El Cabron BoxMod v3. En tiä täyttääkö sun vaatimuksia.
Printable View
El Cabron BoxMod v3. En tiä täyttääkö sun vaatimuksia.
Sori ajax, nyt en ymmärrä mitä tarkoitat fettiboxilla?
Tos ei oo releitä eikä piirejä.
Yritän vielä kerran osta Dimitri:D
Luulin että on fetti sisällä, kun puhuttiin toisessa paikassa napista jossa ei oo hävikkejä ja sit toisessa napista joka ei kuumene (katoin tosin niit metalli versioita) edit; Ai niin ja ajattelin jos vielä sinisen noisyn hommais, sopis sinisen aeolus liten kaa :)
Meksu se on, osta pois äläkä ämpyile! :D
Noh,kappas on.. palkkapäivänä harkitaan ( mulla on nääs subuillekkin tarvetta ja g-tubs-jäbälle taas ehk tommosta 90e-100e tilausta niin kaikkea ei voi saada)
Nyt otetaan ehdotuksia vastaan..mikä korvaava tupla tai tripla akkuinen modi cuboidin tilalle? Voi olla myös integroidulla akulla..kiitokset jo etukäteen😎
Se on ollukin tässä jo pitkään harkinnassa..en vaan meinaa löytää mistään punamustaa versioo😜Mutta ostaako dna piirillä vai ilman?🤔
Siis tämä versio hukassa?
Molemmat versiot mulla kokoajan aktiivikäytössä ja sanoisin että ilman.
DNA200 ei mun mielestä tuo hintaansa nähden mitään muuta extraa arkikäytössä kuin tunteen siitä että tämä on ns premium malli.
Ja napin tuntuma on aavistuksen miellyttävämpi. :)
Jos ostat vielä tuon isoruutuisen RX-mallin niin tuskin kadut että jäi DNA kauppaan odottamaan jonkun muun rahoja.
Paljonkohan nestettä nautiluksen läpi pitäisi suurinpiirtein pystyä imemään tesla nanon 3600mAh akun avulla..? Akun näyttö näyttää että puolet virroista on käytetty ja vain 2,5 ml olen höyrytellyt vasta. Täytyy tosin katsoa että näyttääkö näyttö oikein, mutta vähän huolestuttaa jo... Luulin että paljon enemmän pitäisi pystyä imemään höyryä kuin vain 5ml vaiko eikö?
Enpä malttanut enään odottaa ässän muita värejä markkinoille vaan laitoin FT:ltä tilaukseen punamusta rx200:sen.
Ostin Tesla nano 60w:n ja siinä on painoa 208 grammaa ja tehoa 3600 mAh. Eleaf istick 40w tc painaa 103 grammaa ja tehoa on 2600 mAh. Elikkä kahdessa istickissä on yhteensä tehoa 5200 mAh ja painoa yhteensä 206 grammaa, vs tesla nanon 208 grammaa ja 3600 mah. Minä kun höyryttelen nautiluksilla ja tehon tarve on mulla max. 13 wattia niin otin ja tilasin tänään kolmannen istick 40w tc:n :) Että tällaisia tietoja halusin jakaa. Itse siis petyin tesla nanon paino/ teho suhteeseen. Oma moka toki kun en katsonut painoa ennen tilausta, mutta neuvoksi vaan näitä faktoja tähän laitan muille että kannattaa katsoa jos painolla on jotain merkitystä jne. :)
Nyt kun kaivoin vaa-an kaapista niin minivolt näyttää painavan 97 grammaa ja tehoja on 1300mAh.
Aika huonosti laittavat esille modien painoja. Mittoja kylläkin paremmin. Kannattaa googleen laittaa näköjään hakusanaksi modin merkki ja sana: -Weight- siihen päälle niin löytää paremmin. Sitä en tiedä että mikä sana olisi: -Mitat- lontoon kielellä...:)
Vanha eleaf istick 50w/ 4400 mAh. Näyttää painavan 143 grammaa.
.
Ei muuta kun vahinko kiertämään :) Itselle Teslassa taas paino ei ahdistanut yhtään. Oli oikein mukava ja jämäkkä kädessä eikä mikään helissyt ja 510-liitin oli aivan loistava. Tykkäsin ylisuuresta tulitusnapistakin varsin paljon.
Itsellä rupesi siinä ahdistamaan kiinteä akku. Vaihtoakkuihin tottuneena en vaan henkisesti pystynyt elämään sen tiedon kanssa että modia pitää fyysisesti pitää piuhan päässä että siihen saa virtaa.
Meitä on moneen veneeseen ja aina pitää miettiä mikä on itselle tärkeää ostosta tehdessä. Itselle en enää kiinteäakkuisiin koske vaikka osa onkin vallan mainioita kapistuksia :)
EDIT:
Olisihan mulla ollut tuolla "verkonpaino" osastolla yksi iStick TC40kin. Tuli yhdessä foorumikaupassa mukana, kertaakaan tosin en ole kokeillut :)
Juu, ei se paino kaikille mitään merkitse. Makuasioita nämä on. Enkä nyt toistaiseksi nanoa aio myydä. Teslaa ei ainakaan tuuli kaada terassilla niin helposti :). istick 40w on kevyenä aika yläpainoinen tankin kanssa ja siten kyllä aika hutera painopisteeltään, joten se pitää aina "asettaa" pöydälle, joka ei sekään niin mukavaa ole. 5ml nestettä kesti tämän tesla nanon akku ajaa nautiluksella ja 12,5 watin teholla mulla joten kyllä siinä akku ihan kunnossa on. Mun pitää vaan hommata vyökotelo joka ei ole vapaasti heiluva niinkuin nykyinen on niin eiköhän siinä sitten raskaampikin akku kulje kivemmin mukana.
Nonih! Ensimmäistä kertaa tänään tiputin höyrykkeen! Ja tesla nanon tietty. Se vaan on mulle liian raskas! :lol: No tässä on helppo naureskella kun tuli samalla testattua itsetehdyn puutipin kestävyys kun laite tippu nokka edellä asfalttiin. Tippiin tuli vain lähes näkymätön jälki ja nanon maalit kesti ja nautiluksen tankkikin kesti. Kaikki hyvin siis :D
Eleaf istick 50w. Siinä on ollut alun alkaen liian jäykkä tulitusnappi ja on mennyt pienellä käytöllä jopa pahemmaksikin mulla ja uutena sen ostin. En tiedä että onko yleinenkin vika siinä mallissa? Joskus 4kk sitten ostin uutena, mutta eihän sitä tiedä kuinka kauan se on varastossa ollut kaupassa, elikkä vuosimalli ei ole tiedossa.
Istick 50w samantapainen ja ehkä jopa hieman parempi on Joyetechin evic VTwo TC kiinteillä akuilla. 5000 mAH.
Mulla korjaantui iStick 50W jäykkä nappi sillä että käytti laitetta auki. Mitään en siis korjannut.
Ahaa... Pitääpä kokeilla. Kiitos vinkistä.
M- class ostettu. Painavahan tuo on ja monimutkaiselta tuntuu käyttää vtc-minin jälkeen. Onko sammuttaminenkin oikeasti noin hankala että pitää johonkin menuun mennä viidesti tulitusta painamalla ja sieltä valita vielä offi? Ja käynnistyskin on hidas. Laadukkaan oloinenhan tuo mekaanisesti kyllä on.
Onko pico 75w noin hankala käyttää? Vtc-mini oli kiva sikäli että viisi painallusta niin se tulitti heti ja käynnistyi nopeasti. Samoin sammutus oli helppo. Se vaan kuoli puolentoista kuukauden käytön jälkeen. Ei tunnista atoa kunnolla. Ja ei ota aina tulitusta. Tuo liitin on muutenkin rimpula.
Entäs ipv d2? Vai onko nuo kevyemmät, kuten vtc-mini aina tuollaisia rimpuloita?
Kun mennään 5-kymppiin on pakko jossain säästää. VTC Minissä se säästö on juuri liittimessä, joka on sellainen ohut holkki että pettää joskus varmasti. Se sinun M-class on kuitenkin 3x kalliimpi ja ihan toisen luokan laite.
D2ssa ja sen seuraajissa on plugiliitin lataukseen, eikä micro-USB:tä, eikä päivitysmahdollisuutta.
Pico taas on niin halpa että rosteria ei enää löydy vaan jotain pehmeämpää metallia.
Itse olen Wismecin halpa-flask-sarjaa hankkinut, juuri siksi että liitin ihan toista luokkaa, tuskin antautuu ihan heti. Painavia pirulaisia kaikki, mutta samalla jämäkkää rakennetta. Hinta noin +50-80% VTC Mini/Cuboid tyyppisten päälle. Näytöt surkeita, mutta ellei räplää kaiken aikaa, ei haittaa.
Pitänee hommata taas uusi kaksiakkuinen, cloupor gt toimi aikansa, ei kylläkään antanut niitä tehoja mitä näytössä luki.
Elikäst olis hakusessa mahdollisimman kevyt ja pieni kokokaan ei haittaa, kunhan syö 2 kpl 18650 akkua ja lähtee vähintään 60w,
lämpötilansäätöjä sun muita nykyajan hömpötyksiä ei tarvitte olla mutta ei haittaakaan.
Tällä hetkellä valinta olis kaatumassa Sigelei TC 150w, ainakin kamaparhaan sivujen mukaan alle 100g painava. Original Sigelei TC 150W VV / VW Variable Wattage Box Mod Temperature Control VW Mod-77.41 and Free Shipping| GearBest.com
Katsoisin noita painoja muualta myös. Pari paikkaa näytti 190 ja 210 grammaa.
Sigelein sivuilla painoksi on laitettu "Weight:210g" ??
Mites paljon puhuttu Sigelei 213 ? Puffilta saat jo alkuviikosta, vaikka maksaakin hiukan enemmän ;) Ja onhan tää Fuckhai paljon pienempikin, tietty jos tykkää isosta niin....
Tuo siis ja mikäli vanha koodi toimii, niin tuosta saa vielä 15% pois ???
SIGELEI Fuchai 213 box-mod teho-/lämpösäätö 213W 2*18650
Itse suosittelen iStick 100W TC modia. Ei kyllä kevyin mahdollinen, mutta loistava ainakin mun kouraan.
Jos ei laatikkomaisuus haittaa,niin tuossa pomminvarma vw boxi halvalla ja nopeasti 100W Plus Box Mod - Sigelei - Spain Cigar
Nyt ollu käytössä parisen viikkoo tämä RX200 S-malli ja ei voi kun ylistää. Mua ei haittaa tän paino ollenkaa ja kolmeakkusista tykkään muutenki akunkeston takia. TC- puolta kokeilin vaa kokeiluna ja toimii ku junan vessa. Wattipuolella mennään silti jatkossa (enemmän mun juttu). Pitää vissii toinenkin tilata varalle :rolleyes:
Paria uutta modia olen ollut tässä jo jonkin aikaa ostamassa, kunhan osaa päättää mitä sitten haluaa. Hakusessa kestäviä ja ainakin wattipuolella toimivia vehkeitä. Mahdollisesti myös mekaanista pahanpäivän varalle.
Sigelei 213 Fuchai olisi mielenkiintoinen, vaikuttaa kestävältä ja wattipuolta käytän pääosin, joten ei haittaa jos vähän sekoilee lämpöpuolella. Nopealla tekniikalla olisi myös SXK Nebula Zero Mini hyvään hintaan ja ainakin vaikuttaa tukevalta laitteelta. Mutta onko siitä foorumilaisilla kokemuksia suuntaan tai toiseen?
Tällä hetkellä modeina ollut Reuleaux RX200 ja Evic mini, tyytyväinen näihin ollut, mutta lisää pitäisi saada lakiuudistuksen takia. Miten yllä mainitut näihin vertautuu?
Muitakin kestäviä modeja saa ehdottaa. Oltava kuitenkin erillisillä akuilla. Painosta en ole niin tarkka, kunhan kestää.
Kerppeles, ne nopeatekniikalla arpovat noi painot? Hyvä kun kävi ilmi etten tilannut.
Cuboid liian painava, se kylläkin nyt käytössä, Sigge + nurkissa pyöriikin jo, liian kolho..
Cloupor ei oikein laadullisesti vakuuttanut niin simmosta en enää uutta hommaa.
Pitänee harkita tota fuck haita, eihä se ny mikään mahdottoman painava sentään ole.