Ziiiisus. Kiitti.
Printable View
Ziiiisus. Kiitti.
Oon unohtanu tätä mainostaa, en tiiä ootko jo tietonen tästä scubabatdanin uudesta hybridistä:
http://www.youtube.com/watch?v=JVbCL...etailpage#t=0s
http://www.youtube.com/watch?v=6Ir2JdSZQ9I&feature=plcp
Mulla on nimi jo listalla mut siinä on joku ihme hommeli et sinne ei kaikki pääse vaan pitää mennä jonku tietyn memberin kautta.
Oon katellut ja kyllä tekis mieli mennä tohon listalle, tykkään Scubabatdanin duuneista ja sillä on aika hyvä meisinki noitten kamojensa kanssa. Tykkäsin tosta magneetti idiksestä jne. Pitänee selvitellä miten sinne listalle tiensä löytää :D
Taitaa huomenna olla aika laitella taas tavaraa myyntiin, aattelin DID:in yhden Sturmmodin ja Ody v2 Dripmoden myymistä, alkaa oleen liikaa tavaraa hyllyssä :D Nyt kun vaan sais päätettyä laittaisko huuton tänne vai suoraan VW:n puolelle.
Juh. Olen listalla 300 hybridiin :)
Mä voisin ehkä olla kiinnostunu kokonaisesta odysta jos sulla on ylimäärästä. Pitäsköhän meidän vaihdella noita Preciseja? Mul ois se polished 18650 vaihtaa, ehkä :). Ei sua sattus muuten kiinnostaan toi mark-t? taitaa lähtä myyntiin muuten.
Pitää vielä kattoo tota scuban hybridin ostoo, ku ei oo nyt älyttömästi massia ja pitäs valita sen ja tämän väliltä. :smoke:
http://www.smokelessdepot.com/produc...32589bde5cd0ea
Mikäs tossa firefly-akussa on erikoista?
Lainaus:
Firefly kits come with a Limited Lifetime warranty
Ei se oo hölmö ketä pyytää... :D
Tuo 300 ei ole se alkuperäinen versio vaan Rusalkan modi aiheesta. Listalle pääsee Rusalkan arvioinnin jälkeen eli ECF:llä vaan hänelle viestiä ja hän päättää pääseekö listalle :) Haku siellä "300 hybrid" ja löytyy ketju.
Okka. Kiitoksia taas!
Chalicet sitten myynnissä. En muuten varmana maksa 150 dollaria bottom feed rebuildablesta. Ja ei muuten ole ensimmäinen vaikka niin väittävät. perkele.
Mark bugsin uusin luomus.
Itekkään en noista bugsin hinnoista perusta kyllä yhtään, mutta sain vähän vahingossa tuon infinityn ja pakko kyllä sanoo että työnjälki on yks parhaista mitä on tullut vastaan. Kaikki yksityiskohdat aivan viimeisen päälle. Mut sitä kyllä odottaakin 125 euron RDA:lta.
Hop, korjaa siguas, se on 300 Hybrid eikä Scuba Hybrid millä listalla oot... :D Juu kyl se tekee upeeta duunia ja jos olis Reo tms uskollinen käyttäjä niin voishan tollasen sillon hankkia.
No en oo enään itekkään mukana millä listoilla sitä ollaan. Toivottavasti kaikki ei ilmesty samalla viikolla.
Kelasin et pitäsköhän vaihtaa toi standard zag+ggts -komboon? Jos joku ois tarpeeksi tyhmä vaihtaakseen.
Minun mielestä ZAG + GG on parempa kombo. Hiukka enempi vaihtoehtoja...
http://ukvapers.org/Thread-COBRA-list cobra-lista jo hyvässä vauhdissa.
Niin on :D
Tuli mieleen, että olisi aika siisti juttu, jos joku teistä kokeneimmista kavereista avaisi uuden keskusteluketjun, jonne porukka voisi laittaa tietoja noista eri foorumeilta löytyvistä ennakkotilauslistoista. Näin useampi höyrytteljä saattaisi päästä käsiksi noihin harvinaisempiin laitteisiin ja saisimme enemmän hyvää tavaraa Suomeen. Olisko tuossa mitään järkeä?
Oishan siinä, toinen mitä kelasin olis aukasta oma ketju genesiksille ja oma noille silica-virityksille. Ei taida olla kuitenkaan järkeä avata uutta ketjua joka ikiselle atomisaattorille?
Paras olis kokonaan oma alue noille foorumeitten kautta myytäville modeille ja atomisaattoreille
Ei ole kuulemma tulossa.
Heittäkääs joku vinkki hyvästä 18650 modista mikä maksaa vähemmän kuin kultainen kreikkalainen foorumeilla... Ja mielellään sellainen mikä ois jotenkin saatavilla.
Bolt? BombShell? Tai sitten joku noista reguloiduista 18650-putkista, jos haluaa että jänöt pysyy samoissa lukemissa akun varauksesta riippumatta?
Edit. Niin ja sittenhän oli toi T-3000, joka ainakin kuvien perusteella oli ihan näpsäkän näkönen.
Silver Bullet on aika tyylikäs kans
Bolt: ehdoton ei, BombShell ei oo mun makuun, vaikkakin varmaan ihan hyvä. Ei tartte olla mikään reguloitu kun kick hoitaa sen homman jos tarvetta tulee...
T-3000: Jos nyt oikeita kuvia katselin, niin liian "kiinalainen". Ei näyttänyt kovin laadukkaasti tehdyltä.
Ja mainitaan nyt vielä että Uranus ei oikein nappaa, eikä johdu sen nimestä. :D
Saa se hybridikin olla...
Chameleon ois kiva, mutta koska sen saa... Ja muutekin "listalla" sija 101 ja 100 ekaa ilmeisesti saa tilata sen jos kaverin netti sivut ei kohta valmistu.
Niin ja Silver Bullet liian ööö... Boltmainen.
Okei oon nirso. :-[
No mites se Taiwanin poikien "GG kopio"? Jos niitä ulkomaille postittavat..
Jos paalua on niin ehdoton valinta on P+ 18650.
Kultanen kreikkalainen maksaa vielä kaks kertaa enemmän foorumeilla.
No siitä mulla ei oo tietoo, oon vaan kattellu noita listahintoja.. :-[
Toisekseen en pysty käsittämään sitä, miksi kukaan maksaa jollekin trokarille enemmän, kuin mitä valmistaja siitä saa... Itse jättäisin ihan suosolla väliin; jos on hyvässä kunnossa ja saatavuus vaikeahkoa, voisin maksaa listahinnan käytetystäkin, mutta en kyllä enempää. O0
Niitä kun tehdään vaan muutaman kerran vuodessa tosi rajotettu erä. Jos meinaa uutena saada niin pitää olla aika kärppänä mestoilla.
Juurikin näin, jos GG ois maksanut uutena 400$, niin vois harkita... Mutta kun ei ole. Ihan periaattesta en haluu maksaa tuota hintaa niistä.
Toi P+ 18650 pitäs nähä livenä ja vähän päästä hiplaa... Oon sitä kyllä katsellut, mutta joku ei vaan sytytä. Niin ei sen tartte tuollainen hyllykama olla. Mutta joku järkevissä hinnoissa pyörivä (ei siis ovh. 150€ + tätä ei saa lisä 200€ = 350€ + PP fee ja shipping ), minkä voisi foorumeiltakin saada. Tuntuu, että kaikki kivat on just 14XXX putkia.