Niii´i meilläkin morsio tietää nyt jo että huhtikuun lopussa oon kuulemma lähössä lohta uisteleen... Oon kuulemma kuukauden verran :laugh:
Printable View
Mulla ei ole sellaista kuin, sivuhistoria milloinkaan. Chrome ominaisuuksia.:lol:
Olet muuttunut näkymättömäksi
Incognito-välilehdissä tarkastelemasi sivut eivät näy selaimesi historiassa, evästeissä tai hakuhistoriassa, kun suljet kaikki incognito-välilehdet. Lataamasi tiedostot ja luomasi kirjanmerkit säilytetään. Lue lisätietoja incognito-tilassa selaamisesta
Ei mun tarvi. Emo saa kattoa, jos tykkää. En ole ihan niin ujo :laugh:
Miten voi jemmata aton niin ettei se vaan löydy mistään. Kyllä kai se rontti jossain vaiheessa tupsahtaa esiin lasi paskana.
No mikä ato hukassa ?
Mikähän on ku ei ollenkaan vituta? Vehkeet pelittää, höyryä irtoaa ja repeatilla soi Battle Beastin uusin. Eukko nukkumassa kun aamulla duuniin, joten yksin rauhassa istun pimiässä ja fiilistelen.
Tyyppivika vissiin.:thinking:
Jaksa postata kaikkia omiin ketjuihinsa, joten todettakoon tässä, että immortalin tyrants soi, meininki on aika spuge, kun mustaherukka väkevä viinipullo tyhjenee tässä elämää mietiskellessä. On sitä tullut tehtyä valintoja ja jätetty joskus valitsemattakin, mutta tässä sitä vaan ollaan. On se vaan niin, että kaikella on merkitystä kokonaiskuvan kannalta. Koittakaapas syntiset tehdä oikeita valintoja, miettikää tarkkaan. Nyt uutta siivua pullosta ja lisää meditaatiota.
Elämä on, valintoja.
Kyllä näin on, perkele.
Mulla oli jonkun viikon tampereella stinkku&-hatty hukassa, onnex otin sähköpostilla yhteyttä baariin & löytötavaratoimistoon. Ilmottivat parinnviikon päästä baarista et on viety löytötavaratoimistoon :) Pistivät postissa tulemaan, akku paikallaan ja ilman lukitusta [emoji33]
Heh. Ei tainnut posahtaa.:thinking:
Oli imastu kuiviin mut toimiva setup sisällä :)
Sehän on aina toimiva.:) Paitsi silloin kun, se ei vaan toimi.:crying:
Riippuu kuka sen setupin on vääntäny [emoji9]
Jokos putkessa patinaa pinnassa?
Kirjahyllyssä oottelee molemmat. Eka lähtee helmikuun 1 liikkeelle ;) (jos homma kunnossa? )
Eiköhän se ole.:popcorn:
Ohan noita Akkuja muutama.;)
Tämähän kuoli kokonaan.:crying:
Siirtynetty känniketjuun. En voi tänne vaastuullisesti kirjoitella.
ei känniketjuun voi kirjoitella selvinpäin.:laugh:
No jos vähän vahingossa.
Sry. Ei vaan pysty kykenemään.:crying:
Yöllä, töissä, taas... :yawn:
Rahavuoro. :)
Lähinnä yritän pysyä hereillä... Enään 6 tuntia 53 minuuttia.