Johtuisko siitä, että olet oppinu itse tekemään parempia ja selvisi että paskaahan se.
Printable View
En oo vielä onnistunu tekemään Harvest Berryä parempaa nestettä :D
Saatana huomenna ois taas koulutus loppupäivästä.
Joku putkenpätkä ja tippi on jopa saapunu tänään aamulla ulkomaanterminaaliin, no nyt se arvatenki makaa siellä sen viikon.
PASKAA !
Ei herrajumala jos joutus tekemään 8-16 duunia niin tappaisin itseni
Eihän kukaa tuollaista persevuoroa voi tehdä
Onneksi duunit 7-15 :D..Aamulla hiljaista ja iltapäivästä pääsee ennen muita salille rauhassa reenaileen :)
:love:
Sohitaampas vähän tunkiota: Kertookas mulle, et mikä vittu noissa itsekasatuissa boxeissa maksaa noin homona? Siis kyseessä on perus neliskantti boxi, sisällä joku hyllytavara piireistä, joku akkupidike, perus tactilea tms nappina ja 510 liitin. Kasaus vähän sinnepäin ja hintaa pidetään enemmän kuin uudella vapohailla:facepalm:. Siis ymmärrän jos se boxi on ite suunniteltu/sorvautettu/vuoltu ja hiottu uniikki laitos, silloin siinä on jotain maksamisen arvoista edes teoriassa.
Kai siinä työllekin pitää hintaa laskea?
Tekeekö joku työtä rahasta muka ?
Itse ainakin käyn töissä ruokapalkalla :)
Olen pohtinut samaa mitä Reivi ja tullut vaan tulokseen, että ei se tyhmä ole joka pyytää..
Mitä, mainittiinko täällä se jumalainen boksi modi :thinking:
Itse kyllä muistelisin että siitä saumasta mahtui pikkulinnut lentämään läpi. Harmi kun tuota pintaa ei saa kameraan ikuistettua, oli nimittäin pikkusen karhea "paikoitellen" tuo boxin puuosa.
Laitetaan nyt tämäkin vanha kuva taas vaihteeksi
Liite 20069
Ei se huono saavutus ole jos yhdeltä kyljeltä 4 erikohtaa paistaa läpi
Jokuhan (en muista kuka, ei kuitenkaan ollut Wapari) tuota puolusteli että onpahan ainakin uniikki ja käsintehdyn näkönen ja vaikka mitä paskaa :D
Tähän kun sais vielä jatkoksi kuvat rottaboxin sisuksista niin päivän huumori kiintiö olis täynnä :D
Jos saan huomenna lappuun 10v virtaa lisään lupaan ostaa uuden modin itselleni palkinnoksi
Jos reppaan ostan vitukseen modin :)
Ja akun vaihto..... Voi helvetti mikä savotta siinä oli tuohon palikkaan. Pohjakorkin sovitus oli niin tiukka että tuossa ei pystynyt käyttämään kun yhtä flat top akkua ja sekin piti survoa niin että plussan lätkä menee lyttyyn ja miinuspäähän tulee pieni monttu. Kai sekin menee sitten siihen käsityön uniikkiuteen mittojen suhteen. Akkujahan mulla ei ollut kun vissiin 8 erilaista mitä kokeilin.
:laugh: Niin tai näin saat modin ;)
Eikä sitä kortilla ajeta eikä myöskään räjäytellä:D
-s- paukku 4000:hatsoff:
Itsellä ensi kuussa menee tulityökortti vanhaksi, 4 vai 5 kerta kurssille:D. Jospa on palavien materiaalien koostumukset muuttunet ja sammuttimien väri eri. Johan siinä asiaa 8 tunniksi:D
Oon miettinyt usein, että jos selkärankaa lyhennettäis puolen metriä niin voisin alkaa kouluttaa noita "lupa" lappuja. Maailman turhinta kuraa. :eek:
Tnx tnx jihuuuuu !!!!!
Juu itsellä mennyt vanhaksi tarvis kuulemma mennä sinnekin joskus :)
Sitten olis se vihreekin kortti vielä
Koulutuksesta -> Koulutuksee -> Koulutukseen
Joku keksinyt hyvän rahastuksen kyllä pakko myöntää [emoji106]
ei jaksanu livenä kun ekan tunnin. keikko tippu jäähän ni peukku oli suussa ja kuola tyynyllä. :yeah:
Teemu Selänteen pelipaita jäädytettiin viime yönä - katso koko tapahtuma - Katso videot - ISTV
Totta pitää olla korttipakan kokoinen pinkka kortteja että pääsee tekemään töitä. Vaikka pelkkä jokeri riittäisi kun se on mikä kortti vaan:D