Miksi 110meganen ei tunnu oikeastaan paljoakaan 24megaista nopeammalta? Onko mulla niin paska kone? Joskus edellisessä kämpässä oli joku 100meganen letku.
Printable View
Kai se riippuu sivuista millä surffaa. Jos on joku sivu missä on paljon giffejä niin kyllä siinä huomaa nettiyhteyden nopeuserot. Ja tietenkin nyt kun ei Netflixistä pysty kattomaan kun sitä huonoimmanlaatuista videota, perkele.
K-lepo
Puolet porukasta yllyttää COCKfightiin, puolet jo kyllästyi - mikä dilemma!
Olen kyllä huomattavasti kovempiakin foorumikukkoja soitellut suohon kuin zkys (tästä tulikin jo .ORGin foorumin Wanhat Hyvät Ajat mieleen), mutta ehkä olisi se viisaampi ja lopettaisi.
Ehkä mulla on tänä iltana vielä parempaakin tekemistä ;)
No mä kyllä jo ajattelin että annetaan asian olla, mutta voi jestas sun kanssas. Olet kyllä niin nassukka että tekis mieli poskesta puristaa ja sanoa "tuituitui", niin herttainen mies että ei nimeksikään. Ajatteletko ollenkaa ensin mitä kirjoitat vai iskeekö pari kipinää päässä ja sit viesti onkin jo postattu?
Ainiin, faijas oli!
Ihan vaan yleisön pyynnöstä [emoji8]
Pojittelemaan? Onko silokki tänään ollut ruokalistalla vai olenko mä ymmärtänyt jotain väärin.
Narsisti... `Nuff Said!!!
Paistaa kilometrien päähän.
Tämä kaikki starttasi tisseistä. On niillä vaan ihme vaikutuksia.
Ja minä kun hyvää hyvyyttäni... [emoji58]
Tisseissä ei ole vikaa, oli ne kenen tahansa...
Isot EGOT ja luulot ovat... Ja niiden "luulojen" ja "tekojen" kanssa pullistelusta joka ei johda mihinkään ja on turhamaisinta ikinä.
Narsisti ei tajua näitä vaikka näyttäisi mustaa valkoisella. Tai näiden eroa.