:)
Printable View
:)
Kakkonen paras... ja tämä kommentti siis liittyy noihin Mad Max elokuviin :D
Väsäsin vähän Chrono Triggeriä vaskille ja lyöjille. Kertokaahan tyypit vähän mielipidettänne tästä:
https://www.dropbox.com/s/4827gwahzn...rono2.mp3?dl=0
Tuo ei siis ole DAWilla väsätty vaan ihan suoraan nuotinkirjoitusohjelmasta.
No mulla on kuulokäyrä vielä ihan ok, mutta tinnitus ei ole kiva.
14-kesäisenä olin Houtskarissa big band -kurssilla, jossa oli mukana soittamassa perkeleen hyvä leadtrumpetisti Jan Kohlin. Minä typeränä en ottanut korvatulppia mukaan, ja keikalla soitti suoraan korvan juuressa "balls to the wall" -meiningillä. Onneksi taskussa oli hieman käsipaperia niin siitä sai tehtyä pikku tupot korviin vähän suojaamaan. Korvat helisi sen keikan jälkeen pari päivää ja pienenpieni tinnitus alkoi siitä.
Itselläni kuulokäyrässä on paha droppi 1-2 kilohertsin tienoilla, eli suurin piirtein niillä kohdin, mihin kuultavan puheen selkeys perustuu. Liikaa teiniaikojen treenejä liian suurilla äänenvoimakkuuksilla ja liian pienissä huoneissa. Asiaa ei varmaan ole auttanut nuoruuden kesätyöt raksalla: piikkaamista ilman kuulosuojaimia, koska eihän tosimies moisia käytä:mellow:
Paavo hei osta Eleaf Lemo jos lasitankillinen tankkiato kiinnostaa :)
Ja, myönnettäköön: tätä tuli junnuna tuijotettua:
http://youtu.be/Cl_lN_pt8Dw
E. Ja tämä viesti siis Kuiposelle... :)
On mulla Mister 510 :D Ja siis mulla on myös Misterin akkuputki, hybridinä kun ajelee niin ei puutu ku nappi...
Joo, ostan Geneltä napin! :lol:
Kyllä mä Geneä lähestyn kun rahatilanne sallii.
Ei, vaan Gene lähestyy sua... takaapäin ;)
Melkein voisin sulle korruptiolahjana heittää, mutta varaputki täytyy olla aina jemmassa.
Nyt on kyllä hetken aikaa ollu jo semmonen olo että entä jos lopettas höyryttelyn kokonaan... Tosin se varmaan johtuu kyllästymisestä tuohon Harvest Berryyn :D Kunhan Jalmari kypsyy ja jonkun uuden nesteen vielä löytää niin taas maistuu
Maun takiako höyryttelet?
No taitaa olla tapa, pari vuorokautta olin oikeestaan kokonaan ilman kun oli se kuume + kurkkukipu eikä tehny ees tiukkaa. Jos ois vaan pahanmakuset nesteet niin varmasti ois tullu lopetettua jo ajat sitten.
Alusta lähtien Hangsenin vesimelonia :blink:
Itse olen koukussa nikotiinin tuomaan skarppiusboostiin. Duunia tehdessä tulee höyryteltyä aika aggressiivisesti breikkien välillä. Oon jopa miettinyt että siirtyisi vähän vahvempiin nesteisiin niin ei menisi niin tolkutonta määrää liemiä.
Vahvempiin ei kyllä pystyis menemään :D Kurkkutuntuma on nytkin välillä aika karsee, pitäs vissiin 3mg:stä mennä alemmas.
Ja niin, onhan tämä makujen keksiminenkin kivaa. Sitä ei oikein nollaniksoilla pysty harrastamaan kun maku muuttuu radikaalisti jos niksat jättää pois.
Sitä nykyään ihmettelee miten pystyi vetämään niitä 24 mg liemiä. Hyhhyh... nyt kun vetäisisi yhdet hatsit niin ruokalistalla olisi keuhkoraastetta.
Siihen aikaan tosin pärjäsi hyvin 8 watilla.
Joo :D Eipä tullut mieleenkään että tupakkamerkkiä ois pitänyt vaihtaa miedompaan kun kurkkutuntumaa on liikaa...
No okei, siinä vaiheessa kun siirryin aikoinani valmiista tupakasta sätkiin vaihdoin punaisesta siniseen. Jotenki tuntu että punasessa sätkätupakassa oli paljon enemmän potkua.
Huomenta, kaikki työn Orjat.:mellow: Tai muuten vain.:)
Huomenta huomenna :yawn:
Perkele ku rupesin haukottelemaan kun näin tuon larman hymiön :D Vielä pitäis 3 tuntia hereillä jaksaa
No mikäs 3 tunnin päästä???
No ku pitää kolmen vartin päästä lähtee liikenteeseen niin en oo nukkunu ollenkaan (ei ois parin tunnin unissa ollu järkee) ja kaheksalta oon takas kotona. Sitten muutaman tunnin tirsat.
*haukotus* en meinaa saada silmiä taas mitenkään auki, vaikee herätys tänään *haukotus*
Kohta pääsee töihin. :yeah:
Töitä tehty koko yö, piti koodata että pysyy hereillä :lol:
Heh. Miks ei yöllä nukuta? Eipä silti. Mulla kääntyy rytmi äkkiä niin, et valvoo yöt.:crying:
Maistuupas kahvi taas hyvälle. Pääsee herättelemään ihmiset Kerrostalossa.:lol:
Saatana ku oli taas bussit myöhässä, kerkes jäätymään pysäkillä X-( Nyt muutamaks tunniks nukkumaan :yawn:
Ahh ihanaa, asensin tapatalkin 4.9.5 version takasin. Se uus oli jotain ihan täyttä kuraa.
Eilen 4 setuppia kolmeen tuntiin ja löytyi yöllä vihdoinkin hyvä. Pirtelö uuteen testiin, kun muut nesteet aineki muuttuivat vain parempaan suuntaan. :cool:
Jos lähtis poriin kaupoille
AAA TULISPA KESÄ! PORI! YYTERI <3 Ja Turruust pitää lähtee laivalle