No siinä on kyllä varma lääke! :D
Printable View
Eikä vittu mittään tullu postista tänään. Velhon litkutkin yli 2 viikkoa taaaaaas matkalla. Aurinkokin paistaa ja vituttaa.
Frankissa lakkoja ja samoin koko Euroopassa ja lisää tulossa eli myöhästyy vielä useampi paketti,kunhan suurlakot alkaa.
Yritin maksaa tänään nettipankissa laskuja. Kaikki sujui hienosti siihen saakka kunnes oli aika vahvistaa pankin luku listan avulla maksu. "Annoit väärän numeron". Ööh, kuinkas mä noin huolimaton olin ??? "Annoit väärän numeron." Mitä hemm..? Kolmas kerta toden sanoon. "Annoit väärän numeron, avainlukulistasi on lukittu, ota henkilökohtaisesti yhteyttä pankkiin avataksesi avainlukulistan." Grrr...
Ajelin lähimpään pankin konttoriin ja selitin tilanteen. "Olisiko teillä henkilötodistusta?" Kaivelin esiin vanhan pahvisen ajokortin. "Valitettavasti emme voi hyväksyä tuota, olisiko sinulla muuta henkilöpaperia?" Juu, ei ole, ei voimassaolevaa. "Tuota sitten emme voi avat tätä listaa".
Argggh :police:
No joo, soitin kotoa omaan pankin konttoriin, tuttu virkailija tunnisti minut puhelimessa ja kysyi vielä muutamia tietoja, joita kukaan muu kuin minä ei voi tietää. Avainlukulista avattu. Oman konttorin virkailija oli saanut myös muutamia muita vastaavia soittoja, ja keräili minulta tietoja tapahtuman yksityiskohdista. Lähimmän konttorin virkailija ei ollut kuullut että kenelläkään muulla olisi ollut ongelmia.
Loppupeleissä sain laskut maksettua, mutta nyt on kusi sukassa. Seuraavalla kerralla en kyllä kolmatta kertaa räpyttele tunnuslukua, vaan keskeytän ja yritän myöhemmin uudestaan. Nyt tarttee kait laittaa harkintaan henkilökortin hankinta, mutta kun sekin mokoman maksaa 55 euroa. Ajokortin joudun joka tapauksessa uusimaan vuoden lopussa.
Huono kunto vaikken mää enää sätki. Kesä pakottaa kait sitten tekemään asialle jotain. Saatan vastustaa kiusausta (kiusaamalla vastusta) urheilemalla penkkiä tai ehkä ei enää kannata, saatan olla menetetty tapaus.
Ajoin äsken kamera-autoon. Niin komiasti välähti. Saas nähdä menikö päiväsakon puolelle. Harmittaa oma "kiire". No tämä oli tilastotappio, ensimmäinen laatuaan.
Juu ja kannettava hajosi. Eiköhän siinä yhdelle päivälle. Pukeudun kaapuun ja sirottelen tuhkaa päälleni.
Minkä helvetin takia vanhoista kunnon sukupuolirooleista ei voitu pitää kii? Ei ikinä ennen oo metallialalla ollu tällasta kiljumista, huutoo ja lapsellista kiukuttelua. Ja miks, jos nainen suuttuu jollekki, sen tarvii kiukutella kaikille?
4.3. tehty tilaus UK-Eliquidille. 5.3. tulee ilmoistus postitettu ja äsken sain kuulla että ei ole missään vaiheessa edes lähetetty, "Sorry"!!! Kyselin jo aiemmin tuon perään ja silloin sanottiin että odota 25 päivää ja jos ei sittenkään ole tullut, ota uudestaan yhteyttä! :( :(
Taitaapa sekä UK-Eliquid että eCigWizard päästä "ei suositeltujen" listalle tällä tempauksella välittömästi, jos eivät riittävää hyvitystä moisesta perseilystä tarjoa.. Melko tulikivenkatkuinen palautemaili lähtikin jo sinne päin. :( :( :esmoke: :esmoke:
Edit. Tuli sitten vastaus jossa lupasivat "hyvittää" tätä lähes neljän viikon turhaa odotusta sample pullolla.. WoofukingHoo; 5-10ml jotain nestettä kun ~60 punnan tilaus seissyt nelisen viikkoa täysin paikallaan, eivätkä ole viitsineet edes ilmoittaa asiasta!
Kehtas vielä muistuttaa että "Our website does state that bulk orders may take up to three weeks until they can be shipped", vaikka tosiaan mennyt jo viikon tuosta pidempään, eivätkä mitään olleet edes ilmoittaneet. :(
[move]RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE! RAGE![/move]
Ne kaupat on jo estolistalla kaikilla tutuilla :D
No joo.. Mulla on kyllä Velhon puoli toiminu hyvin, joten kuvittelin että sama jatkuis UK-litkujen puolella, mutta nähtävästi näin ei ollutkaan.. Saivat kyllä tolla perseilyllään mut kiertämään molemmat kaukaa ja voitte vaan arvata monellekko kaverille suosittelen niitä. :( :D
Eikös ecigwizard ja uk-eliquid ole yksi sama firma? Ainakin täsmälleen sama osoite niillä on...
Edaus: Ja näyttäisi olevan sama rekisteröintitunnuskin:
EcigWizard:
Company Registration Number: 07697253
VAT Number: GB116348915
Uk-Eliquid:
Company Registration Number: 7697253
VAT Number: GB 875 6215 00
Tämän lisäksi uk-litkun sivuilla on tällainen mainita:
Charges on your card will show up as: "Electronic CIgarettes LTD" "eCigwizard" or "UK-Eliquid"
Tuostahan oli jo juttua "kauan" sitten kun velho ja uk-eliquid tekivät pienen fuusion.
Eli sama firma kyseessä mutta pitävät omat "kauppansa" Jakelu tulee molemmista eli jos tilaat jotain velholta ja sielä ei ole varastossa niin se tulee sitten toiselta ja päinvastoin.
Itse olen ollut tyytyväinen, aina tullut viikon sisään paketit, yleensä ovat lähettäneet tilauksen samana päivänä kun olen sen tehnyt.
Suurin pullonkaula näyttäs olevan nuo tulliterminaalit... Sielä ne paketit joskus viihtyy pitemään. Ompahan mulla ollut paketti espoon lajittelukeskuksessakin joskus melkein viikon, tosin ei ollut höyrykamaa vaan tietokonerojua.
Äh. Tilasin itselle ja työkaverille Flight Simulator X:n. Yhden sain. Katsotaan mitä pelikauppa vastaa. Mutta siinä ainakin tämän viikonlopun verkkolennot :(
EDIT: olivat pakanneet epähuomiossa vain yhden, varmaan harvakseltaan tilataan kahta samaa yhteen pakettiin. Tänään tuli toinenkin... hyvä etteivät ehtineet myydä sitä toiselle kun olivat varaston viimeiset ne kaksi ja seuraavaa erää odottelevat toukokuussa :)
Nesteet loppu ja paketti ei tullut tänään.. :/ Tai no olisihan noita käyttökelvottomiksi todettuja lieruja... :smoke: