Muistanko mä nyt väärin mutta eikös se sama kuntovillitys iskeny myös aiemmin keväällä? Vai joko se villitys käytiin läpi? En oo tosiaan pahemmin seurannu kenenkään villityksiä ja voin muistaa hyvinkin väärin.
Printable View
Niin mutta jos perse alkaa leviin huolestuttavaa vauhtia niin kaippa sen eteen voi jo jotain muutakin tehdä kuin ostaa uudet trikoot.
Kyllähän nuo juomat äkkiä lihottaa jos niillä herkuttelee. Mutta ei kai kukaan idiootti ihmettele miksi paino nousee jos nauttii energiaa enemmän kuin kuluttaa... Sitä sattuu.
Mulla oli pieni sali-innostus joskus viime syksynä mutta kaamosmasennukseen se loppui. :D
Katselin kyllä uusia Puman pöksyjä ja hupparia tänään, mutta ajattelin että ostan ne sitten kun näyttää siltä että tää salivillitys kestää kauemmin kun kuukauden. :lol:
Nyt pirkkanikseillä voi vihdoinki tehdä jotain järkevää
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f551a21f15.jpg
Mikä toi on ja mitä se symboloi?
Ootkos vinokone itse takonu tuon ristin?
Se on se mikä iskee ainakin tälläiselle etelän tytölle Oulun korkeudella talvella kun päivää ei oikein ole ja ennen kahta iltapäivällä on kuu keltasena taivaalla.. Siinäkin olis tarpeeks kestämistä että kolmen aikaan iltapäivällä hämärtää niinku "normaalissa Suomessa" saati sit siinä mitä se on täällä :lol:
Tää on rautaristi
Liite 27995
No joo onhan tuo tavallaan tottakin mut itse asunu sekä etelässä ja lapissa nii en oo kyllä mitään tollasia kokenu, itseasiassa lapissa/pohjoisessa kesät ja talvet on paljon mukavempia ihmiselle. Siis minun mielestä. On selkeä kesä ja sitäkin selkeämpi talvi, välissä vähän kylmä mut siihenkin tottuu. Täällä etelässä kun ei ole paljon muuta kuin loskaa ja paskaa tarjolla tuutin täydeltä talvisin, noin niinku normi talvena. Poikkeuksiakin on toki ollut tässä mennä vuosina.
Meillä on muuten firmalla yhdessä liikkeessä asiaknro.666 [emoji83] siistiii!!!!
ed.tuli vaan mieleen, kun tuittu mainitsi saatananpalvonnan[emoji4]
Mä olen myös etsimässä sopivaa harrastusta itselleni...vaikea valinta[emoji15]
Samoin kuin suomalainen "hakaristi" mikä oli lentokoneissa&panssarivaunuissa...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Onko tämä nyt sit ensimmäinen nettikauppa kun myy elitarvikemakuja ym. :)
Muistuttaa vähän Vaporvandalin sivuja ;)
Etusivu - Mafioso - Laatukamaa nuorille aikuisille
Sehän kuvastaa kristinuskoa,veljeyttä ja ritarillisuutta. Sillä mielellä tuon merkin ottivat käyttöön eräät vietnamin sodan veteraanit, jotka sodan jälkeen jouduttuaan tyhjän päälle, perustivat motoristikerho hell's agelsin...Jotkut myös sanovat sen korostavan valkoisen rodun ylivaltaa, mutta juuri ne "tutkijat" ovat yleensä olleet hakaristiporukkaa
Btw, kyllä se Maltanristi on selkeästi erilainen. Kännyllä en saa nyt linkitettyä, mutta Google kertonee.
Uutta harrastusta? Rc-laitteet on kivaa, varsinkin lentävät sellaiset. Ja fpv on siitä aivan huippua Pääsee ainakin mekaamaan vähintään yhtä paljon kuin modien ja rba:iden kanssa
Aamusta pitäis lähtee uutta pyörää lunastamaan. Jos vielä syssylle kivan harrastuksen siitä kehittäis.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...0ce7c12871.jpg
Onhan se, mutta meeppä sanoon 1100 luvulla taisteilleille ritareille, että se teidän merkki ei ny ollu ihan oikee... ja samaa nimitystä siitä käytettiin
Heppailua en ole koskaan kokeillu mut kun lapissa asustelin niin kyllä se moottorikelkka oli aina pihassa oltava, aivan mahtavan mukavaa viihdettä ja kuntoilustakin se kyllä käy jos enemmän ajaa. Ostin mä pojalle lasten moottorikelkan kun täällä etelässäkin asusteltiin mut ajoaika oli aika satunnaista ja enemmän kuin pääsi ajeleen niin sitäkin useammin kävi poliisi kyselemässä et missä se poikas on tänään ajanu, vitun kateelliset naapurit kun omalla kakaralla ei ollu leikkikaluja soitteli tietty jepareilla, eipä ne kertaakaan sakkoja antanu enemmän niitä kiinnosti et mikä tekniikka pojan kelkassa oli....
Minkäs mopon Antti meinasi ostaa?