Yyteri kyllä hieno mesta, toista on Pori :laugh:
Printable View
Yyteri kyllä hieno mesta, toista on Pori :laugh:
Hyh hyh, olipas kylymä tunteroinen katselmoida kattoja. Meinas munat jo jäätyä tuolla viimassa.
Mitäs tuo niinku käytännössä aiheuttaa vai aiheuttaako mitään ?
http://www.who.int/fctc/mediacentre/...otcolspain/en/
En mä oikein Porista kaupunkina osaa sanoa, vaikka tulee yleensä muutaman kerran kesässä käytyä Yyterissä niin en silti kaupungilla pyöri. Mikkolan jättiprismasta tulee napattua aina matkan varrella naposteltavaa (karkkia ja muumi/smurffilimsaa) rannalle ja jotain hömppäluettavaa. Kallon kallioilla tai Reposaaressa tulee sitten yleensä käytyä järsimässä jotain patonkia kun hiekka eväissä ei ole kovin mieltä nostattavaa. :D Näiden perusteella Pori on ihana paikka, kun siellä on noin upeita paikkoja.
On kyllä hienoja mestoja :)
Kerran tuli ajeltua saariston kautta Merikarvialle, Ahlainen ja mitäs muuta siinä sitten onkin. Aivan helvetin hienoa aluetta jos tykkää maakunnissa kieppua autolla :thumbsup:
Pori on näin Kankaanpäästä lähtöisin olevalle syntinen mesta. :rolleyes:
WHO haluaa vain turvata Ison Tupakan ja Ison Valtion tuotot, kansanterveydellä tuon kanssa ei ole mitään tekemistä.
Road tripit on huippua kesäisin. :thumbup: Mä tykkään eniten laivasta ihailla Turun ja Tukholman saaristoa. Vai että sellainen suhde kankaanpääläisillä Poriin. :laugh: On muuten jännä juttu kun mun heppailupaikka on Huittisissa, niin ainakin tallilla tyyliin kaikki sanoo että kun lähtevät shoppailemaan niin menevät Tampereelle eikä Poriin vaikka Poriin olisi lyhyempi matka. :D
Niin justiin.
On siellä sentään Ege kebab. [emoji9]
Naggimaa roks
Onko Nakkila niin pieni paikka että siellä kaikki tuntee toisensa? :D
Ei tää ny mikää rauma oo. Siirtolaisena tänne saapunut kaukaisista pohjoissatakunnan erämaista
Dodii akussa hapot sisällä ja koneeseen laitettu paikoilleen
Jos tunnin päästä löis koneen laulamaan [emoji106]
Tuli fasebookissa vastaan niin pitää pistää ässälle :D
Eräänä yönä murtovaras murtautui taloon. Hän katseli taskulampun valossa
ympärilleen etsien arvoesineitä. Juuri kun hän oli nostamassa CD soitinta
säkkiinsä, kaikui pimeydestä outo ääni sanoen: "Jeesus katselee Sinua".
Murtovaras sai melkein sydänkohtauksen, sammutti taskulamppunsa ja
jähmettyi paikalleen. Kun hetkeen ei kuulunut mitään, jatkoi hän etsimistään. Juuri kun hän oli irrottamassa stereon johtoja, kuului pimeydestä kirkas ääni:
"Jeesus katselee Sinua".
Täysin sekopäisenä pelosta, murtovaras alkoi katsella taskulampun valossa ympärilleen etsien äänen alkuperää. Lopulta taskulampun valokeila osui huoneen nurkassa olevaan papukaijanhäkkiin.
"Sinäkö puhuit äsken?", murtovaras kysyi papukaijalta.
"Minä se olin", papukaija tunnusti, "Yritän vain varoittaa sinua".
Murtovaras rentoutui: "Varoittaa minua, kuka sinä oikein luulet olevasi."
"Mooses", vastasi papukaija.
"Mooses", murtovaras nauroi, "Minkälaiset ihmiset antavat papukaijalleen
nimeksi Mooses?"
"Sellaiset, jotka antavat rotweilerilleen nimeksi Jeesus", vastasi papukaija.
Mää vaaveli varmaa menisi pyytää rapsutusta tai herkkupaloja :)
Ei vaa se on aikas epäileväinen jos on uusi naama [emoji251]
Minä en oikein ymmärrä sitä miksi jotkun on niin muna pystyssä "kurkkutuntumaan". Eihän aikoinaan tupakkallakaan ollu raastavaa kurkkutuntumaa niin miksi se pitää olla höyryttelyssä :thinking:
Maku ratkaisee täällä
Sen olen laittanut merkille että "kaiffari" tyylisillä atoilla paskakin neste on ok makusta :)
Kyllä vähintään sama kurkkutuntuma pitää olla ku tupakassa.
Kuumaa löylyä täytyy olla nykyään.
Kyllä varmasti mutta mukavasti potkii tämä Misteri 2mg:n nesteelläkin :D
Kyllä mulla sätkät otti kurkkuun? Ehkä jos jotain valkosta mallua tai harmaata smarttia erehty polttamaan niin nehän oli ku ois pilliä imeny.
Vihreetä lämäriä ja mallua ite imuttelin ja en kyllä muista, että sen ihmeempiä olis ollu tai no ehkä jos oli kipeenä.
Lasten tupakkaa nuo vihreet :lol:
Sininen lm otti mukavasti kurkkuun. Varsinkin aamun ensimmäinen
Onneksi nyt saa eri mauilla saman aikaan kun niksat enää 1-2mg /ml
No punanen maistukin ihan paskalle :sleep: