Heitä mulle privaan osoitetiedot niin laitan uudet osat tulemaan.
Printable View
Nyt on taas lisää testailtu noita tankkeja ja näyttäisi siltä että o-renkaaseen tarvitaan tosiaan tiivistystä 0.1-0.2mm lisää että se estää vuodot kaikkien tankkien osalta.
Osa tankeista pitää kyllä hyvin nesteet sisällä ja osa näyttäisi alkamaan vuotamaan kun tankkia pyörittää tai odottaa pari päivää että siellä on nesteet sisällä, tämä johtuu siitä kun nuo tankit eivät ole täysin pyöreitä koska se lasiputki mistä nuo tehdään katkaistaan sulattamalla että tankkien päät saadaan kestäviksi.
Olen nyt tilannut uusia o-renkaita jotka on sekä 0.1mm että 0.2mm paksumpia kuin nykyiset ja uskoisin että niillä tämä ongelma saadaan korjattua.
Tässä vain hetki kestää että saan ne o-renkaat koska jouduin ne teettämään singaporessa asti kun lähempää ei löytynyt kun tuo on sen verta erikoinen koko mitä tuossa tarvitsen. Jos tankkisi vuotaa niin yritä saada sitä o-rengasta korotettua laittamalla sinne o-renkaan ja tankin uran väliin jotain mikä tuo o-rengasta ulospäin. Laitan uudet o-renkaat heti postiin kun ne vain minulle saapuvat.
Sen verran päivitystä Diablo One:n osalta että tänään viilattiin lopulliset kuvat valmiiksi ja tällä viikolla pitäisi olla sorvauksen osalta protot valmiit ja sit vaan anodisointia ja viimeistelyä.
Ajattelin että tästä voisi tulla vähän huokeampi kuin Hybridistä mutta todennäköisesti tullaan aika samoissa hintaluokissa menemään. Syynä tähän on seuraavat asiat:
- Kaikki osat tehdään umpitavarasta
- Osat tehdään viimeistelyä vaille valmiiksi ennen anodisointia jonka jälkeen sorvataan vasta kierteet + ym. osat mitkä johtavat sähköä
Mutta katsotaan miltä protot näyttää ennen kuin sen enempää turistaan aiheesta :)
Laitatko automaattisesti tiivisteitä tulemaan kaikille, vai tuleeko joku lista niistä ketkä kaipailee paksumpia tiivareita? Harmi homma sinunkin kannalta kyllä tälläiset ylimääräset ruljanssit, kun uuttakin projektia painaa päälle. Ei käy kateeksi modaajan arkea ;)
Laitan tiivisteitä tulemaan vain pyynnöstä.
Parit kuvat tuli räpsästyä:
http://www.beevalegreyhounds.com/reviews/diablow3.jpg
http://www.beevalegreyhounds.com/reviews/diablow4.jpg
Kivasti kiiltää :)
Näissä o-rengas asioissa olen todennut kämppiksen hammaslangan toimivaksi! :) (ei ehkä tarvitse olla kämppiksen, voi ostaa myös omaa)
Gixxxerille (ja miksei muillekin) tiedoksi, mittailin ja väkertelin coileja tuossa ja noaloxilla hierottuna + putsattuna näytti 4.04V -> 3.72V (vdrop 0.32V) 18350 AW IMR akulla, vastuksena 0.65ohm singlecoil. Akku on melko tuoretta satsia.
Tulipa tuossa joutessa rassailtua vähän Diabloa; levitin kierteisiin Autosolia ja ruuvasin osia edestakas niin kauan, että tahna muuttu käytännössä nestemäiseksi ja samalla kiillotin ko. mönjällä kontaktit, magneetit, lukitusrenkaan ja napin. Sen jälkeen pesu käsisaippualla ja kynsiharjalla, kuivaus ja kasaus.
Kyllähän taas potkii, kun kontaktit kiiltää ja kierteet istuu nätisti toisiinsa. Nyt myös lukitusrengas rullaa kuin unelma, kun se aikasemmin hieman kangerteli paikotellen.
Perstuntumalla potkii kovemmin kuin aikasemmin, vaikka setuppiin en koskenutkaan ja koko laitos pelittää taas vähintään yhtä hyvin kuin uusi. :D \o/
Vdrop = 4.17V -> 3.91V @ 0.8ohm, akkuna 18650 AW IMR. Ei yhtään paha. :D
Mites ton tulitusnapin purku? Onko heleppoo ohjetta siihen et saa jynssätä kaikki kiiltäväks ja heitettyy magneetit takas?
Ainakin version 1.0 (sarjanumerot 1-120) onnistuu näin: otat sen valkoisen eristysrenkaan irti, sitten pihdeillä messinkitapista ja kierrät pohjalevyn irti. Tämän jälkeen etsit ulos singahtaneita magneetteja :D
Mitähän mie teen väärin ku koitan hattua laittaa takas kiinni, ylin o-rengas alkaa irvistää välistä? Oon laittanu juissii renkaaseen ja hattuun mut silti irvailee. Pienempi o rengas ja ongelmaa ei ole. Neuvot olis ihan paikallaan et hattu pysyy tiukemmin kiinni. Joka suunnasta kokeillu laittaa sitä mut ei.
Pyöritä sitä samalla kun painat.
Diablo Hybrid's and SS tanks will be added to stock on Friday 15th of March at 6pm (UTC/GMT +2 hours). These are only available for purchase if you live inside EU. Items will be shipped next week when new o-rings have arrived.
On tosiaan aika löysä toi ylempi o-rengas hatun alla.
Pyörittämällä en saa sitä hattua paikoilleen.
Diablo pöydälle suoraan ja painaa hatun kiinni ihan suorassa niin menee.
Nyt mulla on todella juoksevaa nestettä eikä oikein vikkaa. (Vaakatasossa vikkaa). Jähmeämpi neste vikkas hyvin.
Pitäskö juoksevalle nesteelle tehdä tiukempi setuppi?
Katso, että se hattu on tasan siinä asennossa kuin pitäisi...eli ihan tasan, eikä kallellaan mihinkään suuntaan. Saiko tuosta yhtään mitään selvää?! Jos se on hiukan vinossa niin tarttuu helposti ylempään o-renkaaseen...