Kai tuo iho on hieman parempana nykyään. Hampaat on huomattavasti valkoisemmat nykyään. Etuhampaista on keltaisuus poistunut Yotuel hammastahnalla. Löytyy amazon verkkokaupasta edullisesti.
Printable View
Kai tuo iho on hieman parempana nykyään. Hampaat on huomattavasti valkoisemmat nykyään. Etuhampaista on keltaisuus poistunut Yotuel hammastahnalla. Löytyy amazon verkkokaupasta edullisesti.
Mä olen sitä mieltä että jos iho on jo kärsinyt analogisista niin se on voi voi....mut eipä ainakaan pahene enempää. Voin tottakait olla väärässäkin . (toivottavasti). Tota pientä pääkipua mulla on ollut sen viikon verran vaikka vedän aina kun mahdollista.En tiedä sit että johtuuko liika imuttelusta vaiko liian vähästä. Samanlaista "hattuun"nousemista ei kyllä ole tullut kertaakaan mitä analogisella.
^Niin siis pitkään analogisia vedelleellä ihon sävy on kellertävämpi/tunkkaisempi kuin tupakoimattomalla ja pointtini oli se, moniko on huomannut ihonsa freesaantuneen tästä vai mahtaako nikotiini olla yksi merkittävä syypää, nyt kun tuon nikotiinin hankkimismuodon on vain vaihtanut. Tietysti häkä, terva ja muut kaverit eivät hipiää hivelleet nekään. Sen minkä se on kärsinyt rypistymällä täytyy vaan hyväksyä, kukaan ei pakottanut polttamaan.
Yotuelia löytyy apteekista helposti, saattoi olla jossain Sokoksellakin. Silläpä yritin ennen saada hymyä valkoisemmaksi kellastaessani niitä toisilla aineilla :antismoke:
Niin vielä, tuota hattuun nousemisen tunnetta itse kaipailin ja siitä foorumille kirjoitin. Sitä ei vapottelulla saa, mutta kyse on kuitenkin niin hetkellisestä huumatunteesta että sen menetys on hyväksyttävä- ainakin omalla kohdallani- ja mietittävä niitä monia muita asioita mitä nimenomaan tupakoimattomuus tuo tullessaan ja onhan se kahdenkymmenen vuoden sauhuttelun jälkeen aika outoa aluksi. Toisaalta sen huumaavan potkun jälkeen tuli helposti hieman paha olo tai jopa päätä särki mutta silti kohta kärysi taas, nerokas koukku se on toi rööki.
Viikonloppuna vähän valkkaria huumaukseksi ja siihen päälle höyryt -vaihtokauppaa käyn itseni kanssa kun en tahdo enää periksi analogiselle antaa ja jossain vaiheessa toivottavasti minulla on tarpeeksi itsekuria lopettaa höyryttelykin.
Mä tänään töissä aloin pähkäilemään kun työkaverini mua alkoi pelottelemaan e-nesteen vaaroista, että miten vaarallista parin tipan imasu vahingossa onkaan? eikös jossain sanota 40milligramman olevan jo todella vaarallista jne.. Jos mulla on siis 24mg nestettä ja hörpin sitä 2 tippaa vahingossa nieluuni ni olen juonut sitä 48mg ja olen vainaa? eiku mitäää? :D
24mg 1ml eli 2 tippaa on 0.05ml on 1.2mg nikotiinia on 0.0012 grammaa niksaa. Ei hätää siis. Kerran söin 1 tipan niksanestettä kun tipahti ruokalautaselle ja en nähnyt sitä enää. Vähän aikaa pörisi kyllä. Ei siis kannata nestemäisenä käyttää, höyrynä vaan.
Mikähän määrä näissä on sit sellanen et jos tulee vahingossa nieltyä niin kannattas huolestua ? Vai meneekö jo "juomisen" puolelle...
Et kyllä vahingossa saa semmoista määrää nautittua. Muistaakseni LD50 oli tyyliin 1mg/kg, ottaen huomioon vielä sen että nikotiinin imeytyminen ruuansulatuskanavasta ei ollut lähellekkään 100%, en nyt jaksa lukuarvoja tarkastaa mutta olisko ollu about 50%.
Mutta meilläkin kun tota nuorisoo pari kappaletta talossa niin taidanpa varmuudeks pitää lukkojen takana. Vaikkakin ihan järkikasvu tulossa. Mistäs sitä ikinä tietää. Itse kun oli aikas hulivili tossa iässä... :D
htwt sulla on kivasti toi nippelitieto hallussa :) vetäses vaikka seuraavaks piin koko arvo :P
Onko mitään järkeä ostaa jokin aloittelupakkaus, jos ei polta tupakkaa? Silloin tällöin olen sikareita poltellut.
Ajattelin lähinnä nikotiinittomia nesteitä, joita voisi höyrystellä esim. oluen äärellä porukassa.
Voihan sillä tehdä höyrytemppuja. Ja karkkimaut voi korvata oikeiden karkkien syöntiä. Samalla tupakkamiesten ringissä voi antaa maistiaisia herkkuhöyryistä.
Saako mistään ukta lähempää esim apteekista noita tyhjiä pulloja, jotta voisi sekoittaa vähän isomman satsin kun kahdesta pullosta tankin täyttäminen vähän "työlästä"?
Laita ostoilmoitus foorumille niin löytyy.
Näinpä mä teen! Kiitos!
-ei höyry miestä pahenna, jos ei mies höryä"
Mistä muuten tietää millaisen aton tähän egothen tilaa, kun eik¨ö niitä ole kahta erilaista?
Mikä tahansa 510 tai 306 kierteellä oleva.
Akkupään kierteet on molemmissa samat ja a-tankki suippenee suu-osaa kohden kun taas b-malli on taas suora pötkylä . Niiden tankit ei käy keskenään vaan molemmilla malleilla on oma tankkinsa koosta johtuen joka tuossa edellisessä tulikin selväksi 8)