Huh. Pelästyin aika pahasti.:thinking:
Printable View
Huh. Pelästyin aika pahasti.:thinking:
jaahas, mitäs nyt... emännällä meni hermot kun päivystypuhelin päätti alkaa soimaan kuuden aikaan, kolmannen kohalla potkas sohvalle... nyt ei sitte väsytä, teeveestäkään ei tuu mitään, ja taisin laskea kahvin purutkin jotenki vituilleen, on aika.... mielenkiintoisen makusta :/
kerkesin jo innostua kun muutama puhelu vaikutti niin potentiaaliselta että euronkuvat silmissä löin webastonkin jo lämmittämään jos sitä vaikka keikalle pääsis... jouduin pettymään ja sammutin webankin :/
Mitäköhän makua tänään vetelis.:thinking:Röökimaut ei maistu ja Hedelmistä ei osaa päättää.:)
Olis tuossa Harvestia vielä 50ml. Mut ku tottunut siihen että, makuja 3-5 koko ajan erillaisia.:D
Tilaapa vape-resepteiltä DBS:ää testiin jos salmiakki iskee, siinä on helvetin hyvä neste.
xD..Heti Maaliskuussa.:laugh:
DBS on kyl jees :)
Pikkuhiljaa tää Fragile Dreamikin alkaa maistumaan :)
eiku mr.goodvapen melonhead... nytkin toi on loppu niin joutuu pitkin hampain vetää adam bombia... fedexin mielestä 15pv toimitus on sama kun sivuilla luvattu 5-6... maannu mun nesteet 2.1 asti terminaalissa ja noutohan ei onnistu kun paketti on jossain aikaviivekaapissa jota ei saa auki ennen kuin 12.1...
Mä en oo vielä yhtään meloninestettä onnistunu löytämään mikä oikeesti maistuis melonille eikä vaan esanssille. Vesimelonia söisin vaikka kilon päivässä mutta nesteenä se tuntuu olevan aika vaikea :thinking:
Omppu ei kyllä mulle ole pudonnut. Eikä oikein Appelsiinikaan.:thinking:Melkein kaikki muut kyllä.
Cool minthiä niin ei tarvi miettiä hedelmiä :D
Tänään voisi kokata isolla kauhalla taas :)
Löylynapolla vaan.:laugh: Mulle riitti 1Dl Truutta.
Miksi kuivapoltin 40watilla miksi. Perkele meni aquan mesh setuppi uusiksi.. 😤
Helppo tehdä uusiks. Varmaan sen takia.:)
Viimeksi kokkasin 2000ml lasilla [emoji15]
Saunan pataanko kokkailit.:confused:
Arvasin. Heti piti lämmin kiuas vielä.:laugh:
Hmmm.. jos taas saman ostolakko pitää kuun loppuun asti, niin voisin tilata palkinnoksi putelin DBS:ta :thinking:
Pitäähän se. Eipä tässä ole ongelmia.:yeah:
Pluidit loppu... Uutta tulollaan, vaan fuck silti.. Näinköpähän jäi kerrasta nalkkiin.
Aloitellessa tuli tilattua Vermillionin Texas watermelonia, joka maistui erittäin hyvälle ja ei ollenkaan esasnssille. Kesällä tuli tilattua sitä uudemman kerran ja ei kyllä todellakaan enää maistunu hyvälle. Joko se johtui laitteista tai makuaistin parantumisesta. eVod ili vaihtunut dripperiin, joka varmaan teki sen eron. Harmi sinänsä, sillä hyvälle vesimelonille olisi välillä käyttöä.
Löytyi värkit vielä 100 ml pirtelöönkin. :lol:
Odotellaas ens viikkoon että omat kokkaus tarpeet kilahtaa postilootaan, jos vaikka omasta melonikeitosta tulisi edes kohtuullista ni ois jees... :laugh:
Aijai, tuli mieleen ihanat muistot Hangsenin vesimelonista...
No perk. Ässät johtaa nääsvillessä 0-2 :) Mukava kun saa kattella ilmatteeksi, kaikki jalkapallot ja jääkiekot.:popcorn:
E: 0-3 :)
E:1-5 :D
Jaahas se olis siin
Eikö kukaan seuraa kiekkoa?
Kaikkea näkee ilmaseks, ni tulee kateltua.:)