itse ainakin uskallan suositella ja 18350 koossa kulkee hyvin mukanakin vaikka ei tosin missään farkun taskussa
Printable View
itse ainakin uskallan suositella ja 18350 koossa kulkee hyvin mukanakin vaikka ei tosin missään farkun taskussa
Uskallan suositella, mutta ole varovainen liittimen kierteitten kanssa. Väännä laitteet hellällä kädellä kiinni.
Tänään sain vehkeen ja akkujen ladattua testailemaan. Pari mielenkiintoista huomiota,
-Vapeonlyn CE5-S ei jostain syystä pelaa tässä vehkeessä. Näyttää ohmit ja rätisee hirmuisesti mutta höyryä ei tule vaikka imuttaa. Mikähän voi olla syynä vai eikö vaan ole sovelias laite?
-Mukana tullut Kangerin T3S clearo toimii mukavasti mutta vain 3-3.2 voltilla, kaikki tosta yli niin maistuu palaneelta. Jotenkin luulin että yleisemmin käytetty volttimäärä liikkuisi 4-4.5 hujakoilla, olin kai siis väärässä.
Seuraavaksi sitten joko iClear30, Vivi Nova-tankki tai joku vastaava ostoon ja Vamon päähän.
Kannattaa mieluummin ostaa iClear 30s. Tykkään itse käyttää wattisäätöä. Voit aloittaa alhaalta ja lisätä watteja maun mukaan.
Ce5s ei minulla kokemuksia mutta vaikuttaisi että ei saa ilmaa eli voisi koittaa ruuvata sen löysemmälle Vamoon.Tai ehkä tukossa.Voit koittaa puhaltaa imusuuntaan,(kierrepäästä) jos otat sen irti.
Saattoi olla CE5-S liian tiukalla, testailen huomenna, nyt höyryää Kangerilla niin mukavasti. Ja kun äsken puhuin iClear30:stä niin tottakai tarkoitus oli puhua tosta 30s-versiosta. Toki en ole ihan vielä päättänyt että mikä tankkiclearo lähtee tilaukseen, pitää lukaista ja katsella muutamat arvostelut vielä.
Kiitos tästä vinkistä, laitoin RMS:n päälle ja sain nostettua voltit neloseen, neljässä puolessa alkoi maistumaan palaneelta. Höyryttely jatkukoon siis ilolla :smoke:
Mitenkäs muuten, onko kukaan mittaillut ton vamo femman paksuutta ton kavennuksen kohdalta?
Olen nyt koittanut kokeilla paria muuta clearoa ton Kangerin T3S:än lisäksi Vamossa mutta mikään muu ei tulita. Vapeonlyn CE5-S ja Justfoqin MAXI-clearo ei anna mitään, näyttää 9.9 ohmia eikä tunnu saavan mitään kosketusta koko Vamoon. T3S toimii ihan hyvin. Sinällään outoa kun kumminkin nuo kaikki on eGo-kierteillä...
mikä perhana vamoon tuli kun tulittaa todella heikosti kaikilla evodeilla ja kartoilla. ei auta akun vaihtokaan. kontaksia ottaa kyllä, onneksi on ego twist vara laitteena sillä saa samoilla päillä kunnon savut. :confused:
Täällä alkaa V5 tulitusnappi vetää viimeisiä. Saako tuota purettua niin että pääsisi mikrokytkimen vaihtamaan. Tai en epäile sitä etteikö purkaannu mutta saako sitä enää kasaan? :)
Toisaalta olisi jo aika vaihtaa mekaaniseen...
Perusteellinen kontaktien ja kierteiden putsaus. Jos ei auta niin voi olla sama kun omassa jonka kaveri lahjoitti mulle vastusten mittailuun. Vika tuli sen jälkeen kun kaveri iski akun väärinpäin, vamo lämpesi melko hyvin ja päästi sauhut pihalle nappien välistä. Purin koko härvelin ja kyllä sieltä piiriltä oli jotain kyrvähtänyt. :rolleyes:
Mitäs Vamo V5 tahtoo kertoa kun tulitusnappia painaessa tulee ohmit näytölle? Smok scar ja 1 ohmin dualcoil nokassa, ego-c twist pistää kyllä langat punaiseksi...
Onko noin.......? Aattelin kokeilla drippaillen vamolla ja kunnon kuormalla... Tuleeko ohmit vastaan, eli vamo ei missään tapauksessa anna noiden ohmien alle, vai teho joka ylittää vamon 15W maksimin, jos watit niin kepulikonstina vajaa akku... Kaavalla jännite kertaa jännite jaettuna resistanssilla.
Vastaan tässä omaan kysymykseeni, Panasonic 3,4Ah 3,7V näyttää samaa vaikka teho jää 13,7 wattiin. Nimimerkki "kaleppo" tietää :thumbup:... en epäillyt, testasin vaan, mielenkiinnosta...
Miusta varmaan, kun en oo ku pari viikkoo vast tän kans sinutellu :D Tämmönen linkki mistä luin Vamo V5 VW-mod harjattu teräs ss tehosäädöllä 3-15W 18350/18650
Sen jälkeen tein rumasti ja tilasin fasttechiltä. Käytössä wattisäätö 3-15w.
edit: täällä ollaan väärässä, meni virta ja teho yksiköineen sekaisin... Pitäis lukea ihan oikealla ajatuksella ennen kuin kirjoittaa... mutta kun tässä vapottelun alkuhuumassa on sen seitsemän asiaa mielessä...
Kiitos että ojensit :facepalm: