Älä oo noi julma
Ajattele ny kun se tapittaa ulkona parta hileessä ja nenästä roikkuu puikot...
Katsoo suoraan sinun silmiisi "koiranpentu" katseella ja kysyy "saanko edes tipan vettä"
Printable View
Jumankekka Tuittu tuli takaisin.:thumbup:
Höh..Väsy iskee ja eikun nukkumaan.:yawn:
Ne on tottunu...
Huh huh taas onneksi olen persaukinen opiskelija koska muuten olisin heti huomen aamulla marssinut pankkineidon juttusille. Oli tänään valoissa vieressä a6 diudi 3.0tdi Q ja voi pojat kun siitä lähettiin valojen vaihtuessa, just pääsin risteyksen yli pasuunalla kun audimies painoi jo seuraavien valojen ohi kaikki 4 pyörää pikkusen sututtaen.
No miksi et tee?
Mistä 2mm vaijerista vai ?
Tiiä miten hyvä olis :D
Ei kai ne mitään jos ei ole kokkelia samassa tilauksessa.
Pirtelö 20 % ei kyllä toimi, tosin huomenna 3 päivää muhinut vasta. :thinking:
Ei se maku paljoo siitä enää muutu. Mansikka nousee ihan aavistuksen enemmän esiin mutta siinäpä se...
Joko kaikki sammu? Kuudelta pitää olla ovesta ulkona niin aattelin mennä samoilla silmillä, kotona jo kaheksalta niin sit voi ottaa tirsat :D
Ei väsytä vieläkään.
Pikkusen väsyttää mutta tiedän että jos nyt meen sänkyyn niin ei oo toivoakaan että pääsen 5.45 ylös :lol: Töitä voi onneksi tehdä yölläkin
113 db extra-loud alarm
Tuolla ku kaks viikkoa heräät niin sitten tosiaan tarvitkin sitä shakeria kun kuulo on mennyt :lol:
On jo alkanut mennä hieman, ja kolmas vuosikymmen vasta aloitettu. Ei siis kellon takia vaan ihanien trumpetistien ja lyömäsoittajien.
Oon luopunu ideasta nukkua yöllä! Lääkäris pitöis käydä mutku ei koskaa jaksa soittaa!
Mullakin se luonnollinen rytmi ois valvoa yöt ja nukkua päivät. Ehkä joskus yhteiskunta menee vielä siihen 24/7 elämiseen ettei kaiken tartte tapahtua kello 8-16 välillä.
Siitähän on tulossa uusikin
Voisin veikata että tuo tuleva Mad Max on kolmostakin huonompi.
Ei voi olla :D
Jos olen väärässä niin lähetän pari lestiä pirtelöä :D