Odottelen magmaa kuumeisena. Täytyy varmaan hommata joku helvetillinen mötikkä sen kanssa. Kunnon 26650 patukka, jonka kanssa vedellään järjettömiä löylyjä.
Printable View
Rakastuin tuon tridentin rööreihin (dual 2.5mm) joten joutuu aidon hommaamaan täs lähitulevaisuudessa :)
Tarjoa Hanukselle vasen kives se Gongestuksesta?
Kuumeessa ootellaan smegmaa :eek: Joo kyl ootelen enemmän lämpimiä kelejä kuin kuumia misuja... Vai miten se meni. Ennemmin hommaan sen 100w mörön ku pesäpallomailan :D
Menee tästä hommasta hohto jos ei voi ihq pikkupikku putkia enää käyttää, joutuu ottaan kohta auton akusta suoraan virtaa et saa coilit hehkumaan kyykkäämättä, coileina käytytään kiukaan vastuksia, puhaltimen kautta letkulla suoraan keuhkoihin.
En minä voi nyt teille 26650 modiks muuttua, ei se maailma pyöri sillä että kaikilla on hirrrrveet höyrypilvet ympärillä :mad:
Kyllä mulla noi sonyn 18650-akut on ajaneet asiansa ihan hyvin. Hybrid connector väliin niin koko on kompakti. Toki kyllähän 26650-akkuja tarvii vaihdella harvemmin.
Töissä saattais kumpupilvistä tulla pientä ihmettelyä ja palovarottimet kiljus tiuhaan tahtiin. Kyl meinaan pärjäillän18650 akuilla myös... tulis se putki perille :mad:
Valkyrie on joistain haukuista huolimatta aivan.saatanan.loistava. Ja erittäinkin kompakti 18650 kokoiseksi. Nappia saapi hiukan modata. Mutta hyvin jaksaa sonyn vtc alemmillakin vastuksilla vääntää. Ärsyttää oikein kun nöyrryin vihdoin ja thomssille luovutin välkkyni :(
Empä oo moista nähny ku kuvis mut tulee melkeen h-y kun sen näkee mut kauneus on katsojan silmässä. Ehkä toi dripperihybridi ei oo se himotuin yhtälö :confused:
Hirrrveitä mörököllejä :o
http://img.tapatalk.com/d/14/03/12/adazu3e5.jpg
Jos illalla kokeilis...
Höyry-nirvana vai helvetti :confused:
greenit saldoilla! :)
Tilattu mut Nisca prkle missä kerhoalennus tai resepti :mad:
http://img.tapatalk.com/d/14/03/13/yma4u9ej.jpg
Mistä aloittaa, uusi sivu käännetty höyryuralla. Olihan tää melkonen pommi meikäläiselle.
Sain väännettyä tohon castleen 0,54 ohmin dualin reilulla bomppulilla, ihan riittävän alhainen vastus 18490 aaweelle. Ensimmäistä kertaa muija tuumas ku katto höyrypilviä et mitä toi tekee meidän kämpälle, tulee pian kosteusvaurioita tommosista usvista :D
Lämmintä höyryä ja sitä piiiisaaaaaa :eek: Ainut mikä pisti silmään oli noi postien ruuvit, pikkasen pelkäsin ettei kierteet pidä mut hyvin siihen sai kanthalit kiinni. Stinkku tulos jenkkilän mantereella vielä mut ens viikolla tulee ja saa lyötyä 18650 akun kiinni ja vähän reilummin purkuvirtaa antavan akun sisuksiin.
En yhtään ihmettele noita hirrrveitä kumpupilviä videoilla kun tälläkin jo saa mökin täyteen usvaa. Puhumattakaan reippaalla pg-vouttoisella nesteellä. Yllättävän hyvin tottu tohon suoraan keuhkoihin-tekniikkaan, niksapitoisuutta en tiedä mikä tos nesteessä on mut kovasti potkii kyllä.
Asianomainen/omaiset mulle tietoo tosta nesteestä, tota pitää saada lisää. Mä tykkään kaikesta vihreestä näköjään :D
Harmittaa kun en Rotaryn kimpasta ottanu smegmaa mut kyllä niitä varmaan kirpoo myyntiinkin suht pian, mä voin poistaa yhden :rolleyes:
Kohta jasso lähtee sun gennyt myyntiin ja rupeet haalimaan drippereitä.
Kokeileppa pluidia tolla atolla ja takaisin gennyihin ei paluuta enää ole.
En taida uskaltaa... Lähtee taas mopo käsistä :confused:
Kai se on koitettava sitäkin. Vaikuttaa vaan pirun koukuttavalta touhulta...
Voin vahvasti suositella pluidia dripperistä. Se maku on jotain niin sanoin-vitun-kuvaamatonta. Niksaa tosin saa olla aika vähän jos kunnon ströpöllä ja isoilla ilmarei'illä ajelee mutta se maku. :love:
Mulla ei pluidia muissa atoissa enää menekään kuin dripperistä koska se on siinä vaan niin uskomattoman täydellinen.