polttasko yhen havanalaisen reisillä pyöritellyn sikarilaisen ja lasin reseptilääkettä siihen kylkeen.
Printable View
polttasko yhen havanalaisen reisillä pyöritellyn sikarilaisen ja lasin reseptilääkettä siihen kylkeen.
Älä lähde tälle linjalle [emoji13]
Liite 24267
Miruha alkaa hurjimaan :)
Saatiin vähän porukkaa tännekin[emoji4] aika hiljaista ollut viime aikoina[emoji53] mulla on ollut mahtava pvä tänään..kiitos siitä[emoji173]
Misä äSSä? Nyt vähä offroudia ja 11,7g liikkeelle [emoji106]
ässä taitaa taas kikkailla vekottimien kanssa[emoji51] sillä on aina joku projekti menossa[emoji53] miten se jaksaa.. se käyttää jotain ihme huurua?
Kertokaa apinalle että oisko olemassa hyvää mouth-to-lung-clearoa? Delta1? Nautilus testattu joskus, oli hyvä mutta ruma. Aerotank Mega on nätti mutta huonosti kestää atopäät 80Vg.. Tai sellasia ne oli vuosi sitten.
Kaffeplöröö joo [emoji57]
Tulihan se, äSSä siis, moro äSSä [emoji106]
Mä meen ny saunaan sorry [emoji20]
Pojat kun oli pieniä niin järjestin aina lapsille halloween juhlat ja illan päätteeksi mentiin fikkareiden kanssa pimeään metsään.Se oli jännää välillä liikaakin[emoji51] mutta kyllä ne nautti.
Moromoro ostaks poro ? Sori aika vanha juttu mutta niin on ukkokin
En mää vielä tullu mutta ans kattoo mitä vaimo meinaa [emoji87]
Koska pidetään semmonen hetero saunaehtoo sun möksällä ?
Vois ottaa mönkijän / kelkan tai offiauton messiin niin mennään katsastaa tiluksia samalla [emoji106]
Ensin jasso huutelee ässää ja kun saapuu hän paikalle niin toinen menee saunoo[emoji38]
Mulla on tossa Nautilus tyhjän panttina[emoji53]
Tuolla oli rasteja ja tehtäviä
Polku hyvin merkattu heijastimilla ja nauhanpätkillä
Lopuksi kuumaa mehua / maggaranpaistoa
Kyllä luonto tekee ihmeitä ja on kaunista
Lapset tykkää tallustaa ja ihmetellä sitä ja hyvä niin
Välillä tuntuu vain että on saanut lottovoiton kun saanut kaksi tervettä apinaa kasvattaa [emoji123]
Isokin miäs herkistyy välillä kyllä [emoji69]