Jaha, Charun nokitti kolmella kuvalla... :D
Vastaan kahdellatoista 510-eGo adapterilla: ;) :esmoke:
linkki kuvaan
(kuva otettu Nov 16 2011, en nyt ihan tämän takia noita pinonnut... :P )
Printable View
Jaha, Charun nokitti kolmella kuvalla... :D
Vastaan kahdellatoista 510-eGo adapterilla: ;) :esmoke:
linkki kuvaan
(kuva otettu Nov 16 2011, en nyt ihan tämän takia noita pinonnut... :P )
Joo eka vastaus oli perus rautalankaa mitä hainkin pari vikaa meni jo hifistelyks. Kiitoksia vastauksista nyt tällänenkin reikäpää tajus :laugh:
Kaikki menee hifistelyks tässä porukassa.. ::)
:D:laugh:
Kysellään nyt lisää kun kerran alotettiin.. Onko noi 2.1 tornadon kierteet oikeasti vieläkin niin heiveröisiä kun ko. modin ketju antaa ymmärtää? Kyllähän ne tuntuukin aika heikoilta, ainakin verrattuna tohon 510-510 adapterin kierteisiin mutta olenko vain vainoharhainen luettuani kauhu tarinoita kierteistä? Pientä kulumista ilmaantui heti ensimmäisen käyttöpäivän aikana (muutamassa urassa näkyi "laajentuma"), sitten laitoinkin adapterin kiinni. Kuitenkin mietityttää onko se adapteri nyt turhaan siinä ja se pieni tankin liike ja ne "laajentumat" kuuluvat asiaan.. Laite on ostettu viikko sitten uutena joten onkohan mahdollisesti ensimmäisen sarjan huonot kierteet jo takana päin?
Ei niitten kierteiden pitäs mihinkään noin lyhyessä ajassa muuttua tai "laajentua", jos ovat kunnolliset. Mulla on V1 Lavatube joka on hankittu reilu puol vuotta sitten, eikä siinä ole kierteissä havaittavissa minkään laista kulumaa/muutosta ja cartot/atot eivät siinä heilu. ;)
Edit. Eli siis vastauksena kysymykseesi: ei taida ainakaan kirjoituksesi perusteella olla kierreongelmat takana päin.
voisiko joku kertoa mistä täältä kaupasta saa rei'itettyjä kartoja Olympian kartotankkiin sopivia täältä http://www.esmoke.fi/
Ja jos tilaan Smokin samanlaisen tankin, (http://www.esmoke.fi/product/151/smo...il--varitankki) niin käykö nuo samat kartot sitten siihen?
Käy ja ei. En nyt muista, että onko noissa Olympian tankeissa pohjassa lovi DCT-kartojen laipalle.
Ilman sitä lovea nuo laipalliset kartot jäävät millin tai pari vajaaksi yläpäästä ja joillain mingeillä tipin istuvuus ei ole ihan kohdillaan.
Jos siinä Olympian tankissa ON pohjassa lovet laipalle, käyvät nuo kartot oikein hyvin.
Entäs jos ostan 45mm korkean tankin, niin voiko kartomisaattori olla 50mm eli XXL.? Olen amatööri vielä näiden kanssa :D
Voi, mutta se jää yläpäästä pistämään ulos. Esteettinen seikka lähinnä tämä,
Tarkoitat kai 45mm+kierteet5mm? Silloin ei pilkistä mikään ylimääräinen ulos.
http://www.puff.fi/boge-510dct-30ohm...kpl-p-951.html
Mitäs se Trolli täällä trollailee? :D Siis toi 45mm tankkihan on nimenomaan (kierteineen) 50mm cartolle esim. Bogen (X)XL ja DCT cartoille, kun kierteet vie 5mm pituudesta; seuraava koko alaspäin on jo 40mm, eikä välikokoja Bogella tai Smokilla ole (enkä kyllä millään muullakaan valmistajalla ole törmännyt kierteineen 45mm pitkään cartoon). ;)
Itse suosittelisin tilaamaan cartotankkiin esirei'itettyjä Bogen cartoja esim. Puffilta, tai Nikotiinittomalta pituuden ollessa 50mm(Puffilla nimeltään "Boge 510DCT XXL" ja Nikotiinittomalla "Prepunched Boge XL") ja vastukseksi sitten 2ohmia akkuputkelle/normiakuille, tai 3ohm säädettäville laitteille. ;)
http://www.puff.fi/puff-bogetankki-b...tip-p-967.html
Nämä kartot ovat kaiken järjen mukaan singlecoileja? Ajattelin varmistaa kun "BogeDCT" hämää vähän...
Onko noi AW IMR -akut niin paljon parempia, että pieni budjettisen kannattaa ne ostaa?
Tässä kun katselen Lambo 4.0 settiä Puffilta, niin hintaero EFest IMR -akuilla ja AW IMR -akuilla varustetuilla paketeilla olis 10€ (joka tässä rahatilanteessa on varsin paljon).
^Itse asiassa noi Efestit on testeissä osoittautuneet AW:n veroisiksi, eli hieman on "kiinakapasiteettia", mutta esim. 800mAh Efest mätsää aikastalailla AW:n 700mAh:ta, eli itse kyllä hintatietoiselle (ts. PA:lle) kaverille suosittelisin ennemmin Efestiä, kuin AW:tä. ;)
En yllättyisi yhtään, jos Efestit ja AW:t tulis samalta valmistuslinjalta, kun vertailuja katselee.
Samaa kuullut itse Efest akuista, eli hinta-laatusuhde pitäis olla ok.
Omakohtaisia kokemuksia ei ole ja voltage drop testejä olis kans mielenkiintoinen nähdä AW akkuihin verrattuna.
Kiitoksia vastauksista jälleen kerran :)
Keskiviikkona lähtee tilaukseen Lambo 4.0, 2x EFest 18650, TR001, 6ml DCT ja 5x LR XXL Bogea. Toivottavasti setti on hyvä jatke Ego-C Twistille?
Meni laskut aika tarkkaan, ku budjettina 80€ ja alennuskoodilla setin hinta Puffilta 79,578€, saa välikätenä toimiva kaverini sentään melkein 50 senttiä hyvän miehen palkkaa :D