Ja jos näkee jotain kiinnostavaa edullisesti myyntipalstalla niin on melkein pakko ostaa. Ihan sama tartteeko sitä vai ei.:laugh:
Kyllä tämä höyryttely on harrastus.
Printable View
Ja jos näkee jotain kiinnostavaa edullisesti myyntipalstalla niin on melkein pakko ostaa. Ihan sama tartteeko sitä vai ei.:laugh:
Kyllä tämä höyryttely on harrastus.
komppaan edellisiä :D harrastukseksi tämä itellekkin muuttui ja äkkiä :D eka oli viikon verran ego c ---> tesla + pro tank ----> ea + nautilus ---> provari + nautilus ----> voi lukee signaturesta :D
Itse en valitettavasti ihan vielä lukeudu höyryttelijöiden kerhoon, eli vielä palaa analogiset :(
Tilauksia on kuitenkin vetämässä ja tulossa on aloitussettinä perus eGo-T paketti, parit paremmat akut (eGo VV Spinner ja Joyetech ego twist), useampia pulloja nesteitä, XL tankkeja, XL atoja, LR ato, parit laturit... Saattoi olla jotain muutakin vielä, mutta tuossa tärkeimmät :D
Eli kohtuu kattava aloituspaketti tulossa, toivon mukaan ensi viikon alkupuolella jo käytössä :)
Hyvät on alotussetit ja hyvä vaan että otit monta akkua/atoa että ei haittaa vaikka joku lakkaisi toimimasta yhtäkkiä, Noihin egojen nokkaan sopii hyvin puffilta esim semmonen helmallinen 3ml dct tankki. Se peittää ne egokierteet ja on samanpaksuinen kuin egot.
Kartotankkeihin kannattaa hommaa "Cartotank refiller", kartotankin täyttöön semmonen apuväline.
Siitä se pikkuhiljaa lähtee lapasesta :D
Mulla ei vielä hirveästi ole tietoa noista, että mikä mihinkin sopii jne, joten kaikki vinkit on alusta asti tervetulleita :)
Nyt oli tarkoitus ottaa sellainen setti, joka on helppo käyttää ja pääsee sitä kautta hyvin alkuun. Akkuja mulla tosiaan tulee nyt yhteensä 4kpl, eli aloituspaketin 2x650mAh ja sitten nuo jotka tilasin erikseen. USB latureita tulee yhteensä 3kpl ja USB wall adaptereja 3kpl :D Atoja muistaakseni yhteensä neljä, eli aloituspaketin perusatot, sitten ne 2xXL atot ja se LR ato.
Pakkotoiston vapo-osiolla saanut jo jonkin verran hyviä vinkkejä ja kunhan aikaa on niin pitää lukea tätäkin palstaa oikein antaumuksella :)
Jossain vaiheessa kannattaa myös hommata joku drippailuato, sillä käy helposti uusien makujen maistelu. Esim. Puffilta tämmöisiä:
306 drip atomisaattori + drip tip 1,8ohm / 2,6ohm
Ja mini protank kannattaa kans ostaa, siinä on lasinen tankki joka kestää nesteen kuin nesteen.
Drippausato on jo mielessä, mutta täytyy tosiaan ensin opetella hommaa tuolla perus tankkisysteemillä :)
Kolmen viikon päästä Kreikan reissu tiedossa, mielenkiintoista päästä tekemään ensimmäinen ulkomaanmatka ilman tupakkaa :) Sitä ennen toivottavasti ehtii jo kunnolla opetella höyryttelyn saloja niin saa sitten matkalla siitäkin kaiken irti.
tervehdys vaan kaikille! päätin sitten minäkin siirtyä höyryttelijäksi muutamien ystävien innoittamana.reilu kaksi viikkoa ilman tupakkia ja täytyy sanoa että ei kyllä tee yhtään mieli vaihtaa takaisin.e-neste makuja löytyy lähes rajattomasti!!.työkaveri tilasi laitteet k-100 teleskooppi+aga tankilla.on tullut harjoteltua muutamat meshin pyörittelyt ja poltettua useemmat vastuslangat mutta tunne on aivan loistava kun sain ensimmäiset kunnon höyryt !!jiihaa!.se on huomattu että nälkä kasvaa syödessä ja nyt on jo tilauksessa useasta eri paikasta tarvikkeita ja nesteitä ja muutama uusi modikin on hakusessa.tää on kiva harrastus :)
Aloitit sitten heti mesheistä :D
Tervetuloa joukkoon!
Siinä on laitteet heti alkuun kohdillaan :thumbup:
Tuollahan on vallan hyvä lähteä liikenteeseen, jos vaan jaksaa räpeltää riittävän pitkään, että alkaa meshit taipumaan tahtoon kunnolla. :D
Toisaalta tuosta jää monta "perkele, voiko näin hyvää höyryä tulla"-elämystä välistä, jotka yleensä "normaalilla" eGo ato->clearo/carto->silica rba->mesh rba-kehityskaarella tulee. :p
Jospa minäkin sitten. 6pv höyrynnyt ja sille tielle taisin jäädä. Urdun kehujen perusteella starttasin egoilla ja clearoilla. Mulle sopivat vehkeet tällä hetkellä, tosin erinäisiä modeja olen jo kaihoisasti katsellut.
Analogisia 13veestä eli liki toistakymmentä vuotta, "tupakkalakkoja" eli lopetusyrityksiä kerran vuodessa 17-vuotiaasta asti. Ja ei mitään uudenvuodenlupauksia siis. Kaikki muut kokeilin, ei auttanut. Nikotiinipurkan kanssa saatoin käydä tupakallakin. Tämä 6pv on ollut pisin aika polttamatta. Ei ole yhtään tehnyt mielikään vielä. Eli aika valoisalta näyttää, vaikken vielä uskalla sanoa että olisin lopettanut. Kassotaan miten akan käy!
Iltaa tänne :)
Ahkerasti olen lueskellut ja opiskellut. Perjantaina tuli ego-c twist ( x 2) sekä kolme Kangerin evodia :) Nesteet saapuivat tänään ja ensimmäiset höyryt on testattu Kentucky KY4 20mg ja tykkään!!!
Mä olen pariin eri otteeseen ollut ilman tupakkaa ja tupakkatuotteita, ekalla kerralla vuoden verran, tokalla kerralla melkein kaksi vuotta. (tuohon mahtui jälkikasvun syntymä jne.) Nyt on kotiäitiys alkanut tylsistyttää + tarvin sen pienen hengähdystauon partsilla, joten ikävä kyllä tupakointi lähti taas ihan käsistä :/
Juoksuharrastuksen sain aloitettua polttamattomana aikana ja sen on tämä kolmen kuukauden röökailu aika kivasti jo tuhonnut, jalat jaksais vaan henki loppuu.
Jotain oli siis keksittävä!!
20mg nesteet alkuun, sitten 12mg. Tavoitteena jossain vaiheessa 0mg makustelu :)
Onko täällä muuten enemmänkin naisia vai onko tämä kovin miehinen harrastus?? :cool:
On täällä muitakin naisia, ne on tosin kaikki ahdisteltu käyttämään vain ja ainoastaan tätä ketjua:
http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...ketju-3-a.html
vitsi vitsi :wheee:
Tervetuloa joukkoon!
Tervetuloa joukkoon. On meitä naisimmeisiäkin täällä muutama.
Tervehdys kaikille tasapuolisesti.
Kaksi päivää höyryämistä takana ja täytyy kyllä sanoa että Keijolla on nyt vahva tunne että tällä saa röökinpolton lopetettua. Kaksikymmentä vuotta olen polttanut vähintään askin päivässä. Tilasin Vaimolle ja itselleni Kanger Evod:in ja neljää eri nestettä Finnvapelta. Tänään ensimmäinen tosipaikka edessä kun muutama kylmä olut jääkaapissa. Täältä foorumilta saanut kyllä todella paljon infoa ja "vertaistukea" asian tiimoilta:thumbsup:. 12 ja 18mg nesteet tällä hetkellä käytössä, tuntuu riittävän ihan ok. Minkä verran porukalta kuluu päivässä nestettä? Se on itsellä vielä hakusessa että kuinka kiivaasti sitä höyryä voipi imailla... Parin päivän aikana mennyt varmaan about 2ml per päivä sitä 18mg "punaista mallua" ... :esmoke:
-Olmi
1-3ml sain joskus kartoilla menemään nyt 4-10ml päivässä ~10mg litkua kun meshillä ajelee että saa sitä huolella litkuttaa jos tekee mieli :)