Sama täällä 10 watilla gummyä. 18490 + kick ja akku (AW IMR) kestää yhden 27 mm Odysseus tankillisen. No voi joskus loppua sillai, et on viel nestettä hiukan jäljellä, mut kutakuinkin. Kontaktit puhtaat?
Printable View
Kaveri kävi koiransa kanssa ELL:ssä, koiralla taas kerran hiiva korvissa. ELL antoi tippoja ja kapseleita. Mullakin on joillain koirilla tota hiivaa ollut, eikä koskaan ole saatu kuin tippoja. Niitten kanssa pääsee yleensä hetkeksi oireista eroon, ja jonkun ajan päästä hiiva rehottaa jälleen. On koitettu ruokavaliota, ja sitä sun tätä. Pitääköhän sitä siirtyä kalliimmalta klinikalta halvemmalle maalaisELL:lle. Jos niillä on enempi tota maalaisjärkeä. Tääkin maalaisELL antoi hyviä ohjeita kotiruokavalion noudattamiseen. Alkuun kaikki viljat pois, monipuolisesti lihaa, luita ja kasviksia, ei kuitenkin porkkanaa, perunoita tai omenia. Jatkossa voi sitten kokeilla eliminaatiodieettiä, kun koiran korvat ja muukin rapsettelu saadaan kuriin. Kala päätyi kiellettyjen aineiden listalle viikon dieetin jälkeen, kun koira edelleen kutisi.
KlinikkaELL yritti mulle tammikuussa väkisten tuputtaa niitten "erinomaista" dieettiruokaa. Uskoi lopulta että mä en huoli. Ja sillä oli jopa jonkun asteinen käsitys kotiruokinnastakin, hyväksyi mun ehdottaman dieettiruokalistan pienillä muutoksilla. Sillä kertaa ei ollut kyseessä hiiva, vaan sitkeä ripuli, joka tuli ja meni. Rempsu on normaalisti rautamaha (on syytäkin, ottaen huomioon että se vetää naamariinsa ihan mitä tahansa.) Joten kun ripuli tulee ja menee useita viikkoja, apteekin lääkkeet eivät auta, niin jotain muuta siihen piti saada. Mene ja tiedä mistä oli kyse, mutta Tylasin kuuri ratkaisi ongelman. Eipä ELL:llä kokeissakaan mitään näkynyt, veriarvot kaikki ok, röngtgenissä kaikki ok. No tulipa vanhenevalle koiralle suoritettua perusteellisempi tarkastus. Mutta, kun koiran yleiskunto oli hyvä, ruokahalu kohdallaan, niin yhtä hyvin tylasin kuuri olisi riittänyt. Ja tullut halvemmaksi. No onhan mulla vakuutus. Mutta tälläiset "turhat laskut" nostaa meidän kaikkien koiranomistajien vakuutusmaksuja. Se on vaan hiukka huono väittää vastaan ELL:lle. Paitsi dieettiruokavaliossa.
Tarjottiin mulle aiemminkin "allergiaruokaa" kun valitin että koirat rapsuttelee. Sillä kertaa tutkittavana oli kans yks kroonikko hiivakorva. (Koiraa ei sen kummemmin tutkittu, muuta kuin korva). Kaveri löysi sitten vähän myöhemmin omasta valkoisesta koirastaan täin, mäkin hain täilääkkeet, ja siihen loppui meilläkin rapsuttelu. Sillä kertaa en suostunut kokeilemaan myöskään dieettiruokia. Mä en usko että kaksi eri ikäistä, aikuista koiraa saisivat yht äkkiä aivan samaan aikaan ruoka-aineallergian.
Kaverin koira söi noita dieettiruokia, uraattivirtsakiviruokia. Niihin se sitten melkein kuolikin. Kun ei meinaan maha kestänyt niitä. Sisätauti- ELL:llä ei ollut mitään käsitystä kotiruokavaliosta tohon vaivaan. Kaveri mulle itki, mä sille annoin vähän vihjeitä mitä toinen kaveri oli koiralleen syöttänyt vastaavaan vaivaan + allinopuriini. Kaveri sen jälkeen soitti maalaisELL:lle, joka otti selvää ja antoi ohjeet kotiruokadieettiin. + allopuriini-reseptin ja annosteluohjeet. Niitten kanssa koira sai lisäaikaa elämälleen. Loppui sitten jatkuva piereskelykin.
Mitä mä olen muutamaltakin kaverilta kuullut noista virtsakiviruuista, kaikilla on ollut ongelmia niitten kanssa. Vähintäänkin koira piereskelee jatkuvasti, pahimmillaan pakki on koko ajan sekaisin. Ja pidemmällä käytöllä sitten mahahaava/vatsakalvontulehdus.
Mulla onneksi toi vanhempi koiruus on pärjännyt hyvin noilla 2 kyynärillään. Nyt jos tulee märkä, kolea syksy, huolestuttaa mitä tapahtuu. Nää viimeiset kylmät, kuivat talvet ei ole tarvinnut kuin satunnaista kipulääkitystä. Mutta kolea keli pahentaa heti tilannetta. Onneksi tänä päivänä noi kipulääkkeet on parantuneet. Nivelrikkoonkin on saatavilla vatsaystävällisempiä kipulääkkeitä.
Ei ahdista sitten vielä tarpeeksi,joskus tuli ajeltua prätkällä stadista haaparantaan ja samantien takaisin kun nuuskat pääsi loppumaan,v....vieläkin :D
Aamu on pilalla. Suihkusta ei tullu lämmintä vettä.
Edelleen ärsyttää Itellan hitaus!
Lähetys tullut tänään klo 07:48:38 lentoasemalle, mutta eivät vieläkään ole saaneet sitä liikkumaan n.10 kilometriä tuohon lähipostiin.. :D
Voi helvetti noiden kiinalaisten kanssa. Nyt loppui niiden kanssa asiointi.
DealExtreme: Tilasin 4 paria TrustFire 14500 pattereita. Tilauksen käsittely kesti 3vk jota seurasi 2vk postikyyditys.
PriceAngels: Tilasin 4 paria TrustFire 14500 pattereita. Tilauksen käsittely kesti 2pv, postikyyditys 2vk, ja kun avasin paketin sisällä oli UltraFire pattereita......
ARGH!
Edit: Ja nää ultrafiret on pidempiä kuin trustfiret. ei mahdu AA patterikoteloon.....
Topfieldin digiboksi laukes... Kuumeisesti ettimään kuittia kun sellainen mielikuva oli että pari vuotta (2v takuu) sitten juurikin ostin sen. Kuitti löytyi 3 tunnin ettimisen jälkeen ja ostettu 14.9 JES!!!
Sitten kun katto vähän tarkemmin kuittia niin vuonna 2009... VOI V***U!! Sinne menee taas ihan turhuuteen euroja että saa tuon taikalaatikon taustalle kohisemaan.
Topparin digiboxiin ne virtalähteen konkat mitkä sieltä lahoo niin maksaa abaut 10 € jos kaikki vaihtaa
Itse tein saman operaation (maximum kylläkin).. Bebekiltä hain tarvikkeet :)
C2 , C4=10V 2200uF kapea 10mm
C3 , C5=10V 1000uF
C7,C8,C13,C15=50V 22uF
C9=25V 1000uF kapea 10mm
C10=25V 470uF
C11=16V 220uF, tilalle 25V 220uF
PC9,C12,C14=50V 47uF
C19=16V 470uF
nimetön=50V 1uF,tilalle 100V 1uF
Kuukkeliin vaan hakua niin ostoslista löytynee kyllä.
otin vastaavasta kapineesta kovalevyn irti ja heitin lopun boksin SERriin.
formatoin kovalevyn ja laitoin sen täyteen wii:n varmuuskopioita.
i sense so much win in this.
:D :D :D
maailman huonoin boksi, en osta ko. firman tuotteita enää koskaan. fu.
Tän takia hankin itselleni elisa viihteen...
TOsin ihan paska tää boksi mut muuten on kyllä hyvä juttu, kun ei tarvi pelätä takuun umpeutumista.
Kaukosäädin kerran vaihdettu ja boksi kertaalleen :D
Mut tallennus pesee kaikki muut ja muutenkin edullinen liittymä.
http://www.digitalsteam.de/
ei vastaa viesteihin eikä palauta rahoja eikä kai mitään muutakaan :(
Tuolta katsot, mitä vaihdat http://www.stradinno.com/i/index.php...&id=1&Itemid=5
Höyryt aiheuttaa hikan :(
Puolen tunnin hikottelu joka kerta kun pari, kolme imua ottaa :smoke:
Nyt pitää alkaa kyllä laittaan tuo Toppari kuntoon jos noin vähillä kustannuksilla selviää. Kolvi pysyy kyllä kourassa joten siitä se ei jää kiinni
Hitusen nyt nyppii se, että mihinkään menoon ei oikein pääse mukaan, koska YH.
Toisaalta eipä tolle mitään mahda, näillä mennään, mutta hetkittäin se nyppii pahasti.
Mä otan trolli joskus muksun mukaan ja tuun sinne mini-miittiin. Antaa meidän ja lasten leikkiä keskenään. :)
Voi elämä että sitä pitää aina olla niin tanan "suuruuden" hullu. Eihän tota heevetin full size Lavaa yhdistettynä 6ml tankkiin kanneta missään mukana, kele!
Taas menee rahaa ku pitää ostaa joku mini modi johon voi iskee ton 6ml tankin että sitä voi raahata mukana, tana.
Totta :) Mutta 3ml tankki ei riitä ja kun on liikenteessä niin mun rahkeilla mahdoton kuljettaa mukana täyttöputelia. Siks hommasi ton 6ml tankin enkä tajunnut kuin tykki toi yhdistelmä on o_O
No osta parit tankit lisää mukaan. Ongelma ratkennut ja ei tule yhtä kalliiksi.
Duh. Ei käyny mielessäkän moinen :O Kiitti! :)
Tänää ei kyl oo muukaan menny putkeen. Aivan pihalla. Löin safkan mikroon, kuulu pling ja etsin sitä komerosta. Sit haarukkaa hain roskiksesta ja löin veitten mikroon. Joku menny rikki, vissiin liia kauan ollu selvinpäinn tjtjn?
Maanantaina alotin lääkekuurin (antibiootti). Pari päivää jo ollu ihan hirveet sivuvaikutukset! Melkein tekis mieli hakee saikkua töistä... Ja näitä lääkkeitä pitäis ny vetää 3-6kk!! Taidan soittaa maanantaina lääkäriin ja pyytää lähetteen ihan spesialistille. Ei tämmönen oo ihmisen elämää.
Oli sitte big battery Epipemodsilta ostoskorissa ja sitte se saatana ilmoittaa maksuvaiheessa et joku osti sen jo. Perkele!!
Ei jumaliste ne on päätä sekoittavia lääkkeitä, Itse jouduin polvileikkauksen jälkeen kuukauden syömään panacodeja ja tramadoleja yhdisteenä ja täytyy sanoo että olotila oli kun olis unessa mut ei saa unta ja ei jaksa tehdä mitään...
Tramadol on ilmeisesti jonkinsortin heroiiini päätteinen ja panacod on morfiini johdannainen.
Ei tuu kusi, ei keuli mopo ja ei saa unta :laugh:
EI IKINÄ ENÄÄN!
auto paskana :(
Ärsyttää kun keski-ikäinen nainen, jolla lievähkö nasaali...selittää kovaan ääneen n. 15 minuuttia elokuvasta Puhdistus. En voinut paeta paikalta johtuen olosuhteista. Elokuvasta paasaaminen ei siis ollut perinteistä vaan kotikutoista psykologista paskaa...se on niin hienoa kun täysin maallikot arvuuttelee mahdollisia diagnooseja. Nyt se siis varmistui, en aio lukea kirjaa tai katsoa elokuvaa...
p.s. tuolle naiselle terveisiä: "aloin jo vähän vihaamaan sinua, vaikka en edes tunne sinua...niin ärsyttävä olit!"
Ei v'ttu, tyhmät ihmiset, tyhmät ihmiset. Vielä vähän tyhmää tyhmemmät ihmiset. Sekä ihmiset jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken, vaikkei tiedä asiasta mitään. Ihmiset jotka on epäonnistuneita yksilöitä.
Oli sitten pakko polttaa analoginen.. eipä tuo kovin hyvältä maistunut mutta teki mieli kumminkin..
Kotona tilanne sen verran ahdistava että tässä nyt yritän pähkäillä ehdotanko lakanoitten jakoa vai yrittäisikö vielä jaksaa.
Jaksamista sulle. Ikinä ei kannata heittää hanskoja tiskiin ellei ole pakko, eikä silloinkaan lakanoita pidä jakaa vihamielisissä merkeissä. Jos yhdessä on vaikeudet luotu, ne pitää yhdessä pystyä selvittämään. Luovuttaminen ei ole milloinkaan hyvä ratkaisu.
Tsemppiä, aina kannattaa yrittää.
Viisaita sanoja Höyrytoveri, viisaita sanoja.
Tätä nyt vain on jatkunut jo niin kauan ja niitä yrityksiäkin ollut monia.
Lähinnä tuon jälkikasvun takia itse olen viitsinyt yrittää, mutta kun mikään
ei ikinä riitä, mihinkään ei olla tyytyväisiä jos ei se vähintään ylitä naapureiden juttuja x100.
Mutta itse ei olla valmiita tinkimään mistään, eletään kädestä suuhun ja sitten joistain pitäis aina
repäistä tukku kahisevaa ties mihin kun oma tili meni jo ennekun se edes tuli.
Kun ei edes pysty keskustelemaan asioista ilman itkupotkuraivareita..
Niin varmasti kun asiassa on kaksi osapuolista, on myös kaksi syyllistä ja molemmilla oma tarina,
tämä oli minun.