-
Vs: Re: Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Matti Lehtinen
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
eli nestekki on savunen :D sen verta heikko tuo vuski tuntemus.. Sen tiiän mitä alkosta otan mukaan jos käyn :D
Jep. Eli neste koittaa vain matkia skottiviskin jälkimakuna ilmenevää savuisuutta. Muuten tuo neste ei muistuta kyllä oikeastaan mitenkään viskiä, mutta eihän se jekkupommikaan nyt ihan jagermeisterilta maistu. =)
P.s. En oo itekään mikään viskiexpertti, mutta tykkään viskeistä ja ostin joskus jonku viskikirjan, missä oli sitte pintaraapasu noihin eri maiden viskihommeleihin ja valmistuksiin. :smoke:
Varmaa sama opus ku minkä velipoika osti jota tullu selattua joskus... itelle tarttuu joko caol ila tai speyburni :D sopivan savusia ja suht halpoja :D
-
Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
^ Ihan vaan Viskit, on kirjan nimi. Oli joskus alessa tyyliin kynpillä kirja, niin ostin pois. Hyviä viskejä nuo teikäläisen mainitsemat. Tulee litkittyä iteki. =)
-
Käyttäjiä enimmillään....
Käyttäjiä enimmillään tänään: 151. Käyttäjiä enimmillään koskaan: 151 (08.11.11 - klo:21:49)
Eli ennätykset uusiks.... höyryt sille
8)
-
Vs: Käyttäjiä enimmillään....
-
Höyryt sille idea ei oikein pelitä ku mä höyryän käytännössä koko ajan :D Hyvä me anyway.
-
-
Raatteentie teidän kanssa! tuhat ketjua taas yhdistettynä ja ei käytetä hakua ja minä ensin kysyn nyt!!!
Eipä me lueta ohjeita eikä mitään varsinkaan tahmoja. eieiei! Tässä olen, antakaa minulle kaikki tieto!!! NYT!!!
jaa mää vai?
:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Raatteentie teidän kanssa! tuhat ketjua taas yhdistettynä ja ei käytetä hakua ja minä ensin kysyn nyt!!!
Eipä me lueta ohjeita eikä mitään varsinkaan tahmoja. eieiei! Tässä olen, antakaa minulle kaikki tieto!!! NYT!!!
jaa mää vai?
:D...
Ai, mikä ohje... ::)
:antismoke:
-
http://www.nelonen.fi/uutiset/kotima...3%A4ilyj%C3%A4
Lehdet: Lentotullissa ennätysmäärä rikosepäilyjä
Suomeen yritetään tuoda lentoteitse ennätysmäärä laitonta tavaraa tänä vuonna. Lentotullissa tutkittavien rikosilmoitusten määrän arvellaan nousevan tänä vuonna 900:aan, kun viime vuonna tutkittiin 714 rikosta, kertovat Sanoman maakuntalehdet.
Kasvun syyksi viranomaiset arvelevat salakuljetusten ja ulkomaisen postimyynnin kasvua sekä tullin tehostettua toimintaa.
Yleisimmät rikokset ovat huumausaine- ja lääkerikoksia. Myös salakuljetus- ja dopingrikoksia kirjataan runsaasti.
Kirjatuista rikoksista neljäsosa liittyy matkustajaliikenteeseen - loput rahtiin ja postiin.
Lentoteitse tehtävien tullirikosten määrä on lisääntynyt nopeasti. Vielä neljä vuotta sitten Helsinki-Vantaalla tutkittiin vain vajaat 400 ilmoitusta.
Helsinki-Vantaan kautta kulkee kaikki Suomeen saapuva posti sekä suuri osa Suomeen saapuvasta rahdista ja matkustajaliikenteestä.
Jääkerpompia peleonille prkl ni kääntyy rikollisuus laskuun!
-
Oliskohan tänään katsomisen arvoinen South Park... http://telkku.com/program/show/2011110917307
-
Tänään tipahti postilaatikkoon UK-Eliquidin Vermillion River Range - Kentucky Applewood nestettä. 20mg vahvuudella ja ihan hyväähän tämä on. Mukava savuinen omenan maku ja nikotiinipitoisuuskin tuntuu melko miedolta kurkussa. Kyllä tämä ihan päivittäiseen höyryttelyyn kelpaa. :smoke:
-
I've vaped where you people wouldn't believe. Smoktech Dual Coil cartomisers on fire off the shoulder of Orion. I watched 510 automatic batteries glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like vapor in rain... Time to vape.
-
alatteks työ osaamaan käyttäytyy? meinahan, notta siltä on ny nayttäny.
ihmeiden aaka ei oo ohi!
oisko tää kolmastoista... jo... jalluako?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
ihmeiden aaka ei oo ohi!
Pöh ei :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
ihmeiden aaka ei oo ohi!
Yes Sir, ;)
tai no ei oikeastaan...raatteentie odottaa.... :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
alatteks työ osaamaan käyttäytyy?
Mitä sä luuponen tekisit jos me ei hölmöiltäis ikinä? Joutuisit itse hölmöilemään ja siirtelemään omia ketjujasi... :P
-
-
Tuota kovemmaksi ei biisi enään pääse :D En kuuntele ikinä metallia, mutta tuota tuli joskus todella monta vuotta sitte luukutettua TÄYSILLÄ.
-
Nonih, idiootilla olisi postissa pari pulloa DV-Diablo Loco concentratea..
Resepti/vahvuus ehdotuksia otetaan vastaan Oo
Operaatio pitäneet myös videoida (yleisön toiveesta).
-
Tuo Joytechin RY4 on aivan hirviää kuraa, mutta perkeleen hyvä aine jos joku toinen maku tuntuu laimealta. Neljäsosa RY4:sta joukkoon, niin johan savuaa laimeammatkin maut.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Nonih, idiootilla olisi postissa pari pulloa DV-Diablo Loco concentratea..
Resepti/vahvuus ehdotuksia otetaan vastaan Oo
Operaatio pitäneet myös videoida (yleisön toiveesta).
Olen laittanut diy-ananaslitkuun. Aloitin kastamalla hammastikun.pään diabloon ja heiluttelemalla sitä ananastankissa, ego b. Antoi jo pikkuisen vauhtia, muuten niin kesylle ananakselle. Sitten tein virheen :o Vielä ei mikään maistu. Odotellaan :)
-
Kummasti täällä aina keikkuu pikkutunneilla jotain lehmänhenkäyksiä tai vapaasti enklantiksi vääntäen dog breath. Siitä tuleekin mieleen vanha poliisisarja, mutta se on jo ihan toinen juttu. 8)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Kummasti täällä aina keikkuu pikkutunneilla jotain lehmänhenkäyksiä tai vapaasti enklantiksi vääntäen dog breath. Siitä tuleekin mieleen vanha poliisisarja, mutta se on jo ihan toinen juttu. 8)
Jännä kui tuo henkäys tarttuu :D ihmeen hattarapilviä taas :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Noku ei osaa haihtua ennenku on od, joka ei näin miedoilla höyryillä välttämättä tulekaan. Vähän toi kotiviinin herukka-raparperi peittää höyryn kirsikkaa, mutta ei täysin. Hyvää on... kumpikin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Noku ei osaa haihtua ennenku on od, joka ei näin miedoilla höyryillä välttämättä tulekaan. Vähän toi kotiviinin herukka-raparperi peittää höyryn kirsikkaa, mutta ei täysin. Hyvää on... kumpikin.
Itellähän on tiukka fosters kuuri enne ku kohta pitäis jaksaa vääntyä kankaiden väliin.. No huomenna on raha päivä ku tulee jokunen ylityö tunti ja vielä jos joulupukki antais tuon Lotto voiton mieluiten sen 5 milj. nii muuta ei tarttis jouluks saadakkaan :D
-
Saakos kysyä onko jääkärin sukunimi semmonen vierasperäinen räjähtävään omenaan viittaava? Jos ei, niin ollaan hiljaa vain. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Saakos kysyä onko jääkärin sukunimi semmonen vierasperäinen räjähtävään omenaan viittaava? Jos ei, niin ollaan hiljaa vain. :)
Onhan se :D räjähtävä omena ja jollain kielellä käsi kranaatti :D
-
No jumaleissön, jotain aiemmin lukemaani olen jopa ymmärtänyt. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
:D Ei vielä on vähän siis liian vähän viiniä veressä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Liikaa verta viinissä! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Liikaa verta viinissä! :D
:D siellä forumin sparkling vampire.. (vaimo tuli just kattomasta twilightiä :D)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
:D siellä forumin sparkling vampire.. (vaimo tuli just kattomasta twilightiä :D)
Meillä teinix diggaa niitä... ja muutkin siinä sivussa, vaikka pääosassa onkin foot face. :)
-
No nyt toi laskuri sanoo, että mulla on 2kk täynnä. Höyryt sille!
-
Haha olipa hauska herätä aamuyöstä The Don selän alla... taas on menty "otanpa vielä parit höyryt kun ei edes väsytä"-asenteella ::)
-
155!!! :o
edit: 156!!! :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
155!!! :o
edit: 156!!! :o
:o :o :o :o...
Paukkuu enkat... höyryt uudelle enkalle... :antismoke:
-
-
"my precious..." 8)
ps. älkää pelakko skyrimiä, se on koukku. phear.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
ps. älkää pelakko skyrimiä, se on koukku. phear.
Onneks aamuvuoro+iltavuoro rajoittaa pelaamista! Eikun...
http://a0.twimg.com/profile_images/1...uuu_bigger.png
-
Nettipoliisikuva, ilmiselvä korpeloija.