Todennäköisesti pullottaa, jossain foorumin syövereissä on kuvia sen etikettien kirjoitusvirheistä :lol:
Printable View
Todennäköisesti pullottaa, jossain foorumin syövereissä on kuvia sen etikettien kirjoitusvirheistä :lol:
Tässähän tämä :lol:
Liite 13473
16h töitä ja puhelin kotona X-(
Ei saatana :Ddd
Kyllähän monikin niitä itse pullottaa, enkä itse ainakaan siinä näe mitään ongelmaa. Lähinnnä tuo kirjoitusvirheily antaa itselle ainakin hyvän näytteen asenteesta, jos on niin välinpitämätön että ei viitsi edes tarkistaa mitä etikettiin kirjoittaa, niin tuskin se asenne sen parempi on millään muullakaan osa-alueella. Ja aivan turha tulla sanomaan että juzzilla lukihäiriö blaa blaa kun tuon tekstin voi tarkistaa vaikka kuinka monesta paikasta vaikka täysin 100% lukutaidotonkin jos vaan halua on.
Ärsyttää: Ensin lahoo auto, sit mikro, sit oksentaa muksu, sitten on koira virtsatieinfektiossa ja pissii pitkin kämppää (Kyllä muutoin sisäsiisti eläin).. Puhumattakaan muusta mielenkiintoisesta jota tässä kuussa on tapahtunut. Töissä ja parisuhteessa menee hyvin mutta kaikkea pientä paskakikkaretta yrittää vähän pyryttää niskaan :D Potkut koeajan puitteissa puuttuis tästä viel kivasti.. Onneksi mulla on harras usko että niin ei käy mutta jos sittenkin :D
Olis jo huhtikuu niin tapahtuis kivoja asioita..
Tekaisin muutama päivä takaperin MixnMatchin mangosta satsit. Ensimmäinen imaisu: hassu maku. Toinen imaisu: mädäntynyt minttu. Kolmatta hatsia en ottanut vaan lähti valmis neste ja tiivari roskiin.
Äh. Oon niin laiska nykyään tilaamaan mitään höyrykamaa. Sopivan kokoiset kartot pääs loppumaan, mut onneks kaapin kätköistä löyty sentin liian pitkiä kartoja. No, kaunis ei tuo mun systeemi nyt ole, mutta toimiva. Ehkä huomenna tilaan oikeen kokosia, tai sit en.
Toinen ärsytys liittyy urheiluun, tai lähinnä sen yrittämiseen. Oon innostunut kokeilemaan juoksemista, mutta nyt on polvet kyllä niin kipeet et ei kohta pysty edes kävelemään. Miten ihmeessä sais polvet kuntoon? Vai eikö musta koskaan voi ees tulla juoksijaa?
^jos suljetaan pois luu- ja nivelsairaudet; riippuu asioista. esim. miten oot aiemmi liikkunu. jos et oo hirveesti liikuntaa harrastanu ni ne voi olla vähä heikos kunnos, mut kyl ne siihe tottuu. muista venytellä.
Mulla on molemmat polvet hajonnu joskus nuorena, mutta ei olla ees viittitty kuvata. Kuulemma liian suuri infektioriski... Välillä ne jumittaa ja kipuilee enemmän ja välillä vähemmän. Oliskohan niissä sittenkin ollu kyseessä joku vakavampi juttu ku pelkkä venähdys. Mä niin vähän enää luotan lääkäreihin, sen verran monta kertaa on tapahtunu hoitovirheitä mun kohdalla :(
Niin toivon että työpaikan vakuutus maksaa nuo kuvaukset. Ei siinä röntgen ei paljoo maksa mutta tuo magneetti sitten. En ihan odottanut että polvi paukahtaa alta kolmekymppisenä :D
Ja just tuli postia. 2x ilmoitus suurikokoisesta kirjelähetyksestä mutta ovikelloa ei edes hipaistu? Eikös sitä jakelua pitäisi edes yrittää?
Suurvaltapolitiikka pistää hitusen vituttamaan, taasen saapi Suomi seistä välissä miettien, kumman maihari takamuksella tuntuu häjymmältä, idän vai lännen.
Josko pystyyn se pohjoismainen unioni hiljalleen, onhan tuosta jo väännetty.
Onhan se ihan mukava ottaa syyt toisten mokista niskoilleen. Tämmöstä meillä töissä tänään.
Jos ei itella pelitä, niin eipä toi UPS:nkään toiminta ole juuri sen vakuuttavampaa.. :rolleyes:
Toki alle 24h:n sisällä noudosta (Alankomaista) oli "jakelussa", mutta kuski tarvitsee "turvaluokituksen" voidakseen toimittaa sen perille, eli siis alaoven ovikoodin (puhelimellahan toki sitä ei ois saanu multa, tai vaikka ihan avaamaan sen oven!). Laitoin sitten eilen viestiä, kun seurannasta huomasin kuskin "käyneen", mutta tänään ei sitten nähtävästi ollut ko. suharia kiinnostanut edes ottaa pakettia kyytiin! X-(
Taitaa mennä toikin noutohommiks.. Mikä vittu siinä on, ettei suomessa tunnu yksikään logistiikkapalvelu toimivan?!
Kaikkilla on pelko ulos lennosta niin ei varmaan työmotivaatioo löydy.
vitun kurakelit!