Pirkkapiippa
Liite 9638
Taustalla pari EPM:n piippaa
Liite 9639
Printable View
Pirkkapiippa
Liite 9638
Taustalla pari EPM:n piippaa
Liite 9639
mitä noi itse tehdyt piiput sisältää?
piippu modin joka on otettu alkuperäisistä kuorista ja lisätty omat siihen?
ei varmaan vakuutus korvaa jos räjähtää suuhun?
Itse tehdyt piiput sisältää samat palikat kuin "teolliset" piiput. Ei tuo nyt mitään ydinfysiikka ole modia tehdä piipun näköiseksi.
Eikä ne mihinkään sen enempää räjähtele kuin muutkaan modit :p
oiskohan mahdollista tehä tosta 601-c piipusta klearomisaattorin´mallisen kun sahais sen ylimääräsen pois siitä varresta?
Joulupukki kutsuu ja kysyy, voiko noissa perusRivoissa (18350 akulla) käyttää muuta kuin kartoa/kartotankkia? Esim. Klearo voisi olla hyvä ratkaisu. Ystävän miehestä ja joulupukkihommista on kyse, ja omalla kartokokemuksellani uskaltaisin väittää että se ei hänelle riitä.
Smokilla on metallinen piippu, jossa on klearo, mutta veikkaan että kaveri kaipaisi enemmän perinteistä ulkonäköä. Ehdotuksia otetaan myös kiitollisna vastaan.
Löysitkö jo Sibin videon , vois olla lähelle osuva.
http://www.youtube.com/watch?v=MBzrlWurzYg
sähköpiippu | paras | e-piippu | manuaalinen | paras | sähkötupakka | VapeFun Sp. zo.o.
Tälläisestä piipusta nyt vajaa viikon käyttökokemus (ja ylipäätänsä e-tupakasta) ja voin kyllä suositella. Hyvän ja perinteisen näköinen ja myyjän videoiden mukaan tälläisen mekaanisen pitäisi kestää paremmin kuin automaattiset-mallit. Toisaalta kun se e-neste säiliö on piilossa, niin näin aloittelijana en oikeen tiedä, että milloin se tyhjenee ja milloin se pitäisi täyttää...
Ostin myös tälläisen akun siihen:
Akku EFest IMR 18350 3,7V 800mAh Li-Mn Uusi malli
Ja sitten muutama kysymys kokeneemmille:
1.) mikä olisi pienempi, oikeastaan pienin mahdollinen akku-merkki tähän jossa mielellään ei olisi tuota nänniä plussa puolella. Nyt tätä piipun akkupesää ei voi kiertää ihan kokonaan kiinni tai muuten hirttää ns. kaasu kiinni (tai siis ottaa kontaktia koko ajan)
2.) voiko tätä polttaa liikaa, tuleeko nikotiini myrkytys missä vaiheessa? :D Tuntuu että voisi höyrystellä vaikka monta tuntia putkeen, olen kuitenkin yrittänyt hillitä käyttöä
3.) kun tuohon säiliöön laittaa 2ml 18mg nikotiini-nestettä niin kauanko se kestää ja montako tupakkia se vastaa? Eli jos haluaisi vastaavan määrän kuin 10 mietoa tupakkaa päivässä niin montako imua tai kauanko voi poltella? Tai vastaavasti montako imua vastaa yhtä mietoa oikeaa tupakkaa?
4.) vedättekö kuinka syvälle /keuhkoihin? Itse vedän vähän yli kurkusta ja saa ihan tupakka reaktion sillä kurkkuun, ainakin tällä 18mg nesteellä
Omista kokemuksista vielä sen verran, että kannattaa käydä apteekista samantien ostamassa injektio-ruisku ja neula jollta tuon säiliön täyttö käy helposti ja tietää paljonko sinne on laittanut. Ensi kerralla laitoin tippa kerrallaan ja en tiedä yhtää paljonko meni (3-4ml varmaan) 2.6ml säiliöön. Nyt kun säiliö ilmeisesti tyhjeni (höyry oli kuivan makuista tai ehkä vaan tuntui siltä en tiedä) niin lisäsin ruiskulla 2ml ja kävi helposti. Suurin ongelma tässä tosiaan alussa ollut kun ei ole tiennyt, että paljonko sitä nestettä on siellä sisällä. Kuivuuko se sieltä pois itsestään?
Kaiken kaikkiaan tämä on mukavampaa kun oikean tupakan polttaminen. Ostin tuossa (toivottavasti viimeisen) askin röökiä ja maistui melkein pahalta tähän e-nesteeseen verrattuna. Toisaalta oikeaa tupakkaa polttaessa tietää kulutuksensa ja sitä on helpompi säädellä.
Nyt suunnitelmissa on tosiaan korvata tällä e-piipulla oikea tupakka ja siirtyä vähitellen pienempi pitoisiin nikotiini-nestetiin ja kenties ihan 0-nikotiini nesteisiin ja kenties lopulta lopettaa tämäkin kun voihan tämä olla vaarallisempaa kuin oikea tupakointi?? (vaikka mukavalta pössyttelyltä kyllä vaikuttaa)
Löytyykö jollain kokemuksia Kamry K1000 -piipusta? Kamry K1000 -piippupaketti | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Tuo vaikuttaisi mukavasti taskuun sopivalta paketilta, kunhan ottaa tuon peräsuolen huuhteluun tarkoitetun drip tipin pois ja tilalle joku lyhyt. Mites tuollaiset isot tulitusnapit, taitaa taskussa helposti tulittaa itsekseen?
itse juuri käytetyn k1000 tältä foorumilta ostin ja sen mitä nyt kerkesin kiireellä kokeilemaan ni ihan hyvältähän tuo vaikutti.... hinta/laatu suhde varmaanki ihan kohillaan!
Pitänee varmaan tuollainen kesäksi hankkia. Viime kesänä oli ego+tankki -systeemilläkin vaikeuksia selviytyä housujen taskussa ehjänä kotiin baarireissuilta. Nyt jotain 20 cm vehjettä on vaikea edes kuvitella saavansa sopimaan luonnollisesti housujen taskuun. Talvella ja muutenkin takkiaikana tornimalliset vehkeet menee kyllä helposti povitaskussa, mutta t-paitakeleille pitäisi keksiä kätevämpi laite. Piiput vaikuttaisivat siihen paremmin sopivilta jo rakenteen puolestakin. Vääntöä tosin niidenkin tarttee jonkin verran kestää housujen taskussa ja painike saisi olla sellainen, ettei helposti ala itsekseen tulittamaan. Saranoitu piipunhattu vois ratkaista tuon ongelman.
Onko kokemuksia Freight Train Modsin malleista? Uusissa The General -malleissa on DNA 30! Nättejähän noi kuvat, mutta onko aivan järkyttävän kokoinen mötkäle?
Silmääni miellyttää etenkin tämä malli:
http://www.freighttrainmods.com/uplo...58694_orig.jpg
Tossahan on huipputurvallinen atokin nokassa ;)
Samoin kuin piipun johdot ? :thumbup:
Nyt olis epipemodsilla uusia piippustemmejä myynnissä. Myös sellaisia jotka sopii suoraan driptipin koloon.
Hieman kokemuksia Vapeonlyn Vpipestä:
Iso ja kunnolla tehty myyntipakkaus, jossa kaikki tarvittava höyrypiiputtelun aloittamiseen poislukien tietenkin nesteet.
Piippu on hieman isompi kuin esimerkiksi Smokin 601 tai Riva King. Muutenkin muoto ja viimeistely on selvästi eri tasolla edellä mainittuihin verrattuna.
Vpipe on myös hieman painavampi ja jotenkin jämäkämmän oloinen kuin muut itse tähän asti näkemäni piiput. Runko on tyylikkään näköistä puuta ja päällä oleva lakka ei ole kirkas vaan enemmänkin satiini / puolikiiltävä.
Piipun stemmi on mustaa muovia ja on myös todellä jämäkän oloinen. Stemmi myös sopii suuhun paremmin kuin 601:n vastaava.
18350 -akku menee piipuille tuttuun tapaan "tulipesään" ja tämän akkupesän messinkireunaisessa kannessa on musta ritilä, jonka välistä pari punaista lediä hehkuu imettäessä.
Piippuhan on automaattikäyttöinen joten mitään nappuloita ei tarvitse painella. Nesteen höyrystämiseen piipussa on hieman eGo-T:tä muistuttava 510-kierteinen atomisaattori/tankki -systeemi. Aluksi tämä tuntui jotenkin vanhanaikaiselta järjestelyltä ja olin hieman skeptinen höyryntuoton suhteen. Onneksi turhaan... Tästä piipusta lähtee höyryä kuin junasta ja makukin on kohdallaan! Pienenä miinuksena voi mainita höyryn viileyden ja kuivuuden.
Nämä fiilikset siis yhden työpäiväkäytön ja alkuillan jälkeen.
Aika näyttää sitten kuinka kauan tuo atomisaattori kestää ja tuleeko automaattikytkimen kanssa ongelmia.
Valmistaja on selvästi panostanut tuohon 510-kierreosaan ja se näyttäisi olevan melko syvä/tiivis. Siinä on ilmakanaville viisteet ylätasolla joten ainakin teoriassa ei nesteiden pitäisi päästä kytkimelle ihan helposti.
Ainakin tässä vaiheessa olen enemmän kuin tyytyväinen tähän vajaan satkun sijoitukseen.
Ja kuvia:
http://i126.photobucket.com/albums/p...psf6f7853c.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...ps6cbc2220.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...ps9a4ab3d7.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...ps31ffe12f.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...ps6927e8f5.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...psffd85965.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...ps7285d6bd.jpg
Moro. Mulla on just tämä malli. Kuvan piipusta poiketen mulla on puuna Bocote joka on aavistuksen tummempi. Mikä luokitellaan möhkäleeksi? Mun piippu on 18650 akulle ja korkeutta on 86mm, halkaisija aika tarkkaan 50mm.
Noissa voi toi shank ( pitkä kuori aton päälle ) haljeta/halkeilla varomattomalla käytöllä. Sekä shank että tuo kuvassa oleva lyhkänen connector cover ovat molemmat käyttökelpoisia, vähän käytön tai käytettävän aton mukaan.
Laitappa pari kuvaa tänne?
mulle on oma vasta tulossa ja kovasti kiinnostaa :)
Onko kenelläkään tietoa mahtuuko nuo uudet efestin purplet 18350 akut kingin piippuun?
Moro!
Nyt nuubie alkaa kyselee ko hurahdin iha vitusti nyt tähän höyryttelyyn ja tilannu vaikka mitä kamppeita, mm 4 piippua ja 3 modia.
Nyt kysymys kuuluu, mikä mahtaa olla kamry k1000 piipun atomisaattorin sydän? eli ohmit ja mistä mahtaa saada uusia? Sopiiko kenties jonkun clearon sydän siihe?
Auttakee Auttakee ku en löydä netistä tietoo vaikka oon koittanu tonkia.
Riva king - tästä en juurikaa välitä, painonappi ei kovin käytännöllinen eikä oo kovin nättikää.
Vpipe (VapeOnly)- tää on mun uusin ja lemppari ku ei tartte painella nappeja
Kamry k1000 - tää on takuulla hintalaatusuhteeltaan paras käytännössä
TouchSence E-pipe - tästä kyrväytin jonku osan ku räpläsin patteria ja sit tuli sauhu väärästä reijästä :) eli hajos...
Osaako joku neuvoa Smok E-Pipe Modin kanssa? Ostin alla listatut osat, mm: Vivi Nova -atomisaattori ja E-Pipen patteriosa.
Akku toimi hyvin laitteen kanssa, ja olin tuotteeseen tyytyväinen. Kunnes: Kun ensikertaa vaihdoin nestetankin sisällä olevan atomisaattorin (se missä ne langat) ja liitin sen uudestaan Smokin patteriosaan, patteriosan nappi kuumeni ja kun avasin alla olevan kierrekorkin huomasin, että korkkiin kiinnitetty kierrejousi oli kuumentuessaan löystynyt littanaksi eikä sen muotoa saanut palautettua. Arvelin, että väliin oli jäänyt kosteutta ja syntyi ehkä oikosulku. No ajattelin tämän menevän kokemattomuuden piikkiin ja tilasin uuden Smokin E-Pipen. Kun liitin osat yhteen sama tapahtui taas (tällä kertaa avasin korkin hieman rivakammin ja kertayritys riitti). Mutta jousi on taas luttuna.
Mistähän tuo johtui? Saako pelkkää jousta ostettua jostain (luulen, että muut osat ovat ehjät)?
Jos ei, saako Vivi Novan liitettyä johonkin muuhun patteriosaan? Mitä suosittelette ja mistä sen ostan?
Rahaa meni jo aika mukavasti, ja haluaisin päästä jo tupakasta eroon (sen parin viikon aikana pääsinkin). Ketuttaa, eikä ole ollut aikaa ruveta guuglaamaan yhden vermeen kaikkia vaihtoehtoja.
Toivottavasti joku osaisi neuvoa! Vastaattehan ymmärrettävästi, en tunne kaikkien osien slanginimiä.
Vivi nova | 5x atomizer head - Extra verstuiverkop : 5x dual coil 2.0 ohm
Smoktech e-pipe mod - Kleur : Chrome
18350 - 750 mAh batterij
Vision Mini Vivi Nova verstuiver - Kleur : Zwart
Riva Kingiä käyttänyt nyt viikon verran ja olen ollut tyytyväinen, joskin on siinä muutamia sanomisiakin... Piippu on mielestäni todella tyylikäs ja on sitä iltaelämässä kehuttukin. Suukappale on aika löysä joka on hyvä asia joissakin tilanteissa mutta pelkään että se jossain vaiheessa kuluu niin ettei pysy paikallaan. Nyt kumminkin pysyy ihan hyvin kiinni ja myös irroittaminen tankista on helppoa.
Nappi on aika ristiriitainen vehje, se on nimittäin pieni ja todella löysä. Mukavaa on se ettei tarvitse painamalla painaa nappia että tulittaa mutta ei tätä sen takia uskalla oikein taskussa kantaa. Ja mitään nappilukkoa ei siis ole. Myöskin piipun muotoilun takia ei tätä saa pysymään oikein pystyssä missään ilman tukea tai telinettä. Baarissa pistän tän yleensä nojaamaan kännykkään.
Tykkään itseasiassa siitä että tolla suukappaleella höyrystä tulee viileämpää.
Tälläisiä ajatuksia on siis piippu reilun viikon aikana herättänyt.
http://i57.tinypic.com/kdsqpw.jpg
Eilen kolahti luukusta Smokin Pioneer, siitä sitten juttua kun oon testaillut enempi. Myös videoarvostelua meinasin pykätä näistä heti kun pääsen kuvaamaan, nyt on sen verta muuta hommaa ettei ole ehtinyt...
Edit. Tässä sitten videorevikkaa Riva Kingistä, huomenna tulee sitten videota Smokin Pioneerista. Suomivlog osa 27 : Arvostelussa Riva King - YouTube
Kiitos hyvästä videosta ja arvostelusta. Tekisi mieli ostaa kunnon piippu. Olisi se hienoa eräreissuillakin kuusen persiissä höyrytellä sähköpiippua kuin oikea erämies. Pari kertaa olen oikeaa piippua maistanut. Ja nyt kun on terveellisempi vaihtoehto saatavilla, niin pitäähän se sellainen ostaa. Riva King olisi sellainen oikean näköinen vekotin. Pitää vaan miettiä olisiko se halvempi ostaa erillisenä pakettina piippu, akut ja säiliöt vai ostaisiko sitten sen paketin. Akkulaturi minulla on jo mutta sitten olisi toisaalta varalaturi jos tuo ainoa simahtaa.
Tuohon taitaa käydä samat säiliöt kuin Lavatubeen. Akut on tietysti eri kokoiset, mutta nykyinen laturi on sellainen millä voi ladata noita 18350-akkuja sekä nykyisin käytössä olevia 18650-akkuja.
Näitä vekottimia on niin erilaisia, että menee sekaisin mikä käy mihinkin laitteeseen.
Ainoa piippumodi mitä oikeasti tykkäsin käyttää oli (ja on) Freight Train Modi, jonka viimevuonna tilautin. Wattisäätö riittää. Oli jotenki niin vaivaton ja miehekäs vehje :D
Tietääkö kukaan löytyykö sellaisia piippuja, joihin käy esim. Aspiren BDC clearo? Perinteisen mallinen, aitoa puuta.
Itse odottelen Smok Guardian 2:sta: SMOK Guardian Epipe Mod II
En ole vielä missään nähnyt saatavilla. Jos joku tietää mistä saisi, niin saa toki jakaa.
Finnvapelta moisen alkuviikosta tilasin :)
http://www.finnvape.com/product/1063...-vw-piippupesa
Jakaisitko kokemuksia tuosta laitteesta kun saat hyppysiisi?
Voisko joku jakaa kokemuksia tuosta guardian 2:sesta ?
Kamry K1000 höyryää aloittelijalla nyt kolmatta päivää. Tyytyväinen olen hankintaani ollut tähän mennessä. Lisää tököttejä vaan testattavaksi, niin kyllä tämä tästä lähtee. Piippu itsessään on kyllä kiinanihmeeksi aika pätevän olevan härveli, painoa tässä on tietenkin analogiseen verrattuna melko lailla enemmän, eli suunpielessä tätä ei tule rennosti roikutettua, tai jos näin tekee, lentävät amalgaamit luultavasti purukalustosta. Mukana tullut kuljetuskotelo on myös hyvä lisä. Väriltään oma kappaleeni on tuollainen vaaleata puuta imitoiva. Luin jostain, että jossain vaiheessa näissä olisi ollut jopa aito puukuori, mutta henkilökohtaisesti tämä ratkaisu on minusta parempi, etenkin suukappaleen osalta. Jos tuo ohukainen stemi olisi jotain puuta, menisi se ahkerassa höyryttelyssä taatusti aika äkkiä käyttökelvottomaksi. Ja mikäs siinä, puujäljitelmä näyttää kyllä hyvältä vaativammankin esteetikon silmään jos kohta briaari on aina briaari, eikä maissipiipussakaan katu-uskottavuus varsinaisesti kärsi. Sen kun vielä tietäisi, missä vaiheessa tuo säiliön sisällä oleva pää lankoineen olisi vaihdettava - kaipa tällä nyt ainakin tuon viikon höyryää...onneksi tuli tilattua nuita vaihtokärkiä.
Tuo Riva King on luultavasti itselläni seuraava hankinta, vähän kyllä arveluttaa siinä tuo Fox_FaTC:n mainitsema suukappaleen löysähkö kiinnitys. Muutenhan tuo vaikutti arvostelun perusteella hyvinkin pätevältä vekottimelta.
Tilasin tänään SMOK:n Guardian II VW:n, tarkoitus on naittaa se Nautiluksen kanssa. Pistän pari sanaa kokemuksista kunhan niitä ensin saan.
On muuten Finnvapella alennuksessa, alle 60 euroa...
Guardian II:nen jos jotain aihe vielä kiinnostaa. On hintaluokkaisekseen laitteeksi hyvä. Nautilukset ja kaiffarit toimii siinä juuri niinkuin pitääkin. Valmistusjälkikin on laadukkaan oloinen ja tehotkin aika liki sitä mitä mainostekstisä sanotaan kun näppituntumalla vertailee vaikka vaporsharkkiin. Sitä en sitten tiedä jos tuon ottaisi arkimodiksi kulkemaan töihin ja muualle mukaan niin en osaa sanoa. Aika iso kanniskella mukana. Kotona fiilistellessä sitten taas ihan erinomainen vehjes. Tuossa se nyt on pöhistellyt vähän väliä. Niille kelle se 15W riittää niin ja piipunmallisista tykkää niin ihan järkiostos. Shiresmalttia sisään ja jalat pöydälle :)
Vois melkeinpä tuon guardian kakkosen pistää tilaukseen. Kun tuntuu asiallinen laitos olevan. Sais tuon nautiluksenkin käyttöön, kun muuten turhaan pölyttyy hyllyssä. :) Hakusessa ollukki tuommonen modi joka toimii viskiä siemailessa. :)
Jokunen viikko ollut tuo Guardian 2 nyt käytössä ka ihan hyvin toimiva laitehan se on. Työn jälki on kauttaaltaan hyvää, kierteet siistit jne. Tehonsäätö on helppoa ja asteikko on selkeä. Säätörenkaassa on 5 kohtaa, jossa jokaisessa on kaksi eri tehovaihtoehtoa. Nappia kolme kertaa painamalla saa vaihdettua isomman tai pienemmän tehoalueen. Valittu tehoalue näkyy nappia painettaessa ledin väristä (sininen = hi ja valkoinen = low). Nappia 5 kertaa painamalla saa kuljetusvarmistimen päälle, ettei ala taskussa omia aikojaan höyryämään. Oikeastaan aniut miinus tulee akkujen vaatimattomasta kestosta, kun on tottunut 18650-pötköihin.
Kaiken kaikkiaan hyvä ja tyylikäs ostos, jota voi suositella.
Täälläkin tarkoitus tuo guardian 2 hankkia. Kokemukset kommenttien perusteella ihan hyviä. Itsellä vamo v7 välillä käytössä pikkuakuilla ja ei tahdo 2kpl riittää yhteen kunnon saunailtaan. Eli akkuja muutama samaan tilaukseen niin sauna/metsästys laite olisi siinä.
Saako tota Kamry K1000 epiippua mistään, mielummin tietenkin Suomesta? Oon pari päivää yrittänyt googlettaa ja jenkeissä olisi sekä briteissä jotain yksittäiskappaleita, mut pitäisi tilata kaksi..
Edit: puisena, eli bamboo tai se toinen haussa :)
Olisko piippukansalla kokemuksia eri clearomisaattoreista ym. ruuvattuina kiinni noihin yksinkertaisimpiin piippumodeihin tyyliin k1000, riva king, smok guardian (vanhempi yksinkertaisempi ilman säätöjä oleva malli) ja muihin vastaaviin. Akkuhan noissa taitaa yleensä olla se 18350, ja ohkoinen johdotus taitaa asettaa joitain vaatimuksia ohmi määrille verratuna esimerkiksi täysin mekaanisille putkille. Tyyliin ohkoista kangeria ilmasäädöllä, kayfunia ja tämäntyylisiä vois ulkonäkösyistä laittaa "piipun varreksi" laitteen näyttämättä hassulle. Eli kokemuksia toimivuuksista, ohmeista ja muista olis kiva saada, ja neuvojakin tottakai.
Itse tässä vasta parin viikon höyryttelykokemuksella, ja sekin vielä jääräpäisyyttäni mekaanisella rosteriputkenpätkällä olen todellakin vasta opetteluvaiheessa, mutta ihmisten ilmoilla höyryämisen haluaisin suorittaa luonnollisen näköisellä laitteella entisenä, ja varmaan tulevanakin piippumiehenä. Toivottavasti tulevaisuudessa vaan piippuni tuottaisi paljon paljon useammin hyöryä kuin savua.
Omistan itse Greencigin Mini E-Pipen ja Beautycigin King E-Pipen. Toinen pieni ja tehoton, toinen iso ja tehoton. Hieno, mutta höyryntuotoltaan säälittävä.
Nyt joudun pyytämään konkareilta apua täysin nuubille kaverille, joka meni ja osti ePipe 628:n vain ulkonäön ja halvan hinnan perusteella kysymyttä lainkaan neuvoa ensin ja nopean googlauksen perusteella laite edustaa ns. eilispäivän tekniikkaa, jonka edessä olen kykenemätön vastaamaan kysymyksiin...
Laitteen speksit löytyvät mm. tämän irlantilaisen puodin sivuilta: ePipe 628 Ireland
Ja niitä kysymyksiä:
-Tuolta irkkulafkasta saisi vielä uusia kartoja, mutta kun mainitsevat "Bogen 510-kartojen" käyvän myös, niin onko kyseessä tällainen Puffinkin valikoimasta löytyvä karto ok: Smok SINGLE Coil 40mm kartomisaattori laipalla "Boge-mitta" 35mm DCT-tankkiin 1kpl/2kpl/5kpl
-Tosin tuon Puffin Bogen kanssa voi tulla ongelmia tuon laipan kanssa ja saakohan sen jotenkin irti, jos karto muuten piippuun istuisi? Vai tilataanko suosiolla orgiksia Irlannista?
-Ja vielä akusta, niin kun tuossa 628-piipussa on huima 320 mAh:n 18350-akku, niin voiko siihen kuitenkin heittää huoletta nykyaikaisemman esim. 700-1200 mAh:n akun? Tosin joissakin lähteissä mainitaan vakioakkujen kapasiteetiksi 900 mAh, mutta tämä on vielä varmistettava.
Laitteen pitäisi pysyä toimintakunnossa about tämän kesän ajan ja jos frendi jatkaa vapotusta tämän jälkeen, niin pakotan hankkimaan vaikka Smokin uuden "Guardian Sub Kitin". Tämä kiinnostaa myös itseänikin, mutta tuollainen stögö suukappale on aivan käsittämön ratkaisu ja jos piippumallista tippiä ei tuohon Helmet-tankkiin saa, niin pitäkööt tunkkinsa... Tällainen Smok siis tulossa piakkoin markkinoille (FT:lla jo pre-orderina alle 37 USD): Guardian Sub Kit - SMOK® Being with you for all great vaping time!
Saa myös ehdottaa jotain kohtuuhintaista mahdollisimman aidon piipun näköistä laitetta, jos tällaisesta on joku tietoinen.
.
SMOK pilasi nuo uudet Guardian modinsa naittamalla ne TFV:n kanssa ja uudessa mallissa Helmetin kanssa. Aton liitoskohta kun on 24mm niin mikä tahansa kapeampi ato näyttää hassulle. Tilannetta voi korjata vapebandilla siinä aton juuressa, mutta esim Kayfun Lite tulee moisella tempulla hyvin hyvin tiukkaimuiseksi.
Tätä olen katsellut vähän sillä silmällä: Kamry K1000 Plus
Saa myös hankittua pelkän modin ja siihen sitten erikseen suora stemmi.
Sisäänrakennettu 1100mAh akku, micro-USB lataus, reguloimaton, suojapiirillinen laitos.
http://i63.tinypic.com/1694tqx.jpg
Kuten kuvasta näkyy, niin 16mm liitin eli eVod, protank mini yms pikkukikkareet istuu nätisti. Ei tuo Subtank nanokaan toki hölmölle näytä.