Kokkailu
Printable View
Tulikos montakin litraa, vai menikö suoraan kiukaalle.:confused:
Piisaa sullakin sen viikon.:)
Just ja just
Jos ce8:lla huuruttelen :)
Bogella..:thinking:
Kova jäppinen, jos vaan bogella litran vetelee.:lol:
ei se paha ole, jos samalla kuuluu kakstahtisen pärinää. :)
Gennyt pudottaa kulutusta aika paljon.:) Dripperillä taas menee riittämin.:rolleyes:
Tällä puolella kun enempi liikkuu porukkaa, niin laitetaas tää tänne:
Pari OnePlus One 64GB invitea tarjolla, joskos jollain halukkuutta.
Tuntuu taasen olevan niin paljon liikkeellä, että käsiin taitavat jäädä.
En taida tarvita, ku en edes tiedä mikä on.:thinking:
Tasaantuu mutta itse huomannut, että liian vahvana seoksena muuttuu kitkeräksi. Itse teen 10% seoksella.
15% tein omani...pitääpi koittaa 10%
10 ite tehnyt, mut jää huoneeseen ilkeä tuoksu..muuten hyvää kyllä.:)
Melkein oikee säie
Miks joku höyryttelee ulkona vapaaehtoisesti? :D
Yleensä siinä takana on vaimo/mies joka ajaa ulos höyryämään :rolleyes:
Toki tulis iteki höyryttyä huomattavan paljon vähemmän jos aina pitäs parvekkeelle mennä.
Tai sitten jos ulos pitäisi mennä niin koneella tulis istuskeltua vähenmän.
Niinpä. Ja monesti se kumppani saattaa silti itse haista röökille. :sneaky: On kyllä tosi iso plussa parisuhteessa että molemmat höyryttelee. Ei nillitystä vaan mukavan hämyinen tunnelma ja onhan se mahtavaa yhdessä pilviä metsästää. Ja muutenkin hauska leikkiä, hämärässä kun molemmat puhaltelee kilpaa usvaa niin toista ei nää vaikka se on vieressä. :D Tai niinku tänä aamuna, puhalleltiin Pörrin kanssa sellasesta pahvisesta melkein parimetrisestä pahvitötteröstä joka tuli uuden maton mukana höyrypilviä ja renkaita. :lol: Sit Pörri päätti modata sitä putkee ja sahas sitä ja teki kanthalista sellasen saippuakuplarenkaan muttei oikein onnistunu höyryllä täytetyt saippuakuplat... Ja tämän kerroin siitä huolimatta että mietittiin että "ja ikää oli..?" tai jos joku näkis niin pitäis varmaan aika tervejärkisenä touhuna. :D
Sori Pöwwi. :blushing:
tuittu on ihan perseestä nykyään kun on niin onnellista parisuhdetta :lol:
Oli uuteen varekseen päässy jöyrytin, eikä ollut edes mikään egotikku, vaan joku kunnon putki, ja päässä näky olevan aerotank mega...
Höyryt on maailman laajuinen synti
Yks drip tip suussa ja apina oot
Niin kuulkaa nyt nuoret, kuulkaa kokeneen ääntä
Älkää vääntäkö coilia, älkää koskeko viinaan
Joko kaikki on sammunu
Vidut ;) Täällä tahkotaan paperia aamu kuuteen. Tai ainakin puoleen
Itselläni ulkona höyryttelyyn syynä on se, että poltin aikoinani tupakkaa vain ulkosalla. Sitten höyryttely puolivahingossa korvasi tupakoinnin, eikä ollut kiinnostusta antaa noille "tupakkatauoille" yhtään entistä suurempaa osuutta elämässä. Kun ennen piti saada breikki tupakan parissa, vääntäydyttiin pihalle. Kun nykyisin tekee mieli höyrytaukoa, mennään samoin ulos. Tämä on sopinut meikäläiselle oikein hyvin. Ja harvoin tulee enää rampattua höyryillä yhtä tiuhaan, kuin mitä ennen tuli käytyä tupakalla.
Wuhuu! Pilkkipäivä! :yeah:
Voipi olla että illalla saa istua 3 tuntia saunassa että sulaa.. Mut se on sen ajan murhe se :)
Huomenta kaikille Eläimille.:)
Oliko allossaJ Porokäristystä aamiaiseksi.:confused:
Itse höyryttelen 98% ajasta ulkona
2% kotona tapahtuu autotallissa ja osa kaverien luona ketkä itsekin höyryävät sisällä
Syy tähän on että kun rööki aikana menet ulos niin nytkin menet = tapa
Ja myös tulee höyryteltyä vähemmän kun "joutuu" menee ulos sama asia kuin röökin poltossa (duunissa 1-2askia ja kotona puolen / aski)
Ja onhan se fiksumpaa kun taloudessamme on kaksi lasta etteivät he totu että "iskä" puhahtelee soffalla pilvikumpuja ja kämppä ihan täynnä usvaa :)
Mä vetelen omassa kulmauksessa sisällä, Mut jos Dripperillä isompia Höyryjä, niin ulos.:)