Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
steamroller
Nojoo, sinä panostat tulevaisuuteen, minulla on menossa tässä elämässä jo syksy.
TUlevaisuus ja tulevaisuus. Pyrkiä töihin, jossa ei rahaa tule, naisia ei ole ja lomia ei pidetä, mutta on sitäkin mukavampaa, rennompaa ja hauskempaa :D Harjoittelussa/kesätöissä eräässä hesalais firmassa, oli koodari, joka nukkus toimistolla vaan sen takia, et sai vedettyä 16 tuntisia työpäiviä ja tuntipalkalla :laugh:
Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
TUlevaisuus ja tulevaisuus. Pyrkiä töihin, jossa ei rahaa tule, naisia ei ole ja lomia ei pidetä, mutta on sitäkin mukavampaa, rennompaa ja hauskempaa :D Harjoittelussa/kesätöissä eräässä hesalais firmassa, oli koodari, joka nukkus toimistolla vaan sen takia, et sai vedettyä 16 tuntisia työpäiviä ja tuntipalkalla :laugh:
Tolla yhdellä jäbällä ei ollu vissii muuta elämäää :D
Itse teen töitä tasan sen takia että en näkisi nälkää enkä janoa....
Jos ois hilloa en kävis töissä... ainakaan nykyisessä työssäni
Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Näytti sillä jokin sormus vasemmassa nimettömässä olla, mutta tiedä sitten oliko vaan unohtunut vai juuttunut sormeen. :laugh:
Leivänhän takia niitä töitä tehdään. Onneksi itse olen taiteellisesti suuntautunut, niin aina voi vähän jotain maalaustarvikkeita ostaa ja kinua valtiolta apurahoja, jos sellainen tilanne tulee, toivottavasti ei tule. Mielummin sitä tekis töitä jossain sellaisessa firmassa, jolla on vakaat tulot ja kuukausipalkka, mutta mitä itse olen ymmärtänyt niin aika harvassa sellaiset firmat Suomessa pelialalla ovat.
EDIT: Sängyn pohjalta kuului valitus, että sinne pitäisi mennä, kun siellä jo makaavalla on aikainen aamu. Nukumaan siis. Parempi vähän tossun alla kuin taivas alla.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Näytti sillä jokin sormus vasemmassa nimettömässä olla, mutta tiedä sitten oliko vaan unohtunut vai juuttunut sormeen. :laugh:
Leivänhän takia niitä töitä tehdään. Onneksi itse olen taiteellisesti suuntautunut, niin aina voi vähän jotain maalaustarvikkeita ostaa ja kinua valtiolta apurahoja, jos sellainen tilanne tulee, toivottavasti ei tule. Mielummin sitä tekis töitä jossain sellaisessa firmassa, jolla on vakaat tulot ja kuukausipalkka, mutta mitä itse olen ymmärtänyt niin aika harvassa sellaiset firmat Suomessa pelialalla ovat.
EDIT: Sängyn pohjalta kuului valitus, että sinne pitäisi mennä, kun siellä jo makaavalla on aikainen aamu. Nukumaan siis. Parempi vähän tossun alla kuin taivas alla.
Tuota olen itse miettinyt että pitäisikö sitä tehdä sitä josta saa leivän vai sitä mistä itse nauttii, eli omalla kohdalla maalaaminen ja taide... lisää viskiä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^^ :D :D
Ei mun höpinöitä kannata liian tosissaan ottaa, yleensä ne on kirjotettu pieni pilke silmäkulmassa. ;)
Onnea Charun, säkin olit ihan varkain tullut tähän 3k kerhoon... aika paljon pitääkin olla tota pilkettä, kun noin lyhyessä ajassa ehtii suoltamaan yli 3000 viestiä foorumille! =)
Oho.. :-[
Ei oo häpee olla nopee. :laugh:
Kyllä mulla pilkettä riittää sen verran, että keskiverto puulämmitteisen omakotitalon pitää muutaman vuoden asumislämpösenä. :D
Kännissä en ole, mutta vahva lääketokkura ja korkea kuume ajakoon saman asian. Niin paha ei ole, etteikö hereillä pysyis, mutta vuodepotilaana läppäri sylissä. Glögiä juoden. Marlin. Alkomaholitonta. Onkohan höyrychatissa joku?
Charun on kyllä aina äänessä (voiko noin sanoa, kirjoitteluahan tuo vain on?) mutta sehän on vain plussaa ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Charun on kyllä aina äänessä (voiko noin sanoa, kirjoitteluahan tuo vain on?) mutta sehän on vain plussaa ::)
Nojoo, välillä kyllä vähän hävettää kun muut ei saa suunvuoroa (syytän siitä töitäni, joiden vuoksi pitää käytännössä kaikki hereilläoloaika oleilla koneen äärellä ja mitäpä muuta sitä tekisi, kuin täällä foorumilla pyörisi? :P), mutta onneksi olen oikeessa maailmassa pieni, ujo ja hiljanen. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pathfinder66
Hyväksy ne tosiasiat joihin kohtalo sitoo sinut....ja rakasta niitä ihmisiä joita polullasi kohtaat..ja tee tämä täydestä sydämestäsi.
Marcus Aurelius? ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Kännissä en ole, mutta vahva lääketokkura ja korkea kuume ajakoon saman asian.
Samat on oireet! Tarttuukohan tää näin foorumin välityksellä ::) Uusi ennennäkemätön virus :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Samat on oireet! Tarttuukohan tää näin foorumin välityksellä ::) Uusi ennennäkemätön virus :D
Mietin aiemmin tänään että ihan varmasti oon sulta tän saanu. :D Oonhan mää ennenkin tietokoneviruksista kuullut, mutta että oikein ihmisestä ihmiseen interwebin välityksellä :O
Toncils:iä, panadolia, nasolinia, finnrexiä... Nokka vuotaa, kurkku kuin raastiraudalla riivitty, pää pipi ja vähän kuumetta! Niistä on tämä päivä tehty :)
Niin ja höyryjä unohtamatta ;) Pitäskö riipasta känni päälle? Eihän se mitään auta mutta ois mukavampi sairastaa :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Toncils:iä, panadolia, nasolinia, finnrexiä... Nokka vuotaa, kurkku kuin raastiraudalla riivitty, pää pipi ja vähän kuumetta! Niistä on tämä päivä tehty :)
Niin ja höyryjä unohtamatta ;) Pitäskö riipasta känni päälle? Eihän se mitään auta mutta ois mukavampi sairastaa :D
Toncils:iä, panadolia ja finnrexiä täälläkin. (mitä?! ??? ::) :D) Tää juttu alkaa tosissaan haiseen foorumin kautta levinneeltä virukselta.
Tupakointi sairaana oli eräitä hirveimpiä asioita, kova kuume, kurkku kipeä, silti mentiin 30asteen pakkaseen seisoskelemaan ja raiskaamaan valmiiksi kipeää kurkkua tupakilla. Hyihyi. Onneks höyryt voi vetää vällyjen välistä eikä tapa kurkkua
Hahaa! Iltasanomien huominen lööppi: SÄHKÖTUPAKKASIVUSTO VIRUKSEN LEVITTÄJÄNÄ :D Jo useilla foorumin käyttäjillä todettu flunssan oireita,
voiko tämä virus levitä muille foorumeille ja sitä kautta levitä ympäri maailmaa ja vilustuttaa miljoonia ihmisiä. Evira huolissaan oireista :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Hahaa! Iltasanomien huominen lööppi: SÄHKÖTUPAKKASIVUSTO VIRUKSEN LEVITTÄJÄNÄ :D Jo useilla foorumin käyttäjillä todettu flunssan oireita,
voiko tämä virus levitä muille foorumeille ja sitä kautta levitä ympäri maailmaa ja vilustuttaa miljoonia ihmisiä. Evira huolissaan oireista :)
Juu ei muuta kun VW:lle tartuttaan muita :esmoke:
Hei jätkät! tää on meijän ryyppymiesten lanka.... menkää muualle jauhamaan sitä OT paskaa :D :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Hei jätkät! tää on meijän ryyppymiesten lanka.... menkää muualle jauhamaan sitä OT paskaa :D :D
Eipäs uhota tai virus on kohta sullakin :D Ja kuten sanottua tää särkylääketokkura + kuume on melkein sama kuin pienissä olis. ;)
Pitääkö tänne perustaa "nappiketju" kuumehörhöisille :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Pitääkö tänne perustaa "nappiketju" kuumehörhöisille :D
Juu. Ja virusketju missä me voidaan sairastuttaa muita ihmisiä? :D
...höpöjätoukkiamatojahoukkia...