...ja tilausta menemään! Kiitos vastauksesta!
Printable View
Jaahas. Kai se täytyy näitä kokeilla. En ole valmiita litkuja 4kk ostanutkaan vaan diy on vienyt mennessään.
Mikäs näistä olisi se "helpoin" maku? Gennyllä ajellaan siis. Tuota isoisän myrkkyä kaverilta testasin ja sitähän itseään se oli tosin kaneli iski päälle törkeenä siitä en pitänyt.
Testaa vaikka Long Bottom Leafia, se tuntuu olevan suosituin.
Long Bottom Leaffille täältäkin ääni.
Miltä se oikeasti maistuu? Tiedän makuasioita,mutta ei sokkona viitsis tilata
miedon mallasmainen ja puolimakea piipputupakka jossa ripaus vaniljatoffeeta ja jotain maustetta...?? Shire Malt maistuu lähes samalta mutta hitusen makeampi.
JUMALAUTA mikä myyntipuhe!!! Meinsin ensin ottaa 10ml pullot testiin mutta tilaankin suoraan 30ml tuota :)
Oli yksi ensimmäisistä nesteistä tuo LBL itsellä kun alottelin. Tykästyin ehkä siksi, etten oikeen osannut erotella siitä mitään makuja vaan se oli sellanen tunkkanen sekamelska. Pitääkin varmaan tilata lisää ja ladata näihin parempiin vehkeisiin nyt kun on vielä makunystyrätkin auennu.
..ja on muuten tosi laiteherkkä neste kuten kaikki piippusoosit eli kokeile ihmeessä erilaisilla laitteilla, setupeilla ja tehoilla jos ei heti iske. ;)
Kukaan näitä vedellyt bogeilla? Laiterikon vuoksi täytyy vissiin hetkeksi tyytyä nyt näihin ja tuntuu että parin ohmin bogella ei hurjemmaksi vielä makua irti saa vaikka neljään-viiteen volttiin menee.
Lierua on eSauset. Mulla on 0% sausea jossa VG-pohjaista niksapohjaa, eli hyvin on VG-painotteinen. Mutta jostain syystä on ihan lirua.
Niitä on lantrattu vedellä ihan pirusti kartokäyttäjiä ajatellen.
Mistä halpa 30ml pötikkä Long Bottom Leafia kun Vapemania.ro myy eioota?
finnvape
:/
Minäkin mietin että millä vehkeillä työ näitä höyryttelette. Ei mulla ainakaan makua irtoa tarpeeksi bogen 2ohmin kartoilla eikä iClear 30:llä. Innokin MVP:llä höyryttelen mutta noilla kartoilla ja clearolla ei makua kyllä irtoa mulla.
innokinin top coil clearoilla (16/30) pitäisi kyllä makua irrota ihan ok, mutta melkoista arpapeliähän se on saada ne koko ajan hyvin wickaamaan.
Voiko siihen jotenkin vaikuttaa miten sitä makua sais irtoomaan noilla innokin clearoilla muutakuin voltteja säätämällä?
atopäätä voi koettaa vaihtaa uuteen, tai sitten pestä kunnolla. Uudet vaihtopäät on jostain syystä mulla aina toimineet paremmin kuin tankkien originaalit.
Mulla on muutama iclear30 enkä ole kyllä keksinyt mitään logiikkaa milloin ne rokkaa hyvin ja milloin päin helvettiä. Atopäissä tuntuisi olevan kovasti laatuvaihtelua mutta toisinaan huonosti toiminutkin on lähtenyt pelittämään ihan kunnon pesulla ja yön yli kuivattamisella.
Gennyillä (etenkin pienikammioisilla) tulee just passelisti makua piippusoosseistakin. ;)
Kyllä se siitä alkaa suttaantumaan, kun ~vuoden käyttää harjotteluun. :D
niin varmaan...ehkä. Mulla se innostus kaatui lähinnä siihen että höyryttelen 85%:sti El Toroja ja niistä tuli gennyssä setupin joten kuten onnistuessa vähän liian tykkiä kamaa. Rupesi oikeasti hengästyttämään parien höyryjen jälkeen. Niksoja taas kun koetti tiputtaa niin maustakin lähti jotain oleellista. Ihan hyvä homma lopulta kun palasi bogeihin ja silicoihin niin jää perheellekin vähän aikaa... :)
eilen tuli odotettut soossit laatikkoon.
uusi setuppi rsst ja agaan LBL eka tulille haisee ihan VILLASUKALLE ja maistuukin itseasiassa ja kauhee höyryn määrä en tiedä onko hyvää vai pahaa ja oho kaksi tankillista imeny kyllä tää oudolla tavalla on hvää makuja löytyy enemmän kokoajan ihan jees varmasti tuun tilaamaan lisääkin
tänään voisin sitten korkata tuon oak barrel ciderin ainakin haju on todella kemikaalinen ja pieni omena sieltä tulee taustalta
Oak barrel cider ei pysty! Heittäkee yv:tä kenen herkkuä tää on
Toisaalta tekis mieli testata mutta jos se siideriltä maistuu niin ei sitä kyllä pystys :D
Siiderin en juo mutta en kyllä tuosta siideriä saa mitenkää. Omppu sieltä taustalta tulee mut ei uppoo sit yhtään. Voihan olla et paranee tuosta kunnpitelee korkki auki ja onnollutkin nyt 3 päivää tuulettumassa
Tuulettele tuulettele, jos ei viikon päästäkään vielä uppoa niin pistä sitten privaa :D
Kattellaan.....
LBL nyt menossa ja ihan helvetin hyvää!! Ja kun ei tietoa mille tuo obc piyäs maistua. Tupakka/nuuska ja omppu haisee kun nuuskii. Mutta ei uppoo ei sitten yhtään
OBC:n pitäisi olla enemmän makeata kuin kirpeätä. Se makeuskin siinä on kyllä varmasti liikaa monelle.
En kyllä löydä sitä sit yhtään..
Omasta mielestä toi obc oli semmosen omppuviinin (kiljun) makuista että huh.
Shire malttia oli 30ml pötti ja se hupeni muutamassa päivässä. Long bottom leaf oli kans hyvää. Mutta parempana itse pidän shire malttia.
joo, rupeaa vähitellen tuntumaan siltä että ne mun makoisat kaksi ekaa 30 ml pottua olivat niitä virheellisiä eriä, ja tuo kuivakan kirpeä on se aito ja oikea OBC:n maku. :D
Olen kyllä kertaalleen saanut kitkerän makuiset paskaerät myös Long Bottomia ja Kentucky Bluegrassia... toivottavasti noiden kohdalla ei tarvi alkaa epäillä samaa.
Kerpele,jos OBC:stä jotain paskaerää sattuu tulemaan kun laitoin tilaukset sisään. Noussut itsellä jokusen pullollisen imailleena aivan kärkikastiin ADV litkuina. Kuiva,"harmiton" maku jossa hento omenan ripaus..mmmm! Shire maltin ja Georgia peachin ohi jopa. Ainoo PS mikä ei sit niin millään vieläkään toimi on Kentucky Blue Grass.