Kaatiksella kuhisee kun lokit kyärää parhaat päältä.
Printable View
Kaatiksella kuhisee kun lokit kyärää parhaat päältä.
Vittuilu on herkkää taidetta.
Tässä nyt mitään kääpiä ruveta jyrsimään.
Auttaako kääpä potenssiin? [emoji12]..huumorin puuteko iskeny foorumiin kun joutavas kuhinaa.[emoji1]
Mikä vain toimii, jos usko on luja.
Mistä te saatte noita uusia hymiöitä?
Tapatalkkiin tullut ainakin uusia.
Ah. Enhän minä ole hoksannut katsoa kun niin harvoin sitä käytän.
Saiskos ne hymiöt TapaTalkiin jollain addon:illa?
:oops
Siis ilman, että tarvii syöttää merkkiyhdistelmää.
Olikohan OT-aiheen perustaminen aikoinaan virhe? :thinking:Toisaalta monet jutut on ollut ihan ok, mutta nykyinen meno ei itseäni miellytä ja siksi pitäydyn enemmän niissä aiheissa, joissa tolkun miehet keskustelevat muilla kuin kuvilla ja vittuilulla.
ktdd, tässä kans hymiö: http://www.freesmileys.org/custom/im...at!%5E_%5E.gif
Lähinnä nuo aloittelijaystävälliset laitteet pitäisi laittaa uusiksi.
Jokaisesta tutoriaali videolla stickyksi lukolla ja sitten erillinen höpinäketju perään.
Nykypäivänä on helppoa siirtää vitutus näppäimistöllä teksti muodossa koneella ja painaa lähetä nappia
Livenä ollaa nurkassa hiljaan ja kyhnötetään mutta kun tekstipäätten eteen päästään niin piru on irti :sarcasm:
Mukavampihan tuo kyllä ois jos tuosta vittuilusta pääsisi eroon. Leikkimielinen naljailu on jees mutta siinä vaiheessa kun menee henkilökohtaisuuksiin niin pitäis pistää kone kiinni.
Samaa mieltä patrickin kanssa "leikki mielinen" kuuluu normaalin ihmisin kuvioihin
Jos vittuilun on pakko mennä henk koht juttuihin ihminen siirtynyt silloin heikkoon tilaan kun ei keksi mitään "kivaa" läppää vaan ylittänyt sen rajan
Muutenkin olen laittanut merkille että joku ihme masis kausi menossa ihmisillä nyt höllätään sitä pipoa ja pidetään hauskaa tämän harrastuksen parissa OK ?
Kiitos ja anteeksi vuodatus :hatsoff:
Pieni lämpöaalto pistää mielet sekaisin :unsure: Hienoo et kerrankin tarkenee vaikka töissä saakin hikoilla :wheee:
Helteellä on varmasti oma osansa, mä oon ainaki ku perseelle ammuttu karhu ku on koko ajan niin pirun kuuma X-( Viikonlopulle oli luvattu jo +30 mutta se on onneks laskenu jo parilla asteella.
Keksitään vaan tekosyitä
Talvella on kylmä
Kesällä on kuuma
Syksyllä ja Keväällä on märkää / pimeetä ja pelottaa
Tervetuloa sulan metallin pariin täällä on aina liian kuuma
Talvella on kivaa kun naama palaa ja perse jäätyy :)
Mä en ikinä valita keväällä/syksyllä/talvella. Ennen valitin talvella mutta 2010 kesän jälkeen päätin että ikinä en enää itke jos on kylmä. Kylmää vastaan on helppo tapella ku pistää lisää vaatetta.
Ja kesällä ku ottaa vaatteita pois :)
Mutta vaatteiden lisäämisellä ei ole rajaa, jos haluat niin voit pistää vaikka 9 kerrosta päälle ja lähteä ulos - ei varmasti tule kylmä.
Mitäs sitten kesällä teet kun on kaikki vaatteet heitetty? Ei siinä oikein ulos voi lähteä :D