haagasta ainaki puhuitte :D kuka ryöstöstä puhui?
Tykätään kaikesta mutta silti joka toisesta ;)
Printable View
asiasta toisee onko kellää suositells hyvää yksityistä lekuris. ei enää oikee luotto toimi arvaskeskuksiin
Tykätään kaikesta mutta silti joka toisesta ;)
Riblareiska :lol:
Tämä on muuten täyttä skeidaa, mä lähetin taistelupeikolle mun kännyn numeron en mitään muita yhteystietoja. Peikko taas ei lähettäny mulle mitään tietoja vaikka näin forkalle kirjoitti. Eka viestini tosin ei sisältäny muuta kun typerän viestin ilman mitään numeroa. Minähän en peikkoa snäkärille haastanut vaan hän haastoi minut ja mä vastasin haasteeseen. Jolloin peikon puntit alkoi tutista ja näinollen haaste oli sama kuin olisi muniin puhallellu:lol:
Sehän ei ollut mikään paivän tarjous vaan jos peikosta joskus tuntuu et nyt löytyy uskallusta niin yhteyttä vaan, mielelläni väännän häntä vähän nenästä:evil:
Onkohan muuten Temonen vielä elossa?
Laittakaas kumpikin @naamis ja @rokuli, kuvakaappaus viesteistä. Tietty osan voi mustata ettei kaikki yhteystiedot näy. Nähdään puhuuko joku paskaa!
Mun veikkaus on että molemmat :thinking:
Ehkä se taistelu kaatui siihen että kumpikaan ei krapulakännissä löytänyt olemattomalle paikalle.
Vai onko se nakkikioski siellä?
Etäviestimien kautta sovitut tappelut tuli kielletyksi 15.8 lähtien.
joo pitänee heitä lähestyä ja kysellä hintoja. pitkään johtunut munuais ongelma johtuukin nyt kasvaimesta jota kummallisista syistä ole muka näkynyt ultraäänessä ja kaikissa tutkimuksissa mitä tehty arvauskeskuksessa. otin yhteyttä vakuutukseen ja heiltä sain luvan valita aseman.
Oliko täällä joskus juttua fillareista ja kellon soittamisesta??
Pyöräraivo repesi Helsingissä: Nainen soitti kelloa ennen ohitusta - tuulipukumies pysäytti ja kuristi
Kielletään tuulipuvut.
ei kielletä!
Mulla kun ei ole tapana todistella mitään mitä olen kenellekkin ysärillä kirjotellu niin enpähän jaksa mitään tänne pasteilla. Peikko voi halutessaan laittaa ne mun hälle lähettämät viestit tänne näkösälle jos niikseen tulee, kunhan jättää sen mun numeron laittamatta. En halua mitään pervopuheluita kännyyni. Ja peikko kun ei mulle ainootakaan viestiä laittanu niin sellasta on vähän vaikea tänne pastee :laugh:
Mulla kyllä on jo sun numero, että peli on jo menetetty.
Kohta taas puhelin soi, niin pupu taas vähän läähättää.
Joo on se mullakin, huutelit sitä jossain niin että kaikki näki. Ja en oo varma laitoitko mullekkin sen joskus viestinä.
Saako muuten jostain litran pottuja 20mg nestettä?
Ihan julkinen numero se on joten ei mitään hätää herrat, toivon kuitenkin että teistä ei löydy sen vertaa perverssiä pipipäätä et alkaisitte häirikömään vihaksi asti.
Tältäkin forkalta varmasti löytyy sen verran pipipäitä jotka voi vaikka tehdä vittuuksittaan häiriösoittoja keskellä yötä ja sehän ei ole kenestäkään kivaa.
Ja mä huutelin sitä joskus kännipäissään teidän kannulla jotenka ei niitä näkijöitä kovin montaa ollu :D
joo sitä toivotaan itsekkin. meni vaan roti tuohon arvauskeskuksen touhuun kun sataa eri diagnoosia ja sitten joka kuukaus dialyysissä vai mikä tämän nimi nyt on.. ja ei mtn apua. onneks tuo kasvain on vielä alle golfpallon kokoinen joten siksi soitin vakuutukseen ja sieltä homma ok. täytyy kyllä turvaan olla tyytyväinen. jaxuhalit :D
ON tuo messinkipeto vaan kiva :3 sain myös mukaan meshiä ja ns. kiillottus palikan :3 !
Jaksamisia VapeTrixille! Toivotaan että kasvain olisi vaan kysta tms. harmiton.
thäänks! joo sitä odotellessa. muuten tuo ei mua haittaa mut ku käy vessas välillä ni tuntuu et joku puukottais. no noita patteja olis varmaa 100x lisää jos polttaisin viel 3 askia mallua päivässä. no mut positiivisin tuntei eteenpäin! ja eniten tulee positiivista oloa ku paino tippunu ja pystyy lenkkeilemään :)
No mielummin vaikka tyhmä ja idiootti kuin velliperse puskista huutelija. Mistäs mä voin tietää missä mielentilassa herra taistelija huutelee noita haasteitansa, mä vastaan omalla tavalla. Sillä toisella jannulla tuskin on mitään tekemistä mun kanssa jotenka mitä väliä vaikka olis jakanu numeroansa jokaiselle. Kyllä se minunkin numero on annettu jokaiselle jonka kanssa olen aikoinaan kauppoja tehny, moni jopa kahvilla tai vähintään ovella käyny kaupat tekemässä.
Ensi purasu tälle syssylle
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f8c2985fa8.jpg
Ei tää tietenkään tänne kuulu
https://www.youtube.com/watch?v=ebAKoRcYFTA
I Like You, I Love You with English Sub - Kagamine Rin - す..す..すき大すき - HQ
VapeTrix tsempit täältä myös, toivotaan parasta ja pelätään pahinta :)
Oho kone on suorassa, mutta rengas on vinossa.
ai se pui jo timoteitä