roger dat. kiitokset!
Printable View
roger dat. kiitokset!
svidu, tuli haastatteluun kutsu. 51 hakijaa ja 9 kutsuttu haastateltavaksi
http://gifwall.net/gif/gw-2mYOT.gif
GZ! Wuppiduu!
Edit. Joko sen peukun saa ottaa pyllystä?
Fuk. Menee videoiminen ja setupointi hankalaksi, mutta soittaahan toiset skittaakin jaloillaan.
Ei ihan vielä ajankohtainen aihe omalla kohdallani, koska poika on niin nuori...mutta kuinkas moni foorumilta on ollut ns. avainlapsi? Allekirjoittanut on ollut koko lapsuuden ajan ns. avainlapsi ensimmäisestä luokasta lähtien. Koulun jälkeen menin himaan ja lähdettiin kaverien kanssa tekemään kolttosia. Päiväkerhot tai vastaavat eivät halunneet allekirjoittanutta ryhmäänsä, joten sitten keksittiin itse tekemistä :) Muistan olleeni päiväkerhossa ekalla luokalla yhden päivän, jonka jälkeen ohjaajat kertoivat vanhemmilleni, etteivät kaipaa nurkkiinsa True Puffinia :laugh:
Tunnustan tämän. :whistle:
En tiedä mikä on avainlapsi, mutta muuten kuulostaa kyllä kovin tutulta. :D
Etkö sä oo naistenlehtiä selannut?!?
Avain kaulassa -> tulee kotiin omia aikojaan ilman, että ketään kiinnostaisi olla avaamassa kotiovea.
Katson naistenlehdistä vaan alusvaate- ja treenivinkkikuvat. :D
Mutta joo, tuossa tapauksessa olin kyllä avainlapsi, koska mutsi oli vuorotöissä ja yleensä joko töissä tai nukkumassa, kun koulusta kotiin pääsin. :)
Esikoinen oli/on tuommoinen avainlapsi. Ollaan molemmat vuorotöissä, niin ei aina olla oltu kotona kun tullu koulusta kotiin.
Puhelin on muksulla mukana kun liikkuu kavereidensa luona. Pari ensimmäistä vuotta soitteli että nyt on kotona, jonkun ajan päästä että nyt lähtee kaverinsa luo. Nykyään saa soitella ite perään ja vastaus on että läksyt on tehty ja nyt katon piirrettyjä telkusta tms.
En mä näe tätä mitenkään huonona jos muksuun pystyy luottamaan ettei töistä tullessa ole kämppä tulessa ja naapuruston ikkunat kivitetty paskaksi.
Nyt nuorimman aloittaessa aikaistetun esiopetuksen, niin täytyy hieman miettiä uudestaan työkuvioita. Vaimon duunipaikka joustaa vuoroilla aika hienosti, mulla ei joustovaraa ole yhtään.
Ite muutaman kerran viikossa tulin koulusta tyhjään kotiin kun molemmat vanhemmat töissä. Parisen tuntia yleensä sai itsekseen olla kotona ennen kuin jompikumpi tuli töistä.
Käytännössähän kaikki kolmosluokkalaiset ovat avainlapsia, jos vanhemmat duunissa, koska iltapäivähoitoa ei saa.
Se, onko kolmosluokkalainen kypsä moiseen on pärstäkohtaista. Niin kauan kuin homma toimii yleensä juu, mutta kun kakka iskee tuulettimeen ei.
Rippuu paikkakunnastakin jonkinverran. Edellisessä asuinpaikassa ei ollut iltapäivätoimintaa kuin eka luokkalaisille. Eipä tuokaan aina riittänyt.
Kolmosluokkalainen mun mielestä jo pitää pärjätä muutama tunti itsekseenkin. Kunhan vaan opastaa mistä saa ruokaa ja miten, valmiina lautasella jääkaapissa -> mikroon tietyllä ajalla tai pari voileipää.
Aina on se puhelin lähistöllä kuitenkin. Itse kun yleensä töissä pystyn puhumaan puhelimeen, se kuuleeko vastapuoli mitään on sitten eriasia.
Saakeli, kun ei löydä Säkkijärven polkkaa soittoääneksi.
Olis tulos kanttaalia, messiä, tiivareita ja pohjia, I-Chybrid ja mitäs kaikkee muuta.. Akkukantaa pitäis päivittää, mutta ei oikein euro veny. Elämä on gutaa, kun pohjat, tiivarit ja valmiit sekotukset hukkuu muuttokuormaan. Puhumattakaan setuppivehkeistä.
MIEHET! Nyt nätisti naisten kanssa täällä foorumilla, seuraavasta tulee isoa pikitietä 30km, käsin tehtynä. :thumbdn:
Häh?
Onkos tänne pesiytynyt joku wifebeatteri/shouwinisti-siipi.
Nojuu, mutta yleensä me ollaan hekumoitu privana ja piilossa näkyvistä aivan kuten paikallinen uusnatsikoaliitio, joka vetäytyy mökille fantasioimaan mamujen lynkkaamisesta.