Jos saa väliin pukata infoa, niin U-DCT:tä tulee alkuvuodesta myös gun metallina ja smoke-putkella
Printable View
Tää oli mulle eka vehje mistä näkee aton vastuksen ja luulin tehneeni kayfuniinkin alle 2 ohmin setupin ja katinkontit oli 2,5.
Stäkättynä toimii myös oivasti taskulamppuna ::)
Kenelläkään ideoita mistä ostaa uusi ja parempi pohjajousi? En omista muita modeja, joten varaosia ei ole päässyt kertymään uuden karhealla vapottelu-urallani.
Äkkiseltään lähtisin kurkkimaan joidenkin pienten elektronisten laitteiden sisään jotka toimivat akulla/pattereilla.
taskulamppua, cd-soitinta yms.
Mitenkäs muiden Vamojen tilaus VaporBreakilta on sujunut?
Omani lähti reilu viikko sitten liikenteeseen:
- Collection
- Departure from outward office of exchange
- Opening
Nyt on ollut neljä päivää status "Opening", onkohan tuo jäänyt tullin tarkempaan syyniin, vai mistähän lie kyse?
Näyttö tuntuu heiluvan puolisen milliä suuntaansa. Enpä uskalla kauhiasti rassata ettei tärähdä kokonaan irti :(
Siellä Hezzuuu pienet kinukit testaa sun vamoa, niin että höyrypilvi nousee :D
-JJ
Niinno oishan gunmetal kyllä hienompi... Tarviiko kukaan silveriä vamoa? :D
Itellä nyt pari päivää ollu vamo käytössä ja ei tästä kyllä mitään huono sanottavaa ole jos vertaa lambo v2. Kierteet on hyvät verrattuna lamboon jossa sai aina paperin palan laittaa kierteen väliin. Ei myöskään helise ja jousen vaihoin ku alkuperäne jous kuumeni sen verra että jäljet jäi pohjacäppii :D En tiedä johtuuko bogesta vai vamosta mutta tuntuu maistuvan nää bogen kartot paremmalta ku ennen. Ehkä vaan hyvä boge sattunu kohalle :)
Tänne tuli tänään silver vamo vaporbreakilta! Nopealla vilkasulla ei muista asetuksia toisin kuin esmoken gunmetall!
This is original vamo man ^-^
Kyllä pBusardo asian käsitteli ja esitteli.
(Tämä vastaus laitettu ennen kuin ketju luettu loppuun.)
Ja tässä kun ESmoke.fi -kaupasta puhutaan, niin oma ongelmani aikoinaan tilauksen kanssa oli täysi peräsuolesta oleva tuote, Lavatube 2.1T. ESmoke suostui vaihtamaan sen ProVari V2:een kaikilla mausteilla, ja kaikki olivat tyytyväisiä. Tämän kauppiaan kanssa ei voi tulla pettymyksiä.
Ihan kiitettävän hyvin ja kauan tää antaa hönkää ihan sinkulla 18350 akullakin.
Laitettu tilaukseen, vaikuttaa hintaansa nähden laatupeliltä. Kuten Lambo 4 :)
Vamohan on ihan hyvä peli ja tuli tilattua arzonasta toinen varalle. Meinasin ekana lambo 4 mutta kun on noita kierre ongelmia ollut noissa niin tuli päädyttyä tähän Vamoon. Voihan se olla että tuossa Lambo 4 ei olisi ollut mitään vikoja. Hyvin mulla on toiminut toi eka Vamokin vaikka jousi nyt on mikä on ja tuo jälkipoltto on aluksi omalaatuinen mutta siihenkin tottuu. Tosilla cartoilla se nyt pitää ärsyttävää rätinää mutta mitä siintä. Kokonaisuutena kuitenkin oiva peli!
Jee jee, omakin Vamo kotiutui Kiinasta. Kaikinpuolin paljon jykevämmän oloinen kuin vanha lavatube V1, jopa ihan naurettavan painava :D.
Asetuksent toimii kivasti, napit hyvät, liitin tukeva. Periaatteessa kaikki ihan kohdallaan.
Mulle ei kuitenkaan sattunut ihan priima yksilö:
-Normaali jousiongelma, efest IMR 18650 2000mah:n kanssa ei vakiojousella pysynyt päällä melkein ollenkaan. Lavatube oli onneksi ystävällinen ja luovutti jousensa.
-Näytön ensimmäinen numero ei toimi kunnolla, esim kun laitteen sammuttaa, niin näytössä lukee FF.
-Kierteet todella rouheat, lyhyessä moodissa pohjacap ei ruuvautunut aluksi kuin kierroksen kiinni. Kiillotustahnalla ja tunnin pyörittelyllä toimii, mutta on tiukka.
^VaporBreakilta alennuskoodien kanssa (löytyvät tästä ketjusta kun selailet) tuli maksamaan karvan alle 24e.
Nyt tätä saa meiltä myös teräksisenä, jossa on korjattu pohjakorkki jäykemmällä jousella.
Vamo tuli runsas viikko sitten. Aika vähän mulla on modiputkista kokemusta, mutta tämä on kyllä todella selkeästi Vmaxia ja Lavatubea parempi laitos, ihan jok'ikisessä mielessä. Ainut puute on se ettei Kanger T3 mahdu kiinni ilman adapteria. Sitten kun tulee kakkosversio jossa on eGo-kaivoa levennetty T3:selle sopivaksi niin ostanen toisen. En ole vielä raaskinut itse purkaa ja porata.
Tuntuu jopa että Twistillä ja Spinnerillä alkaa kärtsäämään ennen kuin höyry on yhtä paksua kuin Vamolla. Ja tämä wattimoodi... Tokihan eri atot toimii parhaiten vähän eri tehoilla, mutta säätelyä on todella paljon vähemmän kuin ennen. Käytän noin 8W asetusta, mutta sitä 6W boostia en huomannut vaika yritin testata. Myöskään akun vaihdon jälkeistä ensimmäisen painalluksen ilotulitusta en ole huomannut. Ja kierteet toimivat ihan niin hyvin kuin voi olettaa. Ei tämä toki mitään sairaalakäyttöön tarkoitettua hienomekaniikkaa ole, mutta palvelee tarkoitustaan täydellisesti. Asetuksetkin muistaa akun vaihdon jälkeen, vaikka on kuminappinen malli (Briteistä). Jousen toki venytin heti aluksi, se todella on liian lerppu. Silti akut vähän heiluu, mutta kertaakaan ei ole toiminta katkennut.
Muistutuksena vielä kaikille, tarkistakaa että Vamonne toimii RMS-moodissa! Painakaa + nappia 10s. Jos näytössä näkyy no1, kaikki oli hyvin, ja voit vaihtaa samalla tavalla takaisin no2:seen. Jos oli no1 ja vaihtui no2:ksi, Vamo toimi aiemmin Vavg eli hullu-moodissa. No2 on se joka tekee mitä lupaa.
Iso kumarrus Esmokelle! Sulla on selvästikin tapana hoitaa asiat esimerkillisesti, kuten taannoin yhden takuuhyvitykseni. Ei voi kuin syvästi kunnioittaa. Olisi kuitenkin syytä korjata nettikauppanne Vamon tuotetietojen lause "...istuvat myös kaikki eGo -kauluksella olevat atomisoijat". Se kun ei Kanger T3:n kohdalla pidä paikkaansa.
Jos teiltä saa jäykempiä Vamon jousia irtona, ostan heti.
Ei leveä conekaan mene tarpeeksi syvälle Vamoon!! Tankki ei mene tarpeeksi syvälle että carto saisi virtaa. Ainakaan toi mun malli conesta. Mutta ei niin väliä!! Saahan tota imuvastusta hieman säädettyä tankkia liikuttamalla.
Miksi tarvisit conea vamon ja tankin kanssa? ???
Imuvastuksen säätöä varten!! Itse en pidä siintä että puhaltaa vapaasti vaan että pitää itse imeä ja hieman vastusta!! saahan toki sitä vastusta kuten ylhäällä mainitsin tankkia painamalla kiinni yläcäpsiin. Lamboissahan on myös sama ongelma ollut mutta siihen on mennyt cone kiinni!! No kuka tykkää mistäkin eikä tuo isompi haitta ole!!