Jos se olikin eilen?
Printable View
hyvät tulet oli kyl uunissa ja meukowia pöydällä. 400m matkaa joten ei nyt niin kovia tappioita tullu puolin jos toisin. Omituista vain...
Jännä juttu joo... No Meukow on mukavan pehmeää ja hyvää peruskonjakkia ja sauna siihen päälle niin; Avot! :thumbsup:
Vois käydä alkosta hakee jotain hyvää venäläistä vodkaa...otetaan jasson kanssa sitten parit napsut venetsialaisissa[emoji13]
ööhh.. Mulla on baarikaapissa joku vajaa 50 pulloa viinaa ja ajattelin,että perikunnalle ei vissiin kantsi jättäää mitään. Nikotiini nesteitä jää lapsen laspsillekin.
No sitä ajattelin, kun en ole maistanut, kuulemma todella hyvää.Pitää kokeilla myös Wyborowa vodkaa Puolasta[emoji2] Namskis[emoji13]
Smirnoff ei oo pahaa, mutta yllätyin kun aikoinaan luin etikettiä tarkemmin että se onkin brittiläistä tavaraa..? En oo nyt ihan varma että onko se lisenssillä vaiko alunperinkin brittikamaa?
Se on kyllä venäläisen keksimä juoma...en muista etunimeä, mutta sukunimi oli Smirnoff.
Perkele se olikin Smirnov...mutta alunperin venäläinen yhtiö kuitenkin.
venäläisten vodka on smirnoff. toki sitä tuotetaan monessa eri paikassa. itse en kyllä vodkiin koske ei vaan sovi ollenkaan. koht olis vaoefestitki mut taitaapi jäähä välii
Smirnoff*on tunnettu alkoholijuomamerkki. Alun perin yhtiön perusti 1860-luvulla*Pjotr Smirnov*Moskovassa.
pöhlä mutta silti positiivinen.
Tää olikin mielenkiintoista https://fi.wikipedia.org/wiki/Smirnoff
jep toki myyty on vissii tuoki brändi..
Juoman nimeä en muista,mutta numero oli 4711.
Täås ei kuule naurata enää yhtään. Konjakki,viski närästää ihan kympillä. Vesi melkeen valuu suusta. Rennietä vetänny jus levyn,et sais ees jotain juotua. Gin tonicilla nyt menty ja aattelin vetää Rusty nailin ihan kokeeks kun pahimmat polttelut on menny ohi.
Koskaan en muista juoneeni... Meneekö siitä helpostikin muisti? Siis tuosta 4711 juomasta...
Russian standardia tai Stolishnojaa :cheers:
Voi perhana on tylsää[emoji53] telkusta tulee uusintoja ja ei jaksa enää touhuta mitään.
Mä tykkään vaan limuviinoista. Ja kaikkein eniten Baileysista, jota kuulemma virheellisesti sanon valkovenäläiseksi. Mutta eiks se oo kun siihen maitoa ja jäitä lisää. :rolleyes:
Minä sanon silti valkovenäläiseksi kun oon tottunut :teaching: :lol: Oon tehnyt kyllä valkovenäläisiä Helmi-likööristäkin, ja mikä oudointa nyt kun mietin niin ei baarissa juodut valkovenäläiset mun mielestä eroa maultaan pahemmin tuosta Helmiin tehdystä. :blink: En tiedä miltä kahlua maistuu kun en ole sitä ikinä aikanaan raakana maistanut
perhana jasso ku on metällä ni nyt tekis mieli itekki käydä mettästään paisti. nivalaan pitäs lähteä mettälle pia.
oi äiti maa. mennäänkö ruispellossa?
Saakohan Ruuskanen kepin viskonnassa mitalin, vai onko paikat niin rikki ettei pysty kunnolla heittämään?
Enpä ole noita kisoja seurannut, tuon keihäsfinaalin voisi varmaan katsoa jos siihen aikaan vielä kukkuu hereillä...
Kyllä se pitää katsella, siellä on vaan kova ryhmä vastassa. Tosin eipä näiltä kisoilta ole paljon odotuksia ollut.......