)
Tuli tilattua aiemmin tuolta jenkeistä ja kaveriksi korean pojilta M-koon kirkas tankki. Nyt sitten kieli pitkällä ja pörssi jo pöydällä tilaamaan saksan pojilta kun hinta on kohallaan, niin eihän niillä oo sitä tankkisettiä varastossa... Taidan ootella että saan tuon ekan setin ja pääsen kokeilemaan niin sitten tilaan lisää jos siltä näyttää. Näitä on varmasti saatavilla tämän tästä jos jaksaa hetken ootella :) Liekkö loppuu nuo rampagen tankkisetit kohta :D Täällä langassa varmaan joku rohkea laittaa tuon kimpan ja jos laittaa niin pääseepä sitten sinne laittamaan nimensä.
Mää kans mukana jos joku kimppakivaa saa pystyyn, hinnasta riippuen 2 tai 3 vois olla määrä.
Oli asiallisen näköinen peli ja näytti ainakin ihan teräkseltä.
laadukasta rosteria tuo kuulemma on ja viimeistely ensiluokkaista. jos kimppakivan joku pistää pystyyn niin yhden tai kaksi voisi tilata :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja krib
Joo, setuppi ei ollut mikään paras mahdollinen, mutta nyt sai tehtyä hyvällä opastuksella uuden. Se hammastikkujippo on hyvä käyttää mitä siinä videossa näkyy, ja samalla ne kohdat, missä vastuslanka ja hopealanka on punottuna yhteen, kiristää sen silican päälle ettei ne jää sinne sojottamaan kuppiin. + Sai silican tällä kertaa tohotettua kunnolla kun omasta tohosta oli kaasu loppu, seki voi olla että vaikutti makuun. :)
+ parempi neste :D
Hinta/laatusuhteelta paras markkinoilla oleva ato tällä hetkellä. Myönnetään.
Jos joku järkkää kimpan, niin mulle vaikka 3 kpl. :D
Joo kyllä kaikki sais varmasti menemään tuohon hintaan...
EDIT: Jos tämä nyt on se "lista" niin mulle vaikka 2
No piruvie mulle kans kolmekappaletta,jos joku innostuu kimppaa väsäämään.
No mulle kans 1 kpl :D
Tuohon hintaan kyllä olen mukana jos kimppaa järkätään :)
Onks tää kohta joku tilauslista:D
Vaikka kolome:P
Vois kanssa otaa 1
Tuleekos tuollasiin tulleja? Pelkällä alvilla olis 16€ mutta toimitukset + mahd. tullit niin varmaan ~25€ olis loppuhinta toimituksineen. Ei kuulosta pahalta ollenkaan. Atoon kuva jossa Maolla on siivet niin olis täydellinen.
Voisin minäkin ainaskin yhden ottaa.
yhden voisin tännekin ottaa. :)
Tänne kans ainakin pari kpl.
Tein kanssa tuossa kyselyä hinnasta ja vastaus oli tälläinen:
Thanks for your inquiry !
we MOQ is 20 pcs .
Herewith pls kindly find the best price for your ref
The price is $19 for 20 pcs with SS material
$16 for 50 pcs
$14 for 100 pcs
Any problem ,pls contact me immediately
Once you confirm ,I can make the arrange for you .
Have a nice day!
Michelle
juu mukana tietty jos joku oikeasti tuollaisen kimpan pistää pystyyn.
mulle myös 1 kpl siinä tapauksessa , Kiitos !
Sitten jos/ kun joku pistää kimppatilausta pystyyn, saisko tän langan siistittyä tonne myyntipalstan puolelle. Ihme hätähousuja tilailijoita/ varailijoita, kun eihän kukaan ole vissiin lupautunut hoitaan asiaa :P
edit
notta kyllähän mä kans pari tolla alta parinkympin kappalehinnalla voin ottaa
Jotta hinta saataisiin mahdollisimman alas niin 3 kappaletta pistän tilaukseen kunhan kimppatilaus alkaa.
Seurataan paljonko saadaan kasaan? Tilanteesta riippuen vois useammankin ottaa ;)
Parit mullekin, jos joku näitä ynnäilee.
Tilastoihin mukaan kahdella kappaleella ;)