Mitenkäs on, tarviiko karto vettä?
Muistelin, että TW:n AG (10% vettä ) wikkasi paremmin, kuin saman puljun PG/VG 50/50.
Printable View
Mitenkäs on, tarviiko karto vettä?
Muistelin, että TW:n AG (10% vettä ) wikkasi paremmin, kuin saman puljun PG/VG 50/50.
Mhmhmh trolli kännissä ?
Kirjoittaa ennen kuin ajattelee :)
Eli siinä pohjanesteessä EI kartossa.
Täällähän on ollu vipinää ja karnevaalitunnelmaa sillä välin kun taistelin henkeni edestä että selviän ostoksineni ulos Ikeasta. :D
Ikea on kyllä saatanallinen luola.
Ei VIELÄKÄÄN yhtään mailapostausta??
Ihan kiva luola mutttei kesälomakaudella eikä muulloinkaan viikonloppuisin, talvella arki-iltoina siellä on ihan leppoisaa. Sama koskee myös ideaparkkia, tähän aikaan vuodesta kun astuu ovista sisään kuulostaa että olis jossain särkänniemessä. Tekee mieli samantien pyörähtää kannoilla ympäri. :rolleyes:
Mä vedän ennemmin ranteet auki, kuin lähden Ikeaan. Viimeeksi muistaakseni erolla uhattiin ennenkuin taivuin, sittenkin etukäteen netistä varastohyllynumerot ylös ja suoraan kassojen läpi sinne. Sitä "täyttä ratakierrosta" ei mies kestä pään leviämättä.
Mitä tekemistä sillä miehuuden kanssa on?
Täällä taitaa olla hirmu epävarmoja janttereita, kun niin kovasti mun jutut ottaa ns. "miehuuden" päälle [emoji1]
Kyllä tosimies tekee asioita välillä ihan naisensa mieliks eikä vänkää vastaan asioissa jotka on naiselle tärkeitä. Varsinkin ikeassa kun voi tarvita nostelu ja kantoapua. :)
Edit. Sinänsä mulla ei ole mitään sitä vastaan että ukko istuu kahvilla koko sen ajan kun kierrän huonekalunäyttelyä, kun ei ne yleensä osaa sanoa juuta eikä jaata mihinkään. :laugh:
Kyllä tähän ikään on oppinut naistaan miellyttämään, mutta tietyissä periaatteissaan on syytä pysyä melko tiukkana.
Etenkin jos niistä sitten tinkii, nainen kokee saaneensa isonkin erävoiton [emoji1]
Tai jos sanoo, niin se on väärin.
BTW, jännä juttu kun mun ei ole koskaan ollut tarve todistella mitenkään olevani tosimies, tai edes käyttää missään yhteydessä tuota sanaa.
Pässi, sonni, mitä näitä nyt on...
Pakko myöntää että neutraalilta linjalta lipsuu sitä enemmän provoamaan, mitä enemmän nämä tietyt täällä nousevat takajaloilleen.
Mitään paskaa ei ole tarvetta puhua, mutta kyllä mulla on kieroutuma vähän aina sohaista siihen kohtaan josta kovin älähdys tunnetusti tulee.
Ps. Mielipiteet ovat omiani - disclaimer.
Pss. Kyllä ihan mielelläni kuulen millä perusteella Defunctan mielikuva on muodostunut.