Avaa uusi aihe - CTRL-C - CTRL-V - :esmoke:
Printable View
Kertokaahan viisammat miksi mulla vuotaa tämä tonne hatun sisälle? Meshi umpinainen #500 (tiukka sovitus)
Hienoa toimintaa :)
Kyllä nämä vuotaa myös tuosta liitoksestakin. Meikäläisen molemmat rakit vuotavat sekä top capin liitoksesta että sisäisesti.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja teekkis
Tai siis vuotivat. Sisäinen vuoto korjattu o-rinkulalla ja liitoksen vuoto putkimiehenteipillä.
Tämmöstä vinkkiä tänään tuohon jännitehävikkiin:
"Wow, thank you for that! What a great tip!
I just did the same, cut out a disc of 275 mesh, cut holes in it for the wick and the air hole, pushed the tank in - and now my meter shows 0.0 ohms from the bottom of the tank to the positive post!
before it was reading anything between 0.9 and 0.3 ohms depending on how hard I pressed the tank in!
and the best about it: there's still no gap!
then I've put the o-ring on the tank to stop possible leakage but I don't know if this is even necessary.
now my Dog is vaping perfect! "
Pitääpä kokeilla, kun tulee sopiva rako.
Ei oo tollasta meshiä, mutta 325 vois testaa... Ei oo kyllä tullu mittailtua tota hävikkiä itse, kun on tuntunut toimivan ihan ok. Tosin napin eriasentoon pyöräyttämällä tuntui toimivan paremmin...
Onkohan näissä paljonkin yksilö eroja? Kun eikös tätä ole beta testattu kuitenkin aikalailla...
Mitä helvettiä, koira oli kyljellään koko yön eikä vuotoja. o/
Tuohan menee oikkariin jos se meshitanko osuu sinne tankin pohjaan..
Lähetin toisen piskin takaisin Croatiaan ja sovin Delin kanssa että laittaa takaisin uuden sarjan vekottimen kun se on valmis. Odottelen myös postilla korjaussarjaa, hiukan vielä tuntuu että virtahävikkiä on jonnin verran
Toinen toimii tuunauksen jälkeen 0k, kusi kyllä sohvapöydälle eilen illalla sen jälkeen kun oli kääntänyt tankin ilmareijän sivuun niin ettei se ollut linjassa ato-osan reiän kanssa. laitoin takaisin linjaan ja nyt ei näytä vuotavan. Opetus sisäsiistiksi kai sitten onnistui :D
Noniin, vuoto tuolta hatun kierteiden välistä korjattu bogen kortsusta leikatulla (0,5mm) palasella. Eihän tämmösiä tosin kuulus tehä, mutta toimii. Eikä näytä niin kauheelta ku vois luulla.
Eli leikataan siitä kortsusta ihan tosi ohut pala, ja venytetään siihen topcapin kierteen juureen. Ei vuoda sieltä, ja tässä omassa ainoa vuotokohta oli juurikin tuo. Tuonne akulle mulla ei oo vuotanu ollenkaan. Ja tuota tiivistettä ei kyllä nää vaikka kuinka kattelee, sormella kyllä tuntee... :-)
Tuleekos toi upgrade kit kaikille ekasta erästä koiransa tilanneille automaattisesti vai pitääkö se pyytää erikseen?
Kaikille tulee
Thanks!
Jos toi päivitys korjaa ton jännitehävikin mikä mun yksilöä vaivaa niin sitten tää on kova peli.
Mä kyllä tykkään tästä.
Saisko joku mitattua minkä kokoinen tämä laitos on 18500 putkella?
Oikeesti, eikös olis jo syytä taivuttaa? Siis ihan oikeasti :) Kaksinkerroin päästäs jo alle 10cm, tällä hetkellä parhaan suorituskyvyn mukaan! Resurseja on ihan varmasti tarjolla jo perusjuttuun, puhumattakaan muista mahdollisuuksista
Ilmoitetaanko noi mitat ilman driptippiä? Esim. Roller 18500 moodissa + ody klooni on noin 11.5cm jos ei tippiä laske. Hypridin kun sais sinne 10cm hujakoille 18500 akulla niin olis varma ostos :)
Toi mun seuraava modi tulee olemaan n. 110mm driptipin kanssa ja käyttää siis 18500 akkua. Toki voi muutaman millin heittää suuntaan tai toiseen mutta alustavien piirrustusten mukaan mennään tuolla koolla. Ja siinä tulee olemaan hatussa kiinteästi driptip että saadaan tiputettua pituutta ja toisaalta yhteneväinen väriteema myös driptipin osalta koska koko modi anodisoidaan.
Onko joku jaksanut lukea joko del lähetti ne upgrade kitit? Vai odotellaanko niitäkin taas kuukausi? :D
Mä ymmärsin että ne upgrade kitit on lähteny liikkeelle mutta korvaavat osat vasta ens viikolla. Ei kuulemma voinu lähettää samassa paketissa ku painot ei täsmänny.
Ok, no ensiviikolla voi siis ehkä odotella.
Korostaen sanaa ehkä, korvaavan osanki piti lähteä joulukuun 7. päivä tulemaan...
http://i7.aijaa.com/t/00600/11511381.t.jpg
Tolta näyttää oma koira nykyään. Nyt pitäis vaan saada ne upgrade osat et pääsis käyttämäänki tota.
En muuten suosittele pelkällä cape codilla satiinipinnan kiillottamista. Nyt on käden ihan jumissa ja vesikelloilla. Aikaa meni vaan jotain reilu 2 tuntia.
Ihan tulevaisuuden varalle. Minkä karkeuksisella hiekkapaperilla kannattais eka vetää tommoset satiinipinnat ennen ku kiillottaa?
Sehän on asiallisen näkönen. Haluutko kiillottaa samoin tein ton meikäläisen Dogin? :D
Joo en taida :D Oli sen verran vittumainen homma. Nappia tosta pitää vähän hinkata viel, kun siel oli sen verran työstöjälkee ettei saanu cape codilla peiliks ja sama juttu top capin yläpinnassa. Pitäis käydä hiekkapaperia ostamas, mut en oo ihan varma et minkä karkeuksista kannattais ostaa. Jotain mikä ei niin hirveesti vie tavaraa pois, et saa viel tolla cape codilla kiiltäväks sen jälkeen.
Mä en kiillottanu muuta kun ton 18350 putken kun en muita käytä. Tarkotuksena kyl noi kaikki kiillottaa, mut tosiaan pitää sitä hiekkapaperia käydä eka hakemas.
Nyt on muuten näköjään alkanut porukalle noita päivitysosia tippumaan postilaatikoihin, mutta Itellan kanssa varmaan saadaan odotella vielä viikon verran.. ::)
Mistäs tuota Cape Codia muuten oikein saa? Saako suomesta mistään, vai meneekö tilaukseen ulkomailta?
Ajattelin, että tossa viikonloppuna ois hyvä sauma hinkata putket kuntoon miittiä varten. :D