Mun mielestä salmiakki on vähän samantyylistä kuin Pommi. Gummy Bearsia kannattaa tietenkin myös kokeilla, raikkaan imelää ja ok kurkkutuntuma.
Printable View
Mun mielestä salmiakki on vähän samantyylistä kuin Pommi. Gummy Bearsia kannattaa tietenkin myös kokeilla, raikkaan imelää ja ok kurkkutuntuma.
maanantaina tilasin eikä tullut ennen viikonloppua :(
vähän harmittaa, toivottavasti ei ole eksynyt maailmalle!
no, jospa se maanantaina tulis :)
Sunnuntaina tilasin nesteitä ja vähän muutaki eikä tänäänkää tullu =( Pahinta tässä on se että ei riitä mehut vkl ajaksi joten pitää turvautua analogisiin.
2012-02-10 09:41:38 Delivered
2012-02-06 17:05:59 Shipped
2012-02-06 08:00:51 Preparation in progress
2012-02-06 05:29:46 Payment accepted
tänään kusti pukkas paketin postiluukusta (paikkana rovaniemi)
Etelään ei ehtinyt samalla kaavalla, nooh, jospa maanantaina saapuisi..... Olen kuitenkin tottunut tämän firman toimitusnopeuksiin, ensiviikolla ihmetellään lisää.
Tänää saapui mini lava ja 2 patteria, lava oli ERITTÄIN huonosti pakattu, ei minkäänlaista kuplamuovia ympärillä.
Onko nää akut sitte feikit vai ei? nää on mukamas aw imr 850mAh, kun pitäs olla kaiketi 700mAh? Laitoin pari kuvaa nyt tästä samalla.
http://i.imgur.com/cvBnd.jpg
http://i.imgur.com/edGlb.jpg
2012-02-10 09:41:16 Delivered
2012-02-06 07:59:27 Shipped
2012-02-04 11:46:52 Preparation in progress
2012-02-03 21:06:15 Payment accepted
Tänään tuli. Ei tullu kauaa, mut postitus "kesti" kyl yllättävän kauan.
Maanantaina lähti, tänään tuli.. Kaikki niinku pitikin :) Pari bogea, yks XL duali, Kahvi ja RY4 + Drippi... Jos on kahvin ystävä niin tuo kahvi on vallan loistavaa :)
Sama täälläkin,eli maanantaina lähti ja tänään kolahti laatikkoon..hjyvä hyjyvä.
Sunnuntaina tilasin pari pulloa nestettä ja 2kpl Mega dual cartoja mitkä puuttu paketista perkele.....
Ekaa kertaa tilasin ja luulen et tulen kyl jatkossakin tilamaan vaikka cartot puuttu. Joskus vaan virheitä sattuu :)
Kauniin punainen Bolt setti ja litkuja tilattu. Ei vaan kannattais tilailla samalla kun pälpättää puhelimessa. Se alennuskoodikin olis voinut olla mukava muistaa. :-[
mietin tossa kun on tulossa puolasta ego-t että voinko tilailla velholta siihen osia kun jostain threadista muistan lukeneeni että aina ei oo menny osat kiinni enkä muista oliko ne sitten kopioita joiden kanssa oli kyseisiä ongelmia.
Hei. Tämä ei nyt suoranaisesti liity kokemuksiin kyseisestä kaupasta,mutta osaisiko joku kertoa kun itse en nyt ole aivan varma asiasta: lavatube standard kitin kohdalla tulee lukemaan seuraavaa:Varastossamme on Pre-Order Only! Eli onko kyseistä tuotetta nyt heti valmiina varastossa lähetettäväksi jos sellaisen laitan tilaukseen vaiko ei?