Ihanko totta! :eek: Meille naisille tuollaiset tuntemukset on ihan vieraita, joten en osaa nyt asettua tavallisten miesparkojen asemaan. :thinking: :laugh:
Printable View
[QUOTE=ktdd;429530]Eikö se särkylääkettä antanu? Mulle antavat aina reseptillä 800mg Buranaa.
No sitä nappailin vanhasta varastosta ja tässä yritän sekakäyttäjänä koffin kera hamppikolotusta tainnuttaa :)
Ps. Ei se antanu ku ison laskun käteen ja minä vielä kiitin siitä, aiheesta kylläkin.
"Kiitos laskusta, en maksa."
Saahan nähdä milloin oikeasti joku keksii että jonkun väli-amerikassa kasvavan pikkulinnun pershöyhenet on maailman paras wicki ja kyseinen lintu metsästetään sukupuuttoon parissa vuodessa sen takia :laugh:
PBusardolta on tulossa lähipäivinä video missä se vertailee eri wickejä: Rayon, Japanese Cotton, Organic Cotton Balls and Hemp. Jäämme odottamaan.
Eikös tuota Jaappanilaista joku tilannutkin jo ? Kuka se oli, Trolli ? ja laitto muistaakseni nollan vahingossa tilausmäärän perään, eli tuleekohan myyntiin kohta ylijäämä.
Mutta kyllä kun tuota ECF:n isoa Rayon-ketjua lukee niin tulee semmoinen fiilis että vois olla paras mahdollinen materiaali... Kunhan ei vaan anna käydä kuivana.
Koska se kaleppon vertailu tulee 500mesh, 400mesh, 300mesh, 200 mesh ja minulle banaani vasaraa:D
Poliisilla on näköjään homma hoidossa, siitä plussat:thumbsup:
Muuntokuitu. En koskis pitkällä tikullakaan. Onhan noita oikeita luonnontuotteita vielä pitkä läjä kokeilematta, bambu, hamppu tais olla, pellava..
Lainaus vaatepuolelta:
Viskoosi = Rayon USAssa (selluloosamuuntokuitu, jota käytetään paljon muiden kuitujen kanssa)
Hyvät puolet: muistuttaa puuvillaa, hyvä kosteudenimukyky, ei sähköisty, siliää helposti, kevyt ja kauniisti laskeutuva.
Huonot puolet: rypistyy helposti, heikko märkälujuus ja kutistuu.
Viimeks oli makkarafestarit ja nyt ku tuli ja luki viestit läpi niin täällä on virtuaali bitch slapeja viuhunnut eessuntaas. Forkalta ei kyllä kannattais olla päivää pidempää pois :blink:
Mesh on kuin Molokki. Juuri kun se on saanut Kaleppon pureskeltua, tarvii uusia uhreja.
Tilasin itse tänään, eiku eilen siis, meshiä :o, vaikkei mulla edes ole mesh atoa. Joku ääni päässä käski ottaan verkkokaupan salasanavihkon käteen.