Missä ois ketju kännykkähommiin? Mun kännykkä ei lataa koskaan mulle lähetettyjä multimediaviestejä ja siihen apua tarvitsen?
Printable View
Missä ois ketju kännykkähommiin? Mun kännykkä ei lataa koskaan mulle lähetettyjä multimediaviestejä ja siihen apua tarvitsen?
Vaikka tuolla: http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...nykat-104.html
Viimeksi tuollaisen puhelinongelman kanssa painiessa taisi ratketa ihan sillä, että lähetti sinne operaattorin automaattinumeroon viestin, johon sai vastauksena interwebasetukset uusiksi. Eipä näiden kanssa ole kummemmin tarvinnut painia.
Jalostajan hernekeittoa sinapilla ja ruisleipää. Juomaksi piimää. Tästähän tulee ihan mukava ilta vielä :D.
Onneks mulla on aina ollut kaikin puolin helpot "naistenvaivat", mutta mulla on kyllä kalpea aavistus siitä mitä helvettiä voi elämä olla kun oon nähnyt kuinka kivut ja säryt voi invalidisoida pimeeseen makaamaan jopa päiviksi eikä mikään auta. :( Mirulle jaksamisia. <3
...sä toivon mukaan vietät perjantai-iltaa ihan yksinäs, tai jos et vielä niin siihen se varmaan lopulta johtaa :lol:
Juu kahestaan koiran kanssa ollaan. Hirvenluita syöttänyt sille niin tästä tulee vielä veitsellä leikattava ilma :D. Rauhallista viikonloppua edessä. Oli sen verran railakas saksan matka viime viikonloppuna että oksat pois :whistle:.
Asiasta kukkaruukkuun, pitäskö tota puutarhaa vähä parturoida? Kunnon pöheikkö...
No niin taas pervot 🤗 http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...3a8af5926c.jpg
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
^^ Koivun olet näköjään istuttanut myös kukkapenkin päätyyn. 10 vuoden päästä saat hyvin otettua saunavasta tarpeet terassilta poistumatta :thumbup:.
Vesuri heiluu kohta [emoji5]
En kai mä ny niin paljastavia kuvia tänne uskalla laittaa...
Rupee yxäriloota huutamaan pian hoosiannaa [emoji13]
En ole liiemmin tänä kesänä puutarhaa hoidellut. Tänään tein kierroksen ja bongasin pihan perältä näyttävän pöheikön metrin mittaisia outoja ohdakkeita. Pitkät valkoiset torvikukat ja tosi isoja piikikkäitä pähkylöitä. Aikani nettiä tutkiskellessa selvisi, että peräkammarin poika on hulluruoho (Datura stramonium). Kasvin lehtiä ja siemeniä on kautta aikain käytetty lääke- ja noitatieteessä ja se herättää kiivasta keskustelua erinäisillä psychoactive vault foorumeilla. Parantaisiko se migreenin?
Jouduin tosissani etsimään koivua kuvasta, mutta löytyihän se[emoji2]
Kannatetaan[emoji2]
No toi möksäkuva höyris[emoji6]
Mites se oli jos metsästä löytää kannabisviljelmän niin radiossa neuvottiin pitämään tupakin mittanen tauko [emoji5]
Enää 211 työpäivää kesälomaan. Ihan itse laskin!
Nyt ois pöheikkö posliinina.
Pitää pistää Jomppelin lohikallaa kohta lootaan savustumaan 👌
Lohikalaa pönttöön.. Nam!!!!
Jos risuja tuli niin älä jemmaa niitä yleisiin virkistys alueisiin :D. Luukku auki ja risut kyytiin :lol:.
Jokin kasvi on joka kuulemma poistaa kipuja ja rentouttaa ja pistää hymyilyttämään... Piharatamo se ei ollut, koska muistan että piharatamo auttaa yskään ja haavoihin... Se oli joku muu...:D
Tiedäthän, että Suomen luonnosta löytyy myös jänniä sieniä?
Hyvää iltaa ihmiset, mitäpä meille?
Joo piti tulla välissä kahteleen et mitä täällä tapahtuu, ei tule enään pahemmin käytyä kun tuo höyryttelykin loppui jo viime vuoden puolella. Ilman höyryjä ja ilman analogista mennään edelleen enkä ukos et paluuta kumpaankaan enään edes on. Eipä tässä sen kummempia emäntä läks just yövuoroon ja pari ztsuppia tässä ottaneena ja tänne eksyneenä näköjään. Lomat lusittu hetki sitten parin viikon lapin reissu pörrättiin emännä ja nuorimmaisen kanssa. Mitäpä jasperille muuta?
Tänää oli melkein tylsä päivä töis
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...defa2ba331.jpg
Mä taistelin tänään autotallissa nyrkkeilysäkin kanssa ja kävin 10km pyörälenkillä, huomaa että kunto rapistunut kun tuli vähän hiki. Mutta syytän paksua hupparia ja kollareita, niistä se johtu ihan varmasti! :rolleyes: Eilen salilla ja huomenna taas. :D Syksyn kuntoiluvillitys iski. On ainakin hyvä tekosyy juoda Valion ihanan makuisia proteiinijuomia ja Tehon palkkareita, ihan kun pirtelöitä! Mansikkaa, banaani-suklaata... :drool: