millä postilla saattaisi tulla paketti perille? neljä vikaa ei ole tullut, jos vielä kerta kiellon päälle kokeilis.
Printable View
millä postilla saattaisi tulla paketti perille? neljä vikaa ei ole tullut, jos vielä kerta kiellon päälle kokeilis.
Tänään oli lootassa Swiss Post economy-paketti, enkä ainakaan tietosesti oo valinnu tota FT-tilauksissa. :thinking:
Swiss posti ainakin vaikuttaa lupaavalta, tänään rupes maanantaina lähetetyn nemesis kloonin seuranta pelaamaan.
Tuliko oikein lootaan asti? Sehän olis parempi kun hyvä, ei tarvis aina heti aamusta tukkapystys painella postiin kun on tullu jotain :D
Ei ole ainakaan vielä oma Nemmy tilaus lähteny SingPostin kyytiin, maanantaista lähtien lukenut että tieto ollaan saatu ja noukitaan kyytiin sitten jos ja kun jaksetaan.
sinne meni parin sadan dollarin tilaus toisex kalleimmalla postituksella. saa nähä miten käy.
Toivotaan ettei jää tulliin :D
joku nyt tsekkaa tän track and tracesta ja kertoo mitä tarkottaa, eli onko lähtenyt suomeen päin vai kuinka? :) RU473944815CH
Lainaus:
joku nyt tsekkaa tän track and tracesta ja kertoo mitä tarkottaa, eli onko lähtenyt suomeen päin vai kuinka? :) RU473944815CH
GChrome :)
Ei ole suomeen tullut mutta itsellä tuosta seuraava kohta oli suomen tullille antaminen.
Ja update mun 31.10 tilatusta, 1.11 shipatusta paketista (Swiss Post). Tuli tänään jo lappu kotia että postista hakea, ja no minä poikahan juoksin!
Kaikki tavarat hyvin pakattu, huippukunnossa, China You kans ihan huikea, ei ees kierteissä ollu paskaa, niinkuin missään muuallakaan! V5 Dripperissä paskat o-renkaat, muuten pelaa. Unitank rokkaa aivan sairaan hyvin SVDn nokassa! Myös akut (2x 18350) tuli perille, vittu että kaduttaa etten tilannu kymmentä samalla... hinnaksi tuli kuitenkin 2€ ja rapiat/kpl ja toimii tosi hyvin :) Tyytyväinen FT asiakas täällä!! Ainut tilaus on kaverin puolesta tilattu SVD joka ei missään trackingissa näy eikä mitään sano. Noh, ehkä käy kuten ylempänä ja tulee ittekseen! Toivotaan :) Anyways, tuo Swiss Post toimii, kuten myös Singapore Post nykyään ! :)
eli uskallanko mä toivoa tota jo ens viikon lopulle tai seuraavan alkuun :confused:
JOS sulla ei käy paketti uudestaan chinatownissa niin viisi päivää mulla meni samanlaisesta viestistä. Mutta jos käy yhtä paska tuuri kun allekirjoittaneella, saattaa mennä jopa 15+ päivää :) Aina kannattaa kuitenkin olla tosi tyytyväinen jos tulee 3-4vk sisään paketti kotio!
Ah, tickettiä auki. 37 päivää sit "shipattu" paketti, eikä seurantakoodi toimi. Kaipa se siitä selviää. :thinking: